Znaleziono 589 wyników

autor: gonte
19 paź 2017, 16:56
Forum: Automation, orchestration, scripting, programming
Temat: Od czego zacząć, język, środowisko, przykłady? Temat rozwiązany
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1575

Re: Od czego zacząć, język, środowisko, przykłady? Temat rozwiązany

Hej my idziemy z czescia rzeczy w ansible, przez jakis czas tez troche bawiłem sie pythonem ale po za proste skrypty nie wychodziłem ja korzystałem z ponizszych: Kirk Bayers https://pynet.twb-tech.com/ - ma fajny darmowy kurs pythona pod katem automatyzacji. Polecam tez jego githuba https://github.c...
autor: gonte
11 paź 2017, 09:29
Forum: Automation, orchestration, scripting, programming
Temat: Ansible vs RAM
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 632

Re: Ansible vs RAM

Ja zebram ios_facts z ~400 routerów zapisuje do zmienej +przemielenie tego przez j2 i zapisanie do pliku robie na maszynie z 4GB ramu. Pierwszy raz odpalilismy to na maszynie z 1GB ramu to mielismy problem gdzies przy 200 (ale głowy nie dam).
autor: gonte
25 sie 2017, 12:17
Forum: Njusy
Temat: A gdyby tak tak pojech^H^H^H zrobić webinar?
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 2131

Re: A gdyby tak tak pojech^H^H^H zrobić webinar?

+1 :-) +2 :) +3 :) +4 :) A tak btw moze wydzielic watek i rozpoczac dyskusje ? Na slacku pytalem czy ktos juz przerabial u siebie i moze sie pochwalic doswiadczeniami z IaC, ale nie bylo odzewu. Playbookow, skryptow wg mnie jest dostatek ale juz jak spiac wszystko razem, jak podejsc do source of tr...
autor: gonte
18 maja 2016, 11:56
Forum: Njusy
Temat: UPGRADE silnika forum
Odpowiedzi: 65
Odsłony: 6943

Re: UPGRADE silnika forum

Troche dziwnie wygląda ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia :) Brakuje mi:
- licznika postów przy unread posts
- oznaczenia które posty są nie przeczytane w wątku,
- guzika który oznacza wszystkie posty jako przeczytane.
autor: gonte
13 mar 2015, 09:40
Forum: Security
Temat: ASA pre-8.3 post-8.3 migration tool
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1329

5585X obsługuje nawet 8.4, ja migrowałem automatem który robi konwersje podczas upgrade'u uzywajac dodatkowego pudełka. W moim przypadku bardzo rozbudowana konfiguracja z 5520 na 5585-x poszła bez problemu robiłem skok z 8.0 na dodatkowym pudełku do 8.4 później przegranie konfiguracji na 5585 zrobił...
autor: gonte
18 gru 2014, 09:08
Forum: Kariera
Temat: R&S czy Security?
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 8947

J Jezeli jestes blizej typu aroganckiego ch*** z kompleksem boga i brakiem umiejetnosci komunikacji z normalnymi ludzmi, w Security bedziesz sie czul jak w domu. Jezeli blizej Ci do typu normalnego wesolego faceta i wszystkie soft skill'e sa na miejscu, idz w ciemno w R&S :) Po przeczytaniu tego za...
autor: gonte
16 wrz 2014, 08:35
Forum: Poziom Expert
Temat: Hall of Fame
Odpowiedzi: 1076
Odsłony: 296655

Seba wielkie gratulacje!
autor: gonte
19 sie 2014, 09:13
Forum: Kariera
Temat: Specjalista ds. Bezpieczeństwa Sieci - Warszawa
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1969

Specjalista ds. Bezpieczeństwa Sieci - Warszawa

Szukamy nowej osoby do zespołu w którym pracuje, ponizej przeklejam ogłoszenie z pracuj.pl. Nie znam dokładnych widełek wiec prosze nie pytajcie bo nie odpowiem. Firma: Bank Millennium S.A. Miejsce pracy: Warszawa Obowiązki: Projektowanie, wdrażanie oraz utrzymanie infrastruktury sieciowej, szczegól...
autor: gonte
03 maja 2014, 22:49
Forum: Hyde Park
Temat: Spotkanie w Warszawie ? :)
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2294

Ja będę, razem ze mną na 99% forumowy Wolf.
autor: gonte
16 lip 2013, 11:24
Forum: Poziom Expert
Temat: Hall of Fame
Odpowiedzi: 1076
Odsłony: 296655

Przyłączam się do gratulacji! Dobra robota widać w letnim sezonie jak co roku mamy niezły wysyp nowych zdających :) Gratulacje!!
autor: gonte
18 mar 2013, 12:00
Forum: CiscoForum/CiscoExpo/CiscoSecure
Temat: Cisco Forum 2013
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 40864

A tak przy okazji - jedzie ktoś może z warszawy w środę rano i ma wolne miejsce w samochodzie ?
autor: gonte
19 gru 2012, 12:11
Forum: Security
Temat: [ISR 1841] jak wyłączyć ulrfiltering
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1473

Odpiac urlfilter z inspecta:

no ip inspect name SDM_LOW http java-list 3 urlfilter
autor: gonte
19 gru 2012, 12:03
Forum: Security
Temat: Cisco ASA 8.4 ASDM 6.4
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1676

Re: Cisco ASA 8.4 ASDM 6.4

Witam Od niedawna rozpoczołem przygodę z Cisco ASA. Chcialbym dokładnie zrozumiec jak tworzony jest NAT, a w zasadzie taka acl-ka interfejs_nat0_otbound. Bo ni jak mi to pasuje do reguł NAT. Dodam, ze ogladam to na przykladzie gdzie zrobiono migracje z starszej wersji do 8.4 (a chyba od 8.3 byle li...
autor: gonte
22 lis 2012, 14:34
Forum: Pozostałe
Temat: NLB
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3675

Pierwsze co robi admin jak czegoś nie wie to uzywa google ;)

http://www.cisco.com/en/US/products/hw/ ... 7203.shtml

Jak juz coś znajdzie i przeczyta a nadal nie wie, to czyta drugi raz, a dopiero krok trzeci to pytanie na forum.
autor: gonte
09 lis 2012, 14:08
Forum: Hyde Park
Temat: Ksiazka SF
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 4394

Dodana do listy :) A jak juz polecamy to ja z kolei polecam "Pan lodowego ogrodu" Jarosława Grzędowicza. :)