egzamin CCNA

Pytania dt. certyfikacji CCNA i CCDA

Moderatorzy: mikrobi, aron, garfield, gangrena, Seba

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
frontier
wannabe
wannabe
Posty: 1849
Rejestracja: 16 lis 2004, 13:55
Lokalizacja: Edinburgh

#31

#31 Post autor: frontier » 31 sie 2005, 10:17

gaph pisze:
frontier pisze:Do tych co chca podejsc do egzaminu: rejestrujcie sie przez
... Prometrica, www.2test.com
Albo :-)

Awatar użytkownika
frontier
wannabe
wannabe
Posty: 1849
Rejestracja: 16 lis 2004, 13:55
Lokalizacja: Edinburgh

#32

#32 Post autor: frontier » 31 sie 2005, 10:20

Piotrek pisze:Witam forumowiczow :)
Wlasnie przymiezam sie do zdania CCNA planuje zapisac sie na egzamin do Prometica przy WSIZ w Rzeszowie (moze ktos mial z nim do czynienia i moglby podzielic sie opinia). Niestety nie chodzilem na akademie lecz ucze sie sam, na studiach mialem jeden semestr cwiczen na routerach cisco). Korzystam z nasepujacyh materialow:

- ksiazki z mikomu Pierwszy i drugi rok nauki oraz certyfikacja ccna
- kursy video cbt nuggets
- symulator boson :)
- oraz znalazlem jakies braindumpy (ale zostawie je na sam koniec)


Czy moglibyscie polecic jakies pomocne materialy z ktorych korzystaliscie przy nauce ?
Czy na egzaminie wiele jest pytan z zakresu projektu i dokumentacji sieci .. narazie te dzialy przerobilem pobieznie i troche sie boje ze utkne na szegolach w nich :)

Pozdrawiam
Ksiazka Mikomu "drugi rok nauki" to najwieksze badziewie jakie widzialem na oczy - 3maj sie z daleka. Tysiace bledow.
Zainteresuj sie CiscoPress. Dobrze miec siakies dwa routerki lub chociaz dostep, coby przecwiczyc pewne sprawy (boson nie zawsze dziala).

lassak
wannabe
wannabe
Posty: 263
Rejestracja: 24 wrz 2005, 19:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#33

#33 Post autor: lassak » 07 paź 2005, 12:45

No dzisiaj poszedł CCNA. Pierwsze podejście moje i niestety tylko 909/1000 :oops: Może jakbym przeglądnoł jakiegoś testkinga czy coś to by było lepiej ... No ale ważne, że pchnięte :)

Co do wrażeń to też miałem 2h a nie 1,5h tak jak straszą na początku. Zestresowałem się tylko poważnie po około 40 minutach od roazpoczęcia. Koleś pisał obok mnie chyba to samo i wtedy już skończył i wyszedł :shock: Prze koleś jakiś musiał być :) Ja wyszedłem po 1,5h :)

Awatar użytkownika
pkamyk
inner circle
inner circle
Posty: 433
Rejestracja: 23 mar 2005, 21:54
Lokalizacja: Warszawa

#34

#34 Post autor: pkamyk » 07 paź 2005, 12:49

lassak pisze:No dzisiaj poszedł CCNA. Pierwsze podejście moje i niestety tylko 909/1000 :oops: Może jakbym przeglądnoł jakiegoś testkinga czy coś to by było lepiej ... No ale ważne, że pchnięte :)

Co do wrażeń to też miałem 2h a nie 1,5h tak jak straszą na początku. Zestresowałem się tylko poważnie po około 40 minutach od roazpoczęcia. Koleś pisał obok mnie chyba to samo i wtedy już skończył i wyszedł :shock: Prze koleś jakiś musiał być :) Ja wyszedłem po 1,5h :)
sam sie przygotowywales czy w akademii uczestniczyles?
Patrzę i milczę - to wystarczy za komentarz

lassak
wannabe
wannabe
Posty: 263
Rejestracja: 24 wrz 2005, 19:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#35

#35 Post autor: lassak » 07 paź 2005, 13:36

Niby akademia ... ale olewałem strasznie :) Tzn. zaliczałem poszczególne moduł ściągając :) A jak zaliczyłem wszystkie 4 to się dopiero zaczołem uczyć (z materiałów z akademi ofkors). Zajeło mi to 1,5 miesiąca.

P.S. Szkoda wogóle było floty na akademie :) Na symulatorze Bosona się więcej nauczyłem.

P.P.S. Nie mówie że akademia gorsza tylko że olewałem i dlatego gorsza :)

P.P.P.S. Teraz CCNP, lecz tym razem ani nie w akademi, ani na bosonie tylko na domowym Labie który właśnie buduje (narazie mam 2504 i 2521) :)

incub
Instruktor CNAP
Instruktor CNAP
Posty: 15
Rejestracja: 03 lut 2004, 11:46

#36

#36 Post autor: incub » 05 sty 2006, 12:27

Wri mem juz od dosc dawna nie jest zalecane w zastosowaniach praktycznych a zastosowanie jej na egzaminie spowoduje obnizenie ilosci punktow za symulacje.
Powiedzialbym nawet, ze nie dziala juz od okolo 2 lat. Zastosowanie takiej komendy na egzaminie nie obnizy punktow za zadanie, lecz w ogole ich nie przyzna...

Dlatego copy run start jest konieczne.

incub
Instruktor CNAP
Instruktor CNAP
Posty: 15
Rejestracja: 03 lut 2004, 11:46

ALTKOM katowice

#37

#37 Post autor: incub » 05 sty 2006, 12:36

Polecam wszystkim Altkom w Katowicach. Bardzo, ale to bardzo 2 mile panie, z bardzo dobrze nastawiajacymi na egzamin walorami...

Jakimi ? :>> Przekonajcie sie sami :> Polecam.

Awatar użytkownika
Borek
wannabe
wannabe
Posty: 272
Rejestracja: 29 wrz 2005, 19:21
Lokalizacja: Warszawa

#38

#38 Post autor: Borek » 05 sty 2006, 15:32

ide 13 na ccna wlasnie tam :) zobacze se te walory hehe ;)

Awatar użytkownika
sebu
CCIE / Instruktor CNAP
CCIE / Instruktor CNAP
Posty: 842
Rejestracja: 03 cze 2005, 02:08
Lokalizacja: Warsaw, Poland
Kontakt:

#39

#39 Post autor: sebu » 06 sty 2006, 00:04

lassak pisze: P.S. Szkoda wogóle było floty na akademie :) Na symulatorze Bosona się więcej nauczyłem.
Gdybys nie olewal to bys nie zalowal. A umowmy sie ze na Bosonie wszystkiego nie przeklikasz...
Jesteś ambitnym inżynierem i szukasz ciekawych projektów? Zapraszamy do współpracy w ramach NetFormers (stałej i projektowej). Info na PRV.

Work: http://netformers.pl
Linked-in: http://www.linkedin.com/in/strzelak

lassak
wannabe
wannabe
Posty: 263
Rejestracja: 24 wrz 2005, 19:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#40

#40 Post autor: lassak » 06 sty 2006, 07:20

sebu pisze:
lassak pisze: P.S. Szkoda wogóle było floty na akademie :) Na symulatorze Bosona się więcej nauczyłem.
Gdybys nie olewal to bys nie zalowal. A umowmy sie ze na Bosonie wszystkiego nie przeklikasz...
Nie no naturalnie, że masz racje !! Tak jak powiedziałem
Nie mówie że akademia gorsza tylko że olewałem i dlatego gorsza
Ale gdybym teraz miał robić CCNA to zamiast 2,5k zł na akademie wolał bym postawić za tą samą cene laba :) W końcu po zdanym CCNA można się go pozbyć spokojnie za 2k zł :) No chyba, że idziemy dalej :)

Awatar użytkownika
pkamyk
inner circle
inner circle
Posty: 433
Rejestracja: 23 mar 2005, 21:54
Lokalizacja: Warszawa

#41

#41 Post autor: pkamyk » 06 sty 2006, 12:12

moim zdaniem nie ma co zniechecac ludzi do akademii bo postawia sobie Laba i nie beda wiedzieli co z tym zrobic.
nie oszukujmy sie, ze akademia mobilizuje do nauki i mysle ze czlowiek nieraz sam nie zabierze sie w tym tepie to materialow. chyba ze ktos jest az tak "glodny" Ciscowej wiedzy i chce przejsc przez materialy szybciej!

oczywiscie po akademii dochodzi do wniosku kazdy ze nastepny cert. to we wlasnym zakresie z wlasnym Labem. a ogolnie jesli chodzi o labolatoria to sa akademie w ktorych mozna siedziec do poznych godzin nocnych i cwiczyc.

ale to juz kwestia wyboru czy akademia czy wlasna praca, chociaz w wypadku 1 i tak nie naloza do glowy wiadomosci. jakby nie bylo uczyc sie trzeba!

pozdrawiam
Patrzę i milczę - to wystarczy za komentarz

Awatar użytkownika
snowi
wannabe
wannabe
Posty: 89
Rejestracja: 04 gru 2005, 20:18
Lokalizacja: Torun

#42

#42 Post autor: snowi » 06 sty 2006, 15:54

Dopiero niedawno zaczalem przygode z CISCO (CCNA) i wydaje mi sie ze dla osob takich jak jato najlepsza jest akademia bo prawde mowiac moglbym sobie zlozyc lab'a ale prawde mowiac niewiedzialbym jak sie za to zabrac samemu :d

Awatar użytkownika
marcins
Site Admin
Site Admin
Posty: 3182
Rejestracja: 22 mar 2004, 09:05
Kontakt:

Re: ALTKOM katowice

#43

#43 Post autor: marcins » 11 sty 2006, 13:32

incub pisze:Polecam wszystkim Altkom w Katowicach. Bardzo, ale to bardzo 2 mile panie, z bardzo dobrze nastawiajacymi na egzamin walorami...

Jakimi ? :>> Przekonajcie sie sami :> Polecam.
widzial ktos te "walory" ? :)

Awatar użytkownika
Borek
wannabe
wannabe
Posty: 272
Rejestracja: 29 wrz 2005, 19:21
Lokalizacja: Warszawa

#44

#44 Post autor: Borek » 11 sty 2006, 16:23

ja bede widzial w piatek :D
zobaczymy jak to to wyglada he he ;-)

Awatar użytkownika
marcins
Site Admin
Site Admin
Posty: 3182
Rejestracja: 22 mar 2004, 09:05
Kontakt:

#45

#45 Post autor: marcins » 11 sty 2006, 16:52

cykaj fote ;)

ODPOWIEDZ