Cisco - Krakow nowe stanowiska/L2 i SOC

praca itp
Wiadomość
Autor
PawelQ
member
member
Posty: 21
Rejestracja: 31 sty 2017, 18:43

Cisco - Krakow nowe stanowiska/L2 i SOC

#1

#1 Post autor: PawelQ »

Czesc!

Mam otwarte 2 stanowiska na 2 lini wsparcia w Cisco Krakow,
Nie jest to typowa 2 linia, stanowisko nazywa sie Event Engineer i oprocz doswiadczenia z zakresu wsparcia i umiejtnosci na poziomie CCNP R&S wymagane jest doswiadczenie w pracy na jednym z tych produktow: CA Unicenter, HP Openview, CACTI, Nagios, plusem jest rowniez ceryfikat ITIL, nie jest on obowiazkowy
Zaleta tego stanowiska jest mozliwosc pracy zdlanej po okresie 3-4 miesiecy
Oferujemy dlugoterminowy przedluzany kontrakt, zarobki od 12500 do 15000 w zaleznosci od doswiadczenia na umowie B2B
Zapewniamy wsparcie w zakladaniu wlasnej dzialanosci, szybka mozliwosc rozwoju, istnieje rownize podpisanie umowy o prace bezposrednio z Cisco po przepracowanym roku na kontrakcie
Ponizej znajduje sie opis wymagan:

Responsibilities:
• Troubleshoot complex enterprise networks to quickly resolve downtime and outages
• Respond to network management system alarms according to established processes
• Manage issues/customers by setting expectations and meeting/exceeding those expectations to achieve the highest level of customer satisfaction
• Utilize the Cisco technical service lab to recreate and resolve customer issues
• Effectively communicate issues to engineers within the support team, and resolutions/work-around to the customer
Qualifications
• Minimum of 1-2+ years experience in network support
• Strong practical knowledge of troubleshooting Routing and Switching protocols EIGRP, OSPF, and STP
• Strong practical knowledge of protocols including TCP/IP, IPSEC, and Frame-Relay
• Strong practical knowledge of Cisco platforms including 6500 and ISR series routers
• Strong analytical, problem solving and organizational skills
• Strong written and verbal communication skills
• BS in Engineering/Computer Science/IT and/or equivalent experience
• Prior experience in support of remote customer networks required
• ITIL certifications a plus
• CCNA/CCNP highly desired

Dostepne sa rowniez stanowiska w SOC'u od L1 do L3
Jezeli jestes zainteresowany lub znasz kogos kto moglby byc, zostaw wiadomosc tutaj, lub napisz na pawelkukanow@pentaconsulting.com

Dzieki!

ODPOWIEDZ