Strona 3 z 3

: 21 lis 2008, 17:54
autor: Seba
Nazwa stanowiska, a to co sie robi to bardzo czesto rozbiezne kwestie. Dodatkowo osoba na danym stanowisku w firmie X, w innej firmie bedac na tak samo nazwanym stanowisku moze robic calkiem inne rzeczy.
Konkluzja - na podstawie nazwy stanowiska niewiele da sie okreslic, poza totalnymi ogolnikami... ;)

: 22 lis 2008, 19:59
autor: Archi_p
jw. opis stanowiska a rzeczywistosc to czassmi dwie rozne sprawy. Ale, przynajmniej teoretycznie -
desktop support - zakladany fizyczny kontakt z ww desktopami i laptopami - PC hardwarem i ogolnie pc-towymi aplkacjami typu - OS, aplikacje biurowe/pocztowe itp

helpdesk - RTS L1 (remote technical support Level 1) - zdalna pomoc przy typowych problemach, generalne zdiagnozowanie problemu i skierowanie odpowiednich ludzi do rozwiazania - np desktop supportera

: 21 gru 2014, 13:26
autor: minimalist300
może mały update?

Z tego co widzę to Manchester 1 linia to:

16-22k rocznie

Warto by odswieżyć temat z racji tego, że coraz więcej osób z forum wybiera się do UK do pracy.