CCNA Security

Pytania dt. certyfikacji CCNA i CCDA
Wiadomość
Autor
xseverus
rookie
rookie
Posty: 11
Rejestracja: 07 gru 2015, 20:47
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

CCNA Security

#1

#1 Post autor: xseverus »

Hejka,

Jestem uczniem 2 klasy technikum. W ramach zajęć z E.13 (projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami) na zajęciach zamiast zwykłych lekcji przerabiamy kurs CCNA R&S.

Używamy do tego platformy netacad.com.

Przez dwa lata (klasa II i III) mamy przerobić dwa semestry. Pozostałe dwa należy przerobić na zajęciach dodatkowych.

Swoją przyszłość chce związać z Security. Rozmawiałem z nauczycielem-instruktorem i dostałem informacje, że jeśli zdam dwa semestry CCNA R&S to na netacadzie zostanie mi udostępniony kurs CCNA Security. Wszystko za darmo.

1. Czy zdając CCNA Security mogę podejsć do egzaminu certyfikującego i uzyskać certyfikat? Czy pierw musze zdać CCNA R&S a potem CCNA Security?

2. Zobaczyłem tutaj na forum ten kurs: https://www.udemy.com/ccna-on-demand-vi ... &ccManual=

Polecacie go? Teraz jest promocja, że w grudniu w ramach jednego kursu tam dostanę i CCNA i CCNA Security.
In December 2015, You Get My CCNA Security Video Boot Camp FREE When You Join My CCNA Video Boot Camp -- The Best-Selling CCNA Course On Udemy!

You'll Earn Two Certifications For The Price Of One!
Czy do zdania CCNA i CCNA Security wystarczy mi sam netacad.com i Packet Tracer czy może warto się zaopatrzyć w ten kurs od Chrisa Bryanta? Kusi mnie ten kurs, 51 euro za oba...

Pozdrawaim!
Ostatnio zmieniony 29 maja 2018, 12:43 przez xseverus, łącznie zmieniany 1 raz.

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

Re: CCNA Security

#2

#2 Post autor: Kyniu »

xseverus pisze:(...) na zajęciach zamiast zwykłych lekcji przerabiamy kurs CCNA R&S.

Przez dwa lata (klasa II i III) mamy przerobić dwa semestry. (...)
:evil: Przerabia to się mięso na kotlety. Najpierw naucz się języka ojczystego :!:

Awatar użytkownika
garfield