Problem z voucherem

Pytania dt. certyfikacji CCNA i CCDA

Moderatorzy: mikrobi, aron, garfield, gangrena, Seba

Wiadomość
Autor
RamosPL
fresh
fresh
Posty: 5
Rejestracja: 03 paź 2015, 00:33

Problem z voucherem

#1

#1 Post autor: RamosPL » 14 mar 2017, 23:42

Witam

Chciałem zapisać sie na swój pierwszy egzamin. Otrzymałem voucher , którego chce uzyć podczas rejestracji na Pearson VUE. I tu pojawia sie problem "Candidate is not authorized to receive discount. Please contact Pearson VUE Support Services for further assistance." Przeszukałem mase stron i nic sensownego nie znalazłem. Dodam , że na swoim koncie na Pearson Vie mam Cisco ID: ID Pending (chociaż nie wiem czy to ma znaczenie)
Otrzymałem CSCO ID, na Cisco Tracking także mogę się zalogować (dane się zgadzają )

po prostu nie mam juz pomysłu. W sumie konto założyłem wczoraj może jest wymagany jakiś czas autoryzacji (o ile ten Cisco ID w statusie Pending ma znaczenie). Ktoś , coś ??

ms
wannabe
wannabe
Posty: 108
Rejestracja: 22 kwie 2009, 12:54
Kontakt:

Re: Problem z voucherem

#2

#2 Post autor: ms » 15 mar 2017, 11:34

Proponowałbym sprawdzić czy na pewno wykonałeś wszystkie konieczne kroki, bo jest ich w sumie kilkanaście. Na samym dole tej strony znajdziesz link do prezentacji opisującej cały proces krok po kroku:
https://csproidea.pl/jak-zdobyc-voucher ... a-egzamin/
(prezentacja jest też dostępna w NetAcad)


Pozdr.

RamosPL
fresh
fresh
Posty: 5
Rejestracja: 03 paź 2015, 00:33

Re: Problem z voucherem

#3

#3 Post autor: RamosPL » 16 mar 2017, 05:02

Problem rozwiązany poprzez zalożenie nowego konta. Prezentacja jest bardzo pomocna jednak od puntu K wszystko sie pozmieniało (innaczej wyglada umowienie terminu)

ODPOWIEDZ