Praca w Cisco
Wszystko pieknie, tylko ta historia nie trzyma sie faktow.
W Warszawskim biurze pracuje na pierwszy rzut oka 12 pracownikow, ktorzy przyszli do nas bezposrednio od Partnerow. To OK 20% zespolu sales.
W Krakowie jest to na moje oko 60-80, osobiscie przegladajac swojego sluzbowego inboxa widze ~20 przypadkow zatrudnienia, w ktorych w jakis sposob bylem wlaczony (rozmowa z naszym HR lub eskalacja wykonana przez Partnera).
Proponuje odroznic legendy i "dobrze poinformowane zrodla" od faktow. Fakty masz powyzej.
W Warszawskim biurze pracuje na pierwszy rzut oka 12 pracownikow, ktorzy przyszli do nas bezposrednio od Partnerow. To OK 20% zespolu sales.
W Krakowie jest to na moje oko 60-80, osobiscie przegladajac swojego sluzbowego inboxa widze ~20 przypadkow zatrudnienia, w ktorych w jakis sposob bylem wlaczony (rozmowa z naszym HR lub eskalacja wykonana przez Partnera).
Proponuje odroznic legendy i "dobrze poinformowane zrodla" od faktow. Fakty masz powyzej.
- PatrykW
- wannabe
- Posty: 1742
- Rejestracja: 31 paź 2008, 16:05
- Lokalizacja: UI.PL / Ubiquiti Polska.pl
- Kontakt:
Hejka Lukasz,lbromirs pisze:Generalnie rekrutacja do Krakowa odbywa się na multum stanowisk i jest prowadzona w naszym imieniu przez 3-4 różne firmy rozsiane po Europie.
Dzisiaj poszukujemy ok. 300 osób w perspektywie kolejnych miesięcy.
Jeśli rekruter się do Was nie odezwał, piszcie proszę do mnie - będę przekierowywał do osób w Krakowie. Niestety, nie ma jednej osoby kontrolującej cały proces - zgodnie z założeniami, do nas trafia już "przesortowany" zestaw ludzi przez rekruterów zewnętrznych - przy takiej skali nawet 10 osób w Krakowie byłoby za mało.
Przed chwila wysłałem prywatną wiadomość
pzdr
.ılı..ılı.
http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call
Integrujemy i wspieramy IT
https://www.ui.pl | https://facebook.com/UIPolska
Jedyne rozwiązania Ubiquiti Networks w Polsce!
https://ubiquitipolska.pl | https://www.facebook.com/groups/Ubiquiti.Polska
http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call
Integrujemy i wspieramy IT
https://www.ui.pl | https://facebook.com/UIPolska
Jedyne rozwiązania Ubiquiti Networks w Polsce!
https://ubiquitipolska.pl | https://www.facebook.com/groups/Ubiquiti.Polska
Czesc,lbromirs pisze:Generalnie rekrutacja do Krakowa odbywa się na multum stanowisk i jest prowadzona w naszym imieniu przez 3-4 różne firmy rozsiane po Europie.
Dzisiaj poszukujemy ok. 300 osób w perspektywie kolejnych miesięcy.
Jeśli rekruter się do Was nie odezwał, piszcie proszę do mnie - będę przekierowywał do osób w Krakowie. Niestety, nie ma jednej osoby kontrolującej cały proces - zgodnie z założeniami, do nas trafia już "przesortowany" zestaw ludzi przez rekruterów zewnętrznych - przy takiej skali nawet 10 osób w Krakowie byłoby za mało.
Rowniez wyslalem wiadomosc prywatna.
Pozdrawiam,
komentarza nie usunę bo az takiej cenzury nie mamy ale mogę powiedzieć ze komentarz poniżej poziomu polskiej polityki....art pisze:niezłe żebranie...
Żebraniem nazywasz to że ktoś szuka pracy oraz to że ktoś na wysokim stanowisku w Cisco chce pomóc ?!
Remember that the lab is just looking for reachability and not “optimal reachability”.
Nie usuwaj proszę, poprosiłem o kontakt i będę starał się na bieżąco sprawdzać co się dzieje. Piszcie jednak nie na priva na ccie@pl tylko na maila @cisco - z dobrze ustawionym tytułem.garfield pisze:komentarza nie usunę bo az takiej cenzury nie mamy ale mogę powiedzieć ze komentarz poniżej poziomu polskiej polityki....art pisze:niezłe żebranie...
Żebraniem nazywasz to że ktoś szuka pracy oraz to że ktoś na wysokim stanowisku w Cisco chce pomóc ?!
Tier 2 Support Engineers
Hej,
Jak wygląda w praktyce praca na stanowisku Tier 2 Support Engineers w Cisco? Praca w TAC czy Advanced Services (NCE)?
Wczytałem się w tą 39 stronicową lekturę pracy w Cisco i widzę, większe chęci osób pracy przy projektach w Cisco, tj. jako NCE. Jestem w trakcie rozmów do pracy w TAC'u i z opisu stanowiska wynikałoby, że to ciekawa praca, niemniej niż w Advanced Services. Każdy zrobiony task/ticket jest niejako "małym projektem". Nie wiem co prawda jak to wyglądałoby w praktyce, gdybym nawet pozytywnie przeszedł wszystkie etapy, ale możliwość rozwiązywania ticketów od małych po największe sieci jest sporym wyzwaniem, nauką.
Jak wygląda w praktyce praca na stanowisku Tier 2 Support Engineers w Cisco? Praca w TAC czy Advanced Services (NCE)?
Wczytałem się w tą 39 stronicową lekturę pracy w Cisco i widzę, większe chęci osób pracy przy projektach w Cisco, tj. jako NCE. Jestem w trakcie rozmów do pracy w TAC'u i z opisu stanowiska wynikałoby, że to ciekawa praca, niemniej niż w Advanced Services. Każdy zrobiony task/ticket jest niejako "małym projektem". Nie wiem co prawda jak to wyglądałoby w praktyce, gdybym nawet pozytywnie przeszedł wszystkie etapy, ale możliwość rozwiązywania ticketów od małych po największe sieci jest sporym wyzwaniem, nauką.
Hej,
Praca w TAC-u to w 75% rozwiązywanie "ticket-ów", pozostałem 25% to przeróżne inicjatywy w których możesz brać udział np. testowanie nowych produktów, pracowanie z developerami w celu ulepszenia produktów, tworzenie skryptów itp, itd.
Nie jest to praca gdzie dostajesz projekt do wykonania, oczywiście to ma swoje wady i zalety, jeżeli chcesz mieć dogłębną wiedzę na temat specyficznej technologii/produktu lub dopiero zaczynasz w networkingu to polecam.
Ja generalnie sobie chwale ale zdania są podzielone : )
Pozdrawiam
drim09
Praca w TAC-u to w 75% rozwiązywanie "ticket-ów", pozostałem 25% to przeróżne inicjatywy w których możesz brać udział np. testowanie nowych produktów, pracowanie z developerami w celu ulepszenia produktów, tworzenie skryptów itp, itd.
Nie jest to praca gdzie dostajesz projekt do wykonania, oczywiście to ma swoje wady i zalety, jeżeli chcesz mieć dogłębną wiedzę na temat specyficznej technologii/produktu lub dopiero zaczynasz w networkingu to polecam.
Ja generalnie sobie chwale ale zdania są podzielone : )
Pozdrawiam
drim09
Hej,
Poszukujemy do naszego zespolu TS Advantage (Cisco Krakow) inzyniera na poziomie 2xCCNP . Zespol obecnie sklada sie z dwoch osob i obslugujemy klilku klientow jako High Touch Enginner'owie plus wsparcie kilku klientow po za ich godzinami biznesowymi. Poniewaz obslugujemy sektor enterprise, to mile widziane doswiadczenie z technologiami security, RS, wireless, data center, voice lub callaboration (im wiecej tym lepiej).
- Praca 100% zdalna lub z biura Cisco w Krakowie.
- Praca wymaga bycia na dyzurach (jeden tydzien w miesiacu)
- Widelki nie sa mi znane, ale wszystko zalezy od umiejetnosci. Jak sie trafi dobry kandydat, to i kasa sie znajdzie.
- Zatrudnienie na podstawie B2B.
TS Advantage to nie jest ani TAC, ani AS.
Jesli jest ktos potencjalnie zainteresowany, to wiecej informacji na PM.
Poszukujemy do naszego zespolu TS Advantage (Cisco Krakow) inzyniera na poziomie 2xCCNP . Zespol obecnie sklada sie z dwoch osob i obslugujemy klilku klientow jako High Touch Enginner'owie plus wsparcie kilku klientow po za ich godzinami biznesowymi. Poniewaz obslugujemy sektor enterprise, to mile widziane doswiadczenie z technologiami security, RS, wireless, data center, voice lub callaboration (im wiecej tym lepiej).
- Praca 100% zdalna lub z biura Cisco w Krakowie.
- Praca wymaga bycia na dyzurach (jeden tydzien w miesiacu)
- Widelki nie sa mi znane, ale wszystko zalezy od umiejetnosci. Jak sie trafi dobry kandydat, to i kasa sie znajdzie.
- Zatrudnienie na podstawie B2B.
TS Advantage to nie jest ani TAC, ani AS.
Jesli jest ktos potencjalnie zainteresowany, to wiecej informacji na PM.
Chcialem poinformowac wszystkich, ze udalo nam sie zatrudnic osobe z forum CCIE.pl na stanowisko HTE do Cisco.
Dodatkowo mamy jeszcze jeden wakat na stanowisko HTE z bardzo dobra znajmoscia technologii Voice. Certyfikaty nie sa jakos bardzo wazne, ale szukamy kogos, kto potrafilby sie zaopiekowac infrastruktura voice/collaboration jednego z naszych duzych klientow. Duzym atutem jest doswiadczenie z CUCM i UCS.
Praca bardzo samodzielna i elastyczna. Mozna pracowac z domu, z biura w Krakowie jak i doraznie z biura w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie B2B. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na PM.
Dodatkowo mamy jeszcze jeden wakat na stanowisko HTE z bardzo dobra znajmoscia technologii Voice. Certyfikaty nie sa jakos bardzo wazne, ale szukamy kogos, kto potrafilby sie zaopiekowac infrastruktura voice/collaboration jednego z naszych duzych klientow. Duzym atutem jest doswiadczenie z CUCM i UCS.
Praca bardzo samodzielna i elastyczna. Mozna pracowac z domu, z biura w Krakowie jak i doraznie z biura w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie B2B. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na PM.
Lxs - na czymj polega 'opieka' klienta? Czy to jest tylko rozwiazywanie ticketow a'la TAC czy wdrazanie elementow infrastruktury u nich w sieci? Czym to sie rozni od AS? Czy taka firma nie posiada dzialu Networking/Voice i taka osoba z Cisco zajmuje sie cala dzialka voice? Jest opublikowany job offer gdzies - nie moge znalezc?
Bardzo ciężko jest wytłumaczyć czym się zajmuje HTE nie znając Cisco od wewnątrz. TS Advantage to zespół ludzi, którzy świadczą usłgi utrzymaniowe dla klientów Cisco. Różnimy się od AS tym, że świadczymy usługi reaktywne, a AS świadczy usługi proaktywne i wdrożenia. My wkraczamy do akcji jak klient ma problem. Od TACa różnimy się natomiast tym, że my jesteśmy skupieni na kliencie, a nie na jednym rozwiązaniu technicznym.
