Warunki pracy oferowane na stanowiskach typu IT support w UK

praca itp

Moderatorzy: mikrobi, aron, garfield, gangrena, Seba

Wiadomość
Autor
Seba
CCIE/CCDE Site Admin
CCIE/CCDE Site Admin
Posty: 6223
Rejestracja: 15 lip 2004, 20:35
Lokalizacja: Warsaw, PL

#31

#31 Post autor: Seba » 21 lis 2008, 17:54

Nazwa stanowiska, a to co sie robi to bardzo czesto rozbiezne kwestie. Dodatkowo osoba na danym stanowisku w firmie X, w innej firmie bedac na tak samo nazwanym stanowisku moze robic calkiem inne rzeczy.
Konkluzja - na podstawie nazwy stanowiska niewiele da sie okreslic, poza totalnymi ogolnikami... ;)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
A. Einstein

Awatar użytkownika
Archi_p
wannabe
wannabe
Posty: 191
Rejestracja: 03 sie 2007, 20:35
Lokalizacja: Swindon/UK

#32

#32 Post autor: Archi_p » 22 lis 2008, 19:59

jw. opis stanowiska a rzeczywistosc to czassmi dwie rozne sprawy. Ale, przynajmniej teoretycznie -
desktop support - zakladany fizyczny kontakt z ww desktopami i laptopami - PC hardwarem i ogolnie pc-towymi aplkacjami typu - OS, aplikacje biurowe/pocztowe itp

helpdesk - RTS L1 (remote technical support Level 1) - zdalna pomoc przy typowych problemach, generalne zdiagnozowanie problemu i skierowanie odpowiednich ludzi do rozwiazania - np desktop supportera

Awatar użytkownika
minimalist300
wannabe
wannabe
Posty: 327
Rejestracja: 04 sie 2012, 22:52
Lokalizacja: Manchester/UK

#33

#33 Post autor: minimalist300 » 21 gru 2014, 13:26

może mały update?

Z tego co widzę to Manchester 1 linia to:

16-22k rocznie

Warto by odswieżyć temat z racji tego, że coraz więcej osób z forum wybiera się do UK do pracy.

ODPOWIEDZ