Reklamacje miały swoje numery - to znaczy pisemka które dostawałem. Natomiast po wypowiedzeniu umowy i telefonie z DUK nic mi nie wiadomo by sprawa miała numer tudzież ja nic o tym nie wiem, wszystko szło telefonicznie. Po prostu DUK ustalił termin wizyty technika.horac pisze:To teraz daj numer sprawy, zeby mozna bylo sie powolac . Tez musze ten syf wymienic
UPC - który z kolegów tam pracuje ????????
Z mojego punktu widzenia, nie ma to najmniejszego sensu. Korzystam jednak z serwera na którym upload mam 100 Mbps. W chacie mam łącze 30 Mbps i przez pierwsze dajmy na to 60 sek, transfer leci na fula, potem spada do okolic 10 Mbps. Aby wysycić łącze muszę dorzucić 2 kolejne sesje FTPS. Nie wiem o co chodzi, serwer nie ma żadnych ograniczeń bo sam go stawiałem. Jeśli chodzi o pudło w domu, to mam jakiś modem CISCO z VOIPem, tam raczej nic się nie przycina, ten sam problem miałem na starej Motorolii.eprom pisze:Ciekawe, a jaki by to mialo sens?b4n3 pisze:a ktoś z Was zauważył, że przycinają transfer per sesję do 1 IP, gdzieś tak do 1/3 przepustowości całkowitej? Czy takie praktyki wszyscy ISP stosują, oczywiście Ci prywatni, nie biznesowi
Niestety problem niskiej wydajności dla jednej sesji TCP jest powszechny (powszechniejszy niż się powszechnie uważa) dla wielu urządzeń sieciowych co nie raz i nie dwa pokazał iperf przy okazji testowania różnych zabawek. Przykładowo urządzenia radiowe producenta XYZ dają radę w okolicach 30 Mbps dla jednego strumienia ale już dla dziesięciu wyciskają na radiu w okolicach 97-98 Mbps. Więc może to jest analogiczny problem.
Panie i Panowie. Chyba UPC sie ugielo pod naporem reklamacji odnosnie Tomka. Bo ja dzisiaj znalazlem w moim tomku wlaczona opcje Port-base Passthrough czyli mozna teraz otrzymac IP bezposