CCIE.pl

site 4 CCIE wannabies
It is currently 23 Jan 2017, 15:44

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: 7911 unprovisioned SIP
Post #1 Posted: 16 May 2016, 21:17 
Offline
member
member

Joined: 11 Oct 2015, 21:42
Posts: 20
Location: 51.418083, 21.169213
Dzień dobry.
Nie jestem wirtuozem w tym temacie, dopiero zaczynam.

Dzisiaj zmieniałem soft na SIPa w telefonie model 7911.
Soft mam z oficjalnego kanału.
Zrobiłem reset według procedury:
Power off the phone.
Hold down the # key.
While holding #, connect an AC adaptor to the phone.
Continue to hold # until the line buttons blink amber.
Release the # key.
Enter 3491672850*#

Aparat sprawnie wstał, pobrał dynamicznie adres i nowy soft z serwera TFTP.
Na wyświetlaczu słuchawki jest komunikat "unprovisioned", dostaję się przez www. Z logów serwera tftp widzę żę tel cały czas próbuje pobrać pliki xml.
Widziałem tutorial na yt gdzie gość takie pliki xml wrzucał na tftp i w jednym z nich zmieniał nazwę na SEP_mac_add.cnf.xml
Co to za pliki i skąd je wziąć?


Top
   
 Post subject:
Post #2 Posted: 16 May 2016, 23:02 
Offline
wannabe
wannabe

Joined: 23 Feb 2007, 04:05
Posts: 82
Location: Zamość/Warszawa
to jest CUCM czy CME? Jeśli masz Call manager Express spróbuj polecenia create cnf-files

_________________
no stress


Last edited by aw on 16 May 2016, 23:05, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
Post #3 Posted: 16 May 2016, 23:04 
Online
wannabe
wannabe

Joined: 04 Nov 2006, 16:23
Posts: 3123
aw wrote:
to jest CUCM czy CME?


Przeczytaj pytanie ze zrozumieniem. Rzecz właśnie w tym, że autor nie ma CUCM/CUCME tylko chce to zrobić "ręcznie".

_________________
Always start with why do you need this?, not how will we do it?.


Last edited by Kyniu on 16 May 2016, 23:36, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
Post #4 Posted: 16 May 2016, 23:36 
Offline
wannabe
wannabe

Joined: 23 Feb 2007, 04:05
Posts: 82
Location: Zamość/Warszawa
Hej Kuba,
w skrócie pliki cnf to pliki, z których telefon pobiera sobie ustawienia konfoguracyjne.
Jeśli nie masz Call Managera to musisz taki plik ręcznie stworzyć. Poniżej artukuł o konfiguracji telefonu Cisco Sip 79X1 dla Asterska. Osobiście nigdy tego nie robiłem, ale powinno wystarczyć.
http://www.voip-info.org/wiki/view/Aste ... es+for+SIP

_________________
no stress


Top
   
Post #5 Posted: 18 May 2016, 08:54 
Offline
wannabe
wannabe
User avatar

Joined: 21 Nov 2006, 10:27
Posts: 1071
Location: Warsaw
Ja robilem i uzywam, jedyny problem to NAT, nie kazda wersja softu umie sobie z tym poradzic

@JakubS jak bedziesz mial problem ze stworzeniem pliku to daj znac cos sie pomysli :D chociaz przyklad od @aw wg. mnie wyczerpuje temat

/V.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
This Website is not sponsored by, endorsed by or affiliated with Cisco Systems, Inc. Cisco, Cisco Systems, CCDA, CCNA, CCDP, CCNP, CCIE, CCSI, CCIP, the Cisco Systems logo and the CCIE logo are trademarks or registered trademarks of Cisco Systems, Inc. in the United States and certain other countries. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited