ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

praca itp

Moderatorzy: mikrobi, aron, garfield, gangrena, Seba

Wiadomość
Autor
Centuria
fresh
fresh
Posty: 7
Rejestracja: 05 paź 2014, 20:10

ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#1

#1 Post autor: Centuria » 02 wrz 2016, 11:24

Cześć,

jesteśmy Centuria, polską firmą, która od ponad 10 lat działa w branży IT. Zapewniamy szeroki pakiet wsparcia z zakresu projektowania, wdrażania i utrzymania infrastruktury teleinformatycznej, szczególnie wysokodostępnych sieci transmisji IP.

Obsługujemy obecnie jeden z największych projektów sieciowych w Europie i chcemy powiększyć nasz zespół sieciowców, który odpowiada m. in. za instalację, rozwój i nadzór nad siecią IP.
Poszukujemy osób proaktywnych, które tak jak my, lubią to co robią i chcą pracować w naszym zespole w luźnej i swobodnej atmosferze.

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny można znaleźć na naszej stronie:
https://www.centuria.pl/announcement/648/

Widełki wynagrodzenia:
3000 – 5500 zł netto na fakturze + VAT (junior) + premie
5500 – 8000 zł netto na fakturze + VAT (medium) + premie
> 8000 zł netto na fakturze + VAT (senior) + premie

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na rekrutacja@centuria.pl

Phibrizzo
wannabe
wannabe
Posty: 128
Rejestracja: 13 mar 2011, 23:01

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#2

#2 Post autor: Phibrizzo » 03 lis 2016, 11:55

Centuria pisze: Widełki wynagrodzenia:
3000 – 5500 zł netto na fakturze + VAT (junior) + premie
5500 – 8000 zł netto na fakturze + VAT (medium) + premie
> 8000 zł netto na fakturze + VAT (senior) + premie
To jest tak zalosne ze az bol dupe sciska. Kontrakt b2b za takie pieniadze to juz nawet nie jest obraza tylko plucie ludziom w gebe. Typowe Januszowe podejscie z lat '90. Inzynier ktory pracuje za 8000 zl na b2b to jest pogarda czlowieka. Za takie pieniadze nie powinien sie do was zglosic nawet student 1 roku kierunku "Zarzadzania polem namiotowym".
radze zapoznac sie z widelkami na umowach o prace:
https://www.hays.pl/cs/groups/hays_comm ... 568099.pdf
Network Administrator na umowie o prace od 10 000 - 16 000 brutto
Stawki na kontrakt b2b liczy sie tak jak to opisalem w moim poscie:
http://ccie.pl/viewtopic.php?f=12&t=22784
Czyli dla stawki 16 000 PLN na umowie o prace odpowiednik dla b2b to minimum: 170 zl/h netto + VAT (miesiecznie przy zalozeniu 20 dni roboczych daje to fakture 27200 netto + VAT.
Radze Januszom zaczac traktowac specjalistow jak ludzi - lata '90 juz nie wroca. Jak was nie stac zamknijcie biznes i zajmijcie sie uprawa marchewki (jej nie trzeba placic, sama rosnie).

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3514
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#3

#3 Post autor: Kyniu » 03 lis 2016, 11:59

Phibrizzo pisze:To jest tak zalosne ze az bol dupe sciska. Kontrakt b2b za takie pieniadze to juz nawet nie jest obraza tylko plucie ludziom w gebe.
Oj czuję, że zaraz oberwiesz jak ja w wątku "Senior Network Security Engineer - Warszawa".
Uważaj, bo tu na forum jest bardzo niepolitycznie pisać o wynagrodzeniach - temat tabu.
Always start with why do you need this?, not how will we do it?.
CCNA: R&S, Security, Wireless, Collaboration. MCSE: Cloud Platform and Infrastructure, Server Infrastructure. ITIL: Foundation. PPL(A)

Phibrizzo
wannabe
wannabe
Posty: 128
Rejestracja: 13 mar 2011, 23:01

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#4

#4 Post autor: Phibrizzo » 03 lis 2016, 12:10

Kyniu pisze:
Phibrizzo pisze:To jest tak zalosne ze az bol dupe sciska. Kontrakt b2b za takie pieniadze to juz nawet nie jest obraza tylko plucie ludziom w gebe.
Oj czuję, że zaraz oberwiesz jak ja w wątku "Senior Network Security Engineer - Warszawa".
Uważaj, bo tu na forum jest bardzo niepolitycznie pisać o wynagrodzeniach - temat tabu.

