Praca w Cisco

praca itp

Moderatorzy: mikrobi, aron, garfield, gangrena, Seba

Wiadomość
Autor
lbromirs
CCIE
CCIE
Posty: 3929
Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44

#571

#571 Post autor: lbromirs » 21 maja 2015, 06:10

Wszystko pieknie, tylko ta historia nie trzyma sie faktow.

W Warszawskim biurze pracuje na pierwszy rzut oka 12 pracownikow, ktorzy przyszli do nas bezposrednio od Partnerow. To OK 20% zespolu sales.

W Krakowie jest to na moje oko 60-80, osobiscie przegladajac swojego sluzbowego inboxa widze ~20 przypadkow zatrudnienia, w ktorych w jakis sposob bylem wlaczony (rozmowa z naszym HR lub eskalacja wykonana przez Partnera).

Proponuje odroznic legendy i "dobrze poinformowane zrodla" od faktow. Fakty masz powyzej.

Awatar użytkownika
Wojtachinho
wannabe
wannabe
Posty: 1657
Rejestracja: 31 paź 2008, 16:05
Lokalizacja: UK
Kontakt:

#572

#572 Post autor: Wojtachinho » 21 maja 2015, 11:20

lbromirs pisze:Generalnie rekrutacja do Krakowa odbywa się na multum stanowisk i jest prowadzona w naszym imieniu przez 3-4 różne firmy rozsiane po Europie.

Dzisiaj poszukujemy ok. 300 osób w perspektywie kolejnych miesięcy.

Jeśli rekruter się do Was nie odezwał, piszcie proszę do mnie - będę przekierowywał do osób w Krakowie. Niestety, nie ma jednej osoby kontrolującej cały proces - zgodnie z założeniami, do nas trafia już "przesortowany" zestaw ludzi przez rekruterów zewnętrznych - przy takiej skali nawet 10 osób w Krakowie byłoby za mało.
Hejka Lukasz,

Przed chwila wysłałem prywatną wiadomość :)

pzdr
.ılı..ılı.

http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call :)

Do you have questions about CCIE.pl board ?
Just mail me :) patryk@ccie.pl

Ottovsky
fresh
fresh
Posty: 8
Rejestracja: 27 lis 2011, 22:52

#573

#573 Post autor: Ottovsky » 21 maja 2015, 11:42

lbromirs pisze:Generalnie rekrutacja do Krakowa odbywa się na multum stanowisk i jest prowadzona w naszym imieniu przez 3-4 różne firmy rozsiane po Europie.

Dzisiaj poszukujemy ok. 300 osób w perspektywie kolejnych miesięcy.

Jeśli rekruter się do Was nie odezwał, piszcie proszę do mnie - będę przekierowywał do osób w Krakowie. Niestety, nie ma jednej osoby kontrolującej cały proces - zgodnie z założeniami, do nas trafia już "przesortowany" zestaw ludzi przez rekruterów zewnętrznych - przy takiej skali nawet 10 osób w Krakowie byłoby za mało.
Czesc,

Rowniez wyslalem wiadomosc prywatna.

Pozdrawiam,

Awatar użytkownika
art
wannabe
wannabe
Posty: 401
Rejestracja: 04 lip 2011, 10:25

#574

#574 Post autor: art » 21 maja 2015, 11:59

niezłe żebranie...
Ups I switched again =)

Awatar użytkownika
garfield
CCIE
CCIE
Posty: 2882
Rejestracja: 25 sie 2006, 18:32
Lokalizacja: Gdynia

#575

#575 Post autor: garfield » 21 maja 2015, 14:02

art pisze:niezłe żebranie...
komentarza nie usunę bo az takiej cenzury nie mamy ale mogę powiedzieć ze komentarz poniżej poziomu polskiej polityki....

Żebraniem nazywasz to że ktoś szuka pracy oraz to że ktoś na wysokim stanowisku w Cisco chce pomóc ?!
Remember that the lab is just looking for reachability and not “optimal reachability”.

lbromirs
CCIE
CCIE
Posty: 3929
Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44

#576

#576 Post autor: lbromirs » 21 maja 2015, 14:36

garfield pisze:
art pisze:niezłe żebranie...
komentarza nie usunę bo az takiej cenzury nie mamy ale mogę powiedzieć ze komentarz poniżej poziomu polskiej polityki....

Żebraniem nazywasz to że ktoś szuka pracy oraz to że ktoś na wysokim stanowisku w Cisco chce pomóc ?!
Nie usuwaj proszę, poprosiłem o kontakt i będę starał się na bieżąco sprawdzać co się dzieje. Piszcie jednak nie na priva na ccie@pl tylko na maila @cisco - z dobrze ustawionym tytułem.

megas
fresh
fresh
Posty: 2
Rejestracja: 16 kwie 2015, 18:05

#577

#577 Post autor: megas » 13 cze 2015, 14:52

lbromirs pisze:Nie, będziemy szukać raczej młodych adeptów Jedi.

W czasach, gdy nawet byle Dyrektor Sprzedaży ma dwa CCIE i CCDE, inżynierowie nie zawsze muszą mieć ;P
Hej,
Czy już coś wiadomo na temat rekrutacji ?

book
member
member
Posty: 45
Rejestracja: 27 maja 2011, 15:57

Tier 2 Support Engineers

#578

#578 Post autor: book » 07 lip 2015, 20:34

Hej,

Jak wygląda w praktyce praca na stanowisku Tier 2 Support Engineers w Cisco? Praca w TAC czy Advanced Services (NCE)?

Wczytałem się w tą 39 stronicową lekturę pracy w Cisco i widzę, większe chęci osób pracy przy projektach w Cisco, tj. jako NCE. Jestem w trakcie rozmów do pracy w TAC'u i z opisu stanowiska wynikałoby, że to ciekawa praca, niemniej niż w Advanced Services. Każdy zrobiony task/ticket jest niejako "małym projektem". Nie wiem co prawda jak to wyglądałoby w praktyce, gdybym nawet pozytywnie przeszedł wszystkie etapy, ale możliwość rozwiązywania ticketów od małych po największe sieci jest sporym wyzwaniem, nauką.

drim09
wannabe
wannabe
Posty: 162
Rejestracja: 16 paź 2009, 13:38

#579

#579 Post autor: drim09 » 08 lip 2015, 08:54

Hej,

Praca w TAC-u to w 75% rozwiązywanie "ticket-ów", pozostałem 25% to przeróżne inicjatywy w których możesz brać udział np. testowanie nowych produktów, pracowanie z developerami w celu ulepszenia produktów, tworzenie skryptów itp, itd.

Nie jest to praca gdzie dostajesz projekt do wykonania, oczywiście to ma swoje wady i zalety, jeżeli chcesz mieć dogłębną wiedzę na temat specyficznej technologii/produktu lub dopiero zaczynasz w networkingu to polecam.

Ja generalnie sobie chwale ale zdania są podzielone : )

Pozdrawiam
drim09

Awatar użytkownika
lxs
wannabe
wannabe
Posty: 174
Rejestracja: 08 sty 2014, 16:27
Lokalizacja: 52.182098, 21.005445

#580

#580 Post autor: lxs » 28 sie 2015, 12:45

Hej,

Poszukujemy do naszego zespolu TS Advantage (Cisco Krakow) inzyniera na poziomie 2xCCNP . Zespol obecnie sklada sie z dwoch osob i obslugujemy klilku klientow jako High Touch Enginner'owie plus wsparcie kilku klientow po za ich godzinami biznesowymi. Poniewaz obslugujemy sektor enterprise, to mile widziane doswiadczenie z technologiami security, RS, wireless, data center, voice lub callaboration (im wiecej tym lepiej).
- Praca 100% zdalna lub z biura Cisco w Krakowie.
- Praca wymaga bycia na dyzurach (jeden tydzien w miesiacu)
- Widelki nie sa mi znane, ale wszystko zalezy od umiejetnosci. Jak sie trafi dobry kandydat, to i kasa sie znajdzie.
- Zatrudnienie na podstawie B2B.

TS Advantage to nie jest ani TAC, ani AS.

Jesli jest ktos potencjalnie zainteresowany, to wiecej informacji na PM.

Awatar użytkownika
Szutor
wannabe
wannabe
Posty: 70
Rejestracja: 05 wrz 2011, 12:33

#581

#581 Post autor: Szutor » 29 sie 2015, 12:55

Czy mógłby ktoś przybliżyć aspekty pracy w zespole CMS ?
CCNP
#12269928

Awatar użytkownika
lxs
wannabe
wannabe
Posty: 174
Rejestracja: 08 sty 2014, 16:27
Lokalizacja: 52.182098, 21.005445

#582

#582 Post autor: lxs » 09 paź 2015, 17:45

Chcialem poinformowac wszystkich, ze udalo nam sie zatrudnic osobe z forum CCIE.pl na stanowisko HTE do Cisco.

Dodatkowo mamy jeszcze jeden wakat na stanowisko HTE z bardzo dobra znajmoscia technologii Voice. Certyfikaty nie sa jakos bardzo wazne, ale szukamy kogos, kto potrafilby sie zaopiekowac infrastruktura voice/collaboration jednego z naszych duzych klientow. Duzym atutem jest doswiadczenie z CUCM i UCS.
Praca bardzo samodzielna i elastyczna. Mozna pracowac z domu, z biura w Krakowie jak i doraznie z biura w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie B2B. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na PM.

stypo
wannabe
wannabe
Posty: 54
Rejestracja: 03 paź 2011, 15:35

#583

#583 Post autor: stypo » 27 paź 2015, 12:57

Lxs - na czymj polega 'opieka' klienta? Czy to jest tylko rozwiazywanie ticketow a'la TAC czy wdrazanie elementow infrastruktury u nich w sieci? Czym to sie rozni od AS? Czy taka firma nie posiada dzialu Networking/Voice i taka osoba z Cisco zajmuje sie cala dzialka voice? Jest opublikowany job offer gdzies - nie moge znalezc?

Awatar użytkownika
lxs
wannabe
wannabe
Posty: 174
Rejestracja: 08 sty 2014, 16:27
Lokalizacja: 52.182098, 21.005445

#584

#584 Post autor: lxs » 29 paź 2015, 14:19

Bardzo ciężko jest wytłumaczyć czym się zajmuje HTE nie znając Cisco od wewnątrz. TS Advantage to zespół ludzi, którzy świadczą usłgi utrzymaniowe dla klientów Cisco. Różnimy się od AS tym, że świadczymy usługi reaktywne, a AS świadczy usługi proaktywne i wdrożenia. My wkraczamy do akcji jak klient ma problem. Od TACa różnimy się natomiast tym, że my jesteśmy skupieni na kliencie, a nie na jednym rozwiązaniu technicznym.
TSA jest czymś ekstra co klient może sobie wykupić. W najwyższej opcji dostaje HTOMa i HTE. HTOM ogarnia sprawy związane z kontaktem do klienta, a HTE ogarnia sprawy techniczne.

Wszystko zależy od tego z jak wielką firmą mamy do czynienia. Problemy pojawiają się jak klient wymaga od Cisco RCA w ciągu 3 dni, 20 minut na usunięcie awarii S1 i raportowania postępu awarii co dwie godziny do dyrektorów. Jak wiadomo TAC takich rzeczy nie robi. Jesteśmy takim spoiwem pomiędzy awarią,klientem i Cisco. Tacy klienci bardzo często wymagają usłgui, w której Cisco weźmie odpowiedzialność za ciągłość ich biznesu. I my to robimy. Dla zobrazowania skali są po prostu klienci, którzy mają kilkanaście S1 i S2 w ciągu miesiąca i nie jest to wynikiem bałaganu w sieci tylko wielkości firmy i jej infrastruktury. Często po stronie klienta są ludzie z kilkoma CCIE i też wymagają profesjonalnego podejścia i szczegółowych RCA.

Jest to pozycja na tzw. red bagde, czyli kontraktora. W Europie Cisco teraz zatrudnia głównie przez Kraków (co nie oznacza pracy w Krakowie na miejscu), ale jest sporo pozycji na umowę B2B, co oznacza, że nie ma tej oferty na stronie cisco, gdyż zajmują się tym firmy pośredniczące. Wiem, że można znaleźć oferty do TSA na stronie Devonshire, ale... lepiej napisać do mnie na PM.

horac

#585

#585 Post autor: horac » 29 paź 2015, 14:27

lxs pisze:Dla zobrazowania skali są po prostu klienci, którzy mają kilkanaście S1 i S2 w ciągu miesiąca i nie jest to wynikiem bałaganu w sieci tylko wielkości firmy i jej infrastruktury.
Ciekawe stwierdzenie, mozesz rozwinac ta mysl ? Bo dla mnie zazwyczaj S1 wiaza sie z burdelem w sieci, zamiatanym kolejnymi protezami co w konsekwencji i tak prowadzi do S1. Przypomniam znaczenie S1 i MI jako krytyczna sytuacja gdzie kluczowe dla biznesu serwisy nie funkcjonuja badz nie ma do nich dostepu.

ODPOWIEDZ