ncsglobal, Brno Czech, 1/2 nd line engineer

praca itp
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
bugi
wannabe
wannabe
Posty: 1345
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:50
Lokalizacja: Warsaw Poland

ncsglobal, Brno Czech, 1/2 nd line engineer

#1

#1 Post autor: bugi »

Kod: Zaznacz cały

Cisco 1st & 2nd Line Engineers

Brno - Czech Republic

nscglobal (Cisco Gold Partner) provides global network implementation and support solutions to world-class organizations, delivering cost savings and operational simplicity. nscglobal is an independent, rapidly growing, private company that for more than a decade has delivered tailored solutions to 50 of the world's leading multinational enterprises, outsourcers and service providers. nscglobal offers a unique business model, combining a focused group of world-class customers, with a unique range of services, backed up with outstanding responsiveness and customer service.

We are now looking to recruit Cisco 1st & 2nd Line Network Support Engineers to work variable shift patterns within our new Global Network Operations Facility in Brno, Czech Republic.

Duties will include:

    * Creation of trouble tickets for customers and taking ownership of faults through to resolution
    * Ensuring any faulty is cleared within required SLA, escalating faults as required in order to meet the SLA
    * Liaison with field engineers and customers in relation to fault resolution and monitor and control the repair process
    * Instigate management and technical escalation procedures as laid down in the nscglobal escalation procedure.


To be considered for this position, you must have:

    * Experience of working within a customer facing environment
    * Formal technical training within telecomms or relevant experience gained in the NOC / Service Desk
    * Experience within a remedy or similar ticketing system
    * CCNA qualified or experience upto CCNA level


For more information and a full job description please forward your CV to our inhouse recruitment manager, Mike Mihalop for an immediate interview.

nscglobal are an equal opportunities employer. 
ktoś tam pracuje i może się wypowiedzieć ?? jakich języków wymagają ?
CCIE RS#55541
"W ogóle, bracie, jeżeli nie masz na utrzymaniu rodziny, nie grozi ci głód, nie jesteś Tutsi ani Hutu i te sprawy, to wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście, ważne pytanie: co lubię w życiu robić. A potem zacznij to robić..."
http://www.linkedin.com/in/mariuszbugaj

ronnie
wannabe
wannabe
Posty: 115
Rejestracja: 30 lip 2006, 15:08
Lokalizacja: UK

#2

#2 Post autor: ronnie »

Juz jedna osobe z tego forum zatrudnili tam niedawno.
Ogolnie NSC ma wylacznosc na projekt dla AT&T w Brnie, praca w typowym nocniku, zmiany 24/7.
Wymagaja jedynie angielskiego, to nie call center :wink:
Jak masz jakies konkretne pytania to smialo.

Awatar użytkownika
kaneda
member
member
Posty: 25
Rejestracja: 19 lip 2010, 01:10

#3

#3 Post autor: kaneda »

Witam wszystkich,
Zastanawiam się nad pracą dla tej firmy.

Czy ktoś posiada jakieś informacje na temat samej pracy, warunków, atmosfery?

Trafiłem na kilka nieprzychylnych opinii, które wzbudziły moje wątpliwości.

Firma w sumie jest zarejestrowana w Uk jako Ltd. ....


Pozdrawiam

ronnie
wannabe
wannabe
Posty: 115
Rejestracja: 30 lip 2006, 15:08
Lokalizacja: UK

#4

#4 Post autor: ronnie »

Warunki są ostre, 1/2 level połączony razem wsparcia CE routerkow różnych serwisów at&t na całym świecie, mnóstwo pracy. Z dobre 80% ticketów to router down, power issue. Atmosfera raczej ok. O zwrocie kasy za certy zapomnij.
A tak jeszcze o samym at&t tutaj, robi się powoli totalna low-cost'owa masówka. 2.5 roku temu pracowało tu około 150 osób, teraz podchodzi już pod 650.
Jedź lepiej do UKa :wink:

Awatar użytkownika
kaneda
member
member
Posty: 25
Rejestracja: 19 lip 2010, 01:10

#5

#5 Post autor: kaneda »

Dzięki za info, czy ktoś tam pracuje aktualnie lub pracował?

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