TSA jest czymś ekstra co klient może sobie wykupić. W najwyższej opcji dostaje HTOMa i HTE. HTOM ogarnia sprawy związane z kontaktem do klienta, a HTE ogarnia sprawy techniczne.
Wszystko zależy od tego z jak wielką firmą mamy do czynienia. Problemy pojawiają się jak klient wymaga od Cisco RCA w ciągu 3 dni, 20 minut na usunięcie awarii S1 i raportowania postępu awarii co dwie godziny do dyrektorów. Jak wiadomo TAC takich rzeczy nie robi. Jesteśmy takim spoiwem pomiędzy awarią,klientem i Cisco. Tacy klienci bardzo często wymagają usłgui, w której Cisco weźmie odpowiedzialność za ciągłość ich biznesu. I my to robimy. Dla zobrazowania skali są po prostu klienci, którzy mają kilkanaście S1 i S2 w ciągu miesiąca i nie jest to wynikiem bałaganu w sieci tylko wielkości firmy i jej infrastruktury. Często po stronie klienta są ludzie z kilkoma CCIE i też wymagają profesjonalnego podejścia i szczegółowych RCA.
Jest to pozycja na tzw. red bagde, czyli kontraktora. W Europie Cisco teraz zatrudnia głównie przez Kraków (co nie oznacza pracy w Krakowie na miejscu), ale jest sporo pozycji na umowę B2B, co oznacza, że nie ma tej oferty na stronie cisco, gdyż zajmują się tym firmy pośredniczące. Wiem, że można znaleźć oferty do TSA na stronie Devonshire, ale... lepiej napisać do mnie na PM.
TSA jest czymś ekstra co klient może sobie wykupić. W najwyższej opcji dostaje HTOMa i HTE. HTOM ogarnia sprawy związane z kontaktem do klienta, a HTE ogarnia sprawy techniczne.
Wszystko zależy od tego z jak wielką firmą mamy do czynienia. Problemy pojawiają się jak klient wymaga od Cisco RCA w ciągu 3 dni, 20 minut na usunięcie awarii S1 i raportowania postępu awarii co dwie godziny do dyrektorów. Jak wiadomo TAC takich rzeczy nie robi. Jesteśmy takim spoiwem pomiędzy awarią,klientem i Cisco. Tacy klienci bardzo często wymagają usłgui, w której Cisco weźmie odpowiedzialność za ciągłość ich biznesu. I my to robimy. Dla zobrazowania skali są po prostu klienci, którzy mają kilkanaście S1 i S2 w ciągu miesiąca i nie jest to wynikiem bałaganu w sieci tylko wielkości firmy i jej infrastruktury. Często po stronie klienta są ludzie z kilkoma CCIE i też wymagają profesjonalnego podejścia i szczegółowych RCA.
Jest to pozycja na tzw. red bagde, czyli kontraktora. W Europie Cisco teraz zatrudnia głównie przez Kraków (co nie oznacza pracy w Krakowie na miejscu), ale jest sporo pozycji na umowę B2B, co oznacza, że nie ma tej oferty na stronie cisco, gdyż zajmują się tym firmy pośredniczące. Wiem, że można znaleźć oferty do TSA na stronie Devonshire, ale... lepiej napisać do mnie na PM.
Ciekawe stwierdzenie, mozesz rozwinac ta mysl ? Bo dla mnie zazwyczaj S1 wiaza sie z burdelem w sieci, zamiatanym kolejnymi protezami co w konsekwencji i tak prowadzi do S1. Przypomniam znaczenie S1 i MI jako krytyczna sytuacja gdzie kluczowe dla biznesu serwisy nie funkcjonuja badz nie ma do nich dostepu.lxs pisze:Dla zobrazowania skali są po prostu klienci, którzy mają kilkanaście S1 i S2 w ciągu miesiąca i nie jest to wynikiem bałaganu w sieci tylko wielkości firmy i jej infrastruktury.