walka z Januszami biznesu wiaze sie z ryzykiem krytyki ze strony mentalnych niewolnikow ... jakos to zniose ;)
Tak btw, zauwazylem ze moja ponad roczna krucjata uswiadamiania ludzi na tym forum zaczyna wydawac pierwsze owoce - coraz wiecej ludzi zaczyna sie cenic i reagowac na Januszowe oferty pracy. I bardzo dobrze ! Bardzo cieszy mnie szczegolnie reakcja mlodego pokolenia inzynierow ktorzy maja dosc filozofi pracy za frajer lub na nowe porsche dla szefa.

Dej0
wannabe
wannabe
Posty: 76
Rejestracja: 09 maja 2013, 09:44
Lokalizacja: Lublin, Warszawa

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#5

#5 Post autor: Dej0 » 03 lis 2016, 12:13

Dopóki firmy będą z powodzeniem zatrudniać ludzi po takich stawkach, wasze krzyki na nic się zdadzą.
Ale w tym przypadku zgodzę się z wami, patrząc na te widełki od razu widać, że Centuria po prostu liczy na szczęście albo ma dużo czasu na szukanie kandydatów.
I ewidentnie przedkładają ilość nad jakość.

@Phibrizzo
Nie tylko ty walczysz w tej krucjacie, jest nas coraz więcej.

tanthil
wannabe
wannabe
Posty: 55
Rejestracja: 20 gru 2011, 12:18

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#6

#6 Post autor: tanthil » 03 lis 2016, 12:16

Jak na b2b to fakt smuta, mie sie wydawalo ze to stawki na etat...

Dno
newbie
newbie
Posty: 1
Rejestracja: 03 lis 2016, 12:10

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#7

#7 Post autor: Dno » 03 lis 2016, 12:54

Kyniu pisze:Oj czuję, że zaraz oberwiesz jak ja w wątku "Senior Network Security Engineer - Warszawa".
Uważaj, bo tu na forum jest bardzo niepolitycznie pisać o wynagrodzeniach - temat tabu.
Ale sobie moderatorzy trola wychodowali...

Przynajmniej "content" mają.

To jest na prawdę niezrozumiałe że ktoś kto praktycznie każdą dyskusję w dziale kariera sprowadza na żenujący poziom wylewając swój jad ma takie pobłażanie u moderatorów. Większość jego komentarzy to są zwykłe, szczeniackie, pseudo-elokwentne pyskówki. Przecież to zniechęca zarówno ludzi z branży, jak i rekruterów z korzystania z tego forum w ogóle.

Ewentualnie mam propozycję nowej funkcjonalności na forum, skoro już z jakiś nieznaych mi powodów ten trol jest bano-odporny. Komentarze Kynia były by wyświetlane tylko dla osób zalogowanych i które w opcjach mają wybraną opcję "Wyświetlaj komentarze Kynia". Mówię poważnie. Przynajmniej w dziale kariera. I nie chodzi mi o blacklistę, bo to by był jedynie workaround. W przyszłości można by dodawać kolejne "gwiazdy" forum. Podejrzewam że zdecydowana większość forumowiczów i osób postronnych była by wdzięczna, a masochiści dalej mieli by opcję czytania jego mądrości.

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3514
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#8

#8 Post autor: Kyniu » 03 lis 2016, 13:45

Dno pisze:Ale sobie moderatorzy trola wychodowali...
Hmm, proszę, urosłem do miana gwiazdy. Stałem się rozpoznawalny. W sumie nieważne jak mówią, ważne, że mówią. Nawet ludzie potrafią sobie zarejestrować nowego nicka tylko po to by mi dokopać, to już jest coś.
Always start with why do you need this?, not how will we do it?.
CCNA: R&S, Security, Wireless, Collaboration. MCSE: Cloud Platform and Infrastructure, Server Infrastructure. ITIL: Foundation. PPL(A)

adaman
rookie
rookie
Posty: 10
Rejestracja: 21 maja 2008, 13:27
Lokalizacja: Koszalin, Polska

