Znaleziono 977 wyników

autor: balam
03 cze 2015, 11:27
Forum: Data Center
Temat: Inter-datacenter link test
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 5582

Iperf
autor: balam
17 kwie 2015, 07:59
Forum: Pozostałe
Temat: Fortinetowe rozważania
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 20085

Ja tylko dodam, ze po raz drugi klasyfikacja app wywalila mi produkcje na jakis czas - dodali SSLv2 bez informacji wiec nie caly ruch sie lapal w policy. Wczesniej podobnie zrobili z przegladarka chrome (http_browser byl i dodali http_browser_chrome bez info) jak dobrze pamietam wiec problem end use...
autor: balam
10 lut 2015, 11:04
Forum: Routing
Temat: Łącze L3 do zarządzania routerem
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2452

Jesli dobrze rozumiem to chcesz dostawac sie do routera (w kolejnym zdaniu komputer) ze zmiennym IP wiec popatrz TU
autor: balam
30 paź 2014, 08:32
Forum: Switching
Temat: storm control
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2671

Jasne,ale nie o to chodzi. Nie pytam co zrobi switch który nie rozumie ramek multicastowych i jak je roześle bo potraktuje je jako unknown unicast. Chodzi o to czy możliwe że polecenie "storm-control broadcast level" potraktuje ramki z docelowym adresem 0100.5e... jako ruch broadcast i bedzie go zl...
autor: balam
29 paź 2014, 13:37
Forum: Switching
Temat: storm control
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2671

Switch jak nie rozumiem adresu multicast wysyla jako broadcast.

Nawet na wiki jest info TU
autor: balam
03 paź 2014, 15:12
Forum: Pozostałe
Temat: Sprawdzanie konfiguracji zgodnej ze standardem firmy | Monit
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4135

Re: Sprawdzanie konfiguracji zgodnej ze standardem firmy | M

natash pisze:Muszę sprawdzić ok. 500 urządzeń ...w firmie jest sporo narzędz...
Cisco Prime LMS jesli macie w firmie.
autor: balam
03 paź 2014, 15:06
Forum: Security
Temat: IPsec 1Gbps - 10Gbps
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2055

Safenet - to dobre rozwiazania ale nie wiem jak cenowo wypadaja.
autor: balam
30 wrz 2014, 14:43
Forum: Switching
Temat: Dot1X
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3144

natash pisze:A żeby ogarnąć ogóły EAP i .1x.

Obrazek wiele mi wyjaśnił :D
Bardzo ogolnie to masz na wiki , tylko to czubek góry lodowej.
autor: balam
30 wrz 2014, 14:39
Forum: Switching
Temat: Dot1X
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3144

802.1x w skrocie:
Obrazek

Na poważnie to dużo szczegółów, zeby latwo na obrazkach pokazac. Druga sprawa to sporo zalezy od samego producenta rozwiazania i dalej wsparcia dla tego rozwiazania co masz w firmie w sieci.
autor: balam
29 wrz 2014, 09:29
Forum: Hardware Cisco
Temat: CISCO 2951 throughput
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5094

Re: CISCO 2951 throughput

Balam - Twoj wynik jest jak najbardziej realny ale mozliwe ze macie glownie "wieksze pakiety" ktore mniej szkodza routerowi Pytanie tez o inne mechanizmy jakie masz - QoS, FW - kazdy doklada swoje przerwania CPU QoS wlaczony ale glownie glos obsluguje. Ruch biznesowy + net wiec na pewno nie malenki...
autor: balam
26 wrz 2014, 10:44
Forum: Hardware Cisco
Temat: CISCO 2951 throughput
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5094

Re: CISCO 2951 throughput

The Cisco 2900 Series Module (ISM-VPN-29) can provide hardware-based IPSec encryption services of 145 and 550 Mbps in the Cisco 2901, 150 and 600 Mbps in the Cisco 2911, 220 and 700 Mbps in the Cisco 2921, and 385 and 900 Mbps in the Cisco 2951 (IPSec IMIX and 1400-byte packets) link Ciekawe jak je...
autor: balam
18 wrz 2014, 10:26
Forum: Kariera
Temat: Standby / OnCall / Praca pod telefonem zwał jak zwał.
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 11388

kodes a dyzury - do poczytania, bo nie do konca jak pisze peper
autor: balam
15 wrz 2014, 09:45
Forum: Poziom Expert
Temat: Hall of Fame
Odpowiedzi: 1093
Odsłony: 352726

Gratulacje!!!!!
autor: balam
19 mar 2014, 12:06
Forum: Pozostałe
Temat: Uruchamianie usługi
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4193

routing
ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 GigabitEthernet0
zmien na ip ro 0.0.0.0 0.0.0.0 IP_netia
autor: balam
17 lut 2014, 11:55
Forum: Security
Temat: Jak ochronić ASA-SM przed atakiem na liczbę pakietów/sekundę
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2286

Taki atak do ochrony to w sumie tylko z wykupiona usluga od operatora - anty DDoS - przynajmniej 2 juz oferuje.