Pamiętam, że mi też nie poszło coś przy rejestracji... Kod wpisałem w 1 pole przy zniżce a są dwa Spróbuj wpisać w drugie okno... A jak to nie jest przyczyną problemu może lepiej szybko zadzwonić do VUE ?irajarek pisze:(...)
CCNA Voucher - ile można czekać?
O ile dobrze kojarzę to w profilu na Netacadzie jest Network Academy Conection ID ktory musi byc wklepany w jakieś pole w profilu na Pearson VUE. Poprzeglądaj po swoje profile na cisco.com, netacad i Pearson VUE - gdzieś czegoś nie wpisałeś i błąd ktory Ci wywala jest spowodowany tym że Pearson nie jest powiązany z Twoim Netacadem więc notabene nic nie wie o zniżce
Niestety nie ma polskiego działu. Ja się z Pearsonem kontaktowałem w sprawie egzaminu pod adresami:
PVEMEACUSTOMERSERVICE@pearson.com
testinginfo@pearson.com
Póki co minęlo 11 dni i zero odpowiedzi.
Numery telefonów:
United Kingdom 0800-7319905
EMEA Region (Toll) +44-161-855-7455
Pod obydwoma wiszę na słuchawce po 5 minut, niby "w kolejce" i nikt nie odbiera. Generalnie kontakt z Pearsonem jest do kitu.
PVEMEACUSTOMERSERVICE@pearson.com
testinginfo@pearson.com
Póki co minęlo 11 dni i zero odpowiedzi.
Numery telefonów:
United Kingdom 0800-7319905
EMEA Region (Toll) +44-161-855-7455
Pod obydwoma wiszę na słuchawce po 5 minut, niby "w kolejce" i nikt nie odbiera. Generalnie kontakt z Pearsonem jest do kitu.