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#9

#9 Post autor: adaman » 03 lis 2016, 13:45

Dej0 pisze: Ale w tym przypadku zgodzę się z wami, patrząc na te widełki od razu widać, że Centuria po prostu liczy na szczęście albo ma dużo czasu na szukanie kandydatów.
Ale teraz informują uczciwie o b2b od samego początku, a nie na ostatnim etapie rekrutacji. :)
Ostatnio zmieniony 03 lis 2016, 13:49 przez adaman, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wojtachinho
wannabe
wannabe
Posty: 1700
Rejestracja: 31 paź 2008, 16:05
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#10

#10 Post autor: Wojtachinho » 03 lis 2016, 13:47

Dno pisze:
Kyniu pisze:Oj czuję, że zaraz oberwiesz jak ja w wątku "Senior Network Security Engineer - Warszawa".
Uważaj, bo tu na forum jest bardzo niepolitycznie pisać o wynagrodzeniach - temat tabu.
Ale sobie moderatorzy trola wychodowali...

Przynajmniej "content" mają.

To jest na prawdę niezrozumiałe że ktoś kto praktycznie każdą dyskusję w dziale kariera sprowadza na żenujący poziom wylewając swój jad ma takie pobłażanie u moderatorów. Większość jego komentarzy to są zwykłe, szczeniackie, pseudo-elokwentne pyskówki. Przecież to zniechęca zarówno ludzi z branży, jak i rekruterów z korzystania z tego forum w ogóle.

Ewentualnie mam propozycję nowej funkcjonalności na forum, skoro już z jakiś nieznaych mi powodów ten trol jest bano-odporny. Komentarze Kynia były by wyświetlane tylko dla osób zalogowanych i które w opcjach mają wybraną opcję "Wyświetlaj komentarze Kynia". Mówię poważnie. Przynajmniej w dziale kariera. I nie chodzi mi o blacklistę, bo to by był jedynie workaround. W przyszłości można by dodawać kolejne "gwiazdy" forum. Podejrzewam że zdecydowana większość forumowiczów i osób postronnych była by wdzięczna, a masochiści dalej mieli by opcję czytania jego mądrości.

Kyniu juz raz zostal zbanowany. My jako Administracja nie stoimy i nie przygladamy sie biernie.
Dej0 pisze:Dopóki firmy będą z powodzeniem zatrudniać ludzi po takich stawkach, wasze krzyki na nic się zdadzą.
Ale w tym przypadku zgodzę się z wami, patrząc na te widełki od razu widać, że Centuria po prostu liczy na szczęście albo ma dużo czasu na szukanie kandydatów.
I ewidentnie przedkładają ilość nad jakość.

@Phibrizzo
Nie tylko ty walczysz w tej krucjacie, jest nas coraz więcej.
+1
.ılı..ılı.

http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call :)

Jedyne rozwiązania Ubiquiti Networks w Polsce!
https://ubiquitipolska.pl
https://www.facebook.com/groups/Ubiquiti.Polska

Phibrizzo
wannabe
wannabe
Posty: 128
Rejestracja: 13 mar 2011, 23:01

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#11

#11 Post autor: Phibrizzo » 03 lis 2016, 13:53

Kyniu pisze:
Dno pisze:Ale sobie moderatorzy trola wychodowali...
Hmm, proszę, urosłem do miana gwiazdy. Stałem się rozpoznawalny. W sumie nieważne jak mówią, ważne, że mówią. Nawet ludzie potrafią sobie zarejestrować nowego nicka tylko po to by mi dokopać, to już jest coś.
Pietnujecie @Kyniu zamiast pietnowac Janusza biznesu ktory szuka naiwnego jelenia ktory bedzie pracowal za mniej niz sprzataczka z Berlin hauptbahnhof i to jeszcze na zasadach b2b :lol:
Tacy pracodawcy powinni byc pietnowani przez spolecznosc inzynierow inaczej nigdy sie niczego nie naucza.

MarcinSk
member
member
Posty: 16
Rejestracja: 13 paź 2016, 12:15

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#12

#12 Post autor: MarcinSk » 03 lis 2016, 13:55

Phibrizzo pisze: Pietnujecie @Kyniu zamiast pietnowac Janusza biznesu ktory szuka naiwnego jelenia ktory bedzie pracowal za mniej niz sprzataczka z Berlin hauptbahnhof i to jeszcze na zasadach b2b :lol:
Tacy pracodawcy powinni byc pietnowani przez spolecznosc inzynierow inaczej nigdy sie niczego nie naucza.
Dokładnie tak.
Nie ma nic złego w krytyce oferowanego wynagrodzenia.
Plus jednak dla Centurii taki, że te widełki przynajmniej zostały podane, jakie by nie były.

Phibrizzo
wannabe
wannabe
Posty: 128
Rejestracja: 13 mar 2011, 23:01

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#13

#13 Post autor: Phibrizzo » 03 lis 2016, 14:02

Dej0 pisze:Dopóki firmy będą z powodzeniem zatrudniać ludzi po takich stawkach, wasze krzyki na nic się zdadzą.
100% prawdy. Kiedys moj kolega (w okolicach 2012 r) byl na rekrutacji na dyrektora gdzie zaoferowano mu uwaga 3000 brutto miesiecznie.
Na pytanie czy to jest zart pani z HR odpowiedziala mu ze dopoki beda pojawiac sie ludzie ktorzy beda godzic sie na prace za takie pieniadze prezes nie podniesie wynagrodzenia.
Mala firma z Dolnoslaskiego - masakra.
sami jestesmy sobie winni bo wsrod nas znajduja sie jelenie ktore pracuja za uscisk reki prezesa, miske ryzu i order z ziemniaka :?

mhuba
wannabe
wannabe
Posty: 844
Rejestracja: 07 lis 2007, 14:57
Lokalizacja: Poznań, Szczecin

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#14

#14 Post autor: mhuba » 03 lis 2016, 14:34

Kyniu ma problem z każda oferta, czy jest to oferta za 5k, czy za 25k netto zawsze musi dorzucić swoje 5 groszy i zawsze jest to negatywny kontekst.
http://ccie.pl/viewtopic.php?f=12&t=22828

Ktos wrzuca ogłoszenie odnośnie darmowych warsztow, Kyniowi nie pasi lokalizacja.
http://ccie.pl/viewtopic.php?f=12&t=22773

Dla wiekszosci z nas nie ma rzeczy niemożliwych, dla Kynia wszystko jest pozbawione sensu.
To może męczyć.

Co do tej oferty, oferta jaka jest każdy widzi.
W Poznaniu za dużo się nie dzieje, taki rynek, większość ludzi w Poznaniu pracuje za takie pieniądze szczególnie na stanowiskach typu Administrator Sieci.
Mieszkałem w Poznaniu przez 13 lat, ISP, banki, duży biznes tyle płacą, dlatego z Poznania wyjechałem jak większość ludzi z branży.
Jest coś takiego jak rynek, możłiwości jakie oferuje, to on reguluje płacę a nie nasze widzimisię.

Pzdr
mHuba

michal_basta
CCIE
CCIE
Posty: 213
Rejestracja: 04 mar 2009, 20:17
Lokalizacja: Warszawa

Re: ADMINISTRATOR SIECI [Poznań]

#15

#15 Post autor: michal_basta » 03 lis 2016, 14:55

Od plucia jadem na forum stawki nie wzrosna, nie jestesmy Holandia, Szwajcaria i predko nie bedziemy. Jak chcecie naprawiac swiat to zadzwoncie do jednego czy drugiego Janusza biznesu w odpowiedzi na oferte i zrugajcie go jak burą sukę z taka zawzietoscia z jaka dyskutujecie na forum. Moze 1 na 100 zmieni swoje podejscie do biznesu.

Ze takich ofert mamy nie brac? To juz wiemy. Powiedzcie to absolwentowi z kredytem studenckim szukajacemu pracy, ktory jak najszybciej musi odciazyc domowy budzet, bo ojciec i matka zarabiaja po 2tys brutto. Mozna krytykowac kulturalnie albo popisywac sie genialnymi ripostami o marchewce, orderze z ziemniaka i berlinskim hauptbahnhofie. I oczywiscie taktyka Krystyny Pawlowicz - kto sie nie zgadza to nalezy wykrecic kota ogonem przeciwko niemu, ze jest obronca płac w wysokosci 3k brutto.

Punkt widzenia kazdy ma swoj wlasny oparty o wlasne doswiadczenia, natomiast poziom dyskusji w watkach takich jak powyzszy niechybnie przybliza to forum do onetu.

ODPOWIEDZ