Inżynier Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków/Wrocław
Twoje główne zadania:
• wsparcie zespołu handlowego w procesie sprzedaży rozwiązań ICT
• prezentacja produktów i rozwiązań będących w ofercie firmy
• dobór rozwiązań i produktów oferowanych naszym klientom
• przygotowywanie części technicznych ofert oraz wycen
• utrzymywanie kontaktów i relacji z klientami, dystrybutorami oraz producentami rozwiązań ICT
• podnoszenie własnych kwalifikacji w zakresie produktów, będących w ofercie firmy
Nasze oczekiwania:
• wykształcenie wyższe, kierunki: telekomunikacja, informatyka lub pokrewne
• bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z szeroko pojętymi sieciami IP i ich bezpieczeństwem
• mile widziane doświadczenie w jednym dodatkowym obszarze: Wireless, Data Center, UC)
• min. 1-3 lata doświadczenia zawodowego popartego praktyką w projektowaniu i wdrażaniu systemów teleinformatycznych
• umiejętność tworzenia przyjaznych rozwiązań dla klientów
• mocno preferowana praktyczna znajomość konfiguracji urządzeń i rozwiązań
• umiejętność analizowania potrzeb biznesowych oraz tworzenia specyfikacji technicznej rozwiązań
• umiejętność prezentacji rozwiązań
• certyfikaty obszarowe: CCNP / CCSP lub równoważny
• samodzielność, operatywność i odpowiedzialność
• znajomość języka angielskiego
• nastawienie na realizację zadań i profesjonalny rozwój, wysoka motywacja
Oferujemy:
• pracę w czołowej firmie branży ICT w Polsce
• atrakcyjny system motywacyjny
• rozwój poprzez współpracę z doświadczonymi specjalistami
• dodatkowe benefity (szkolenia merytoryczne, prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe, program ubezpieczeń grupowych)
Osoby zainteresowane zapraszam do aplikowania poprzez formularz:
https://system.erecruiter.pl/FormTempla ... 3a29df305f
Inżynier Wsparcia Sprzedaży - Integrated Solutions
-
- fresh
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 lut 2016, 12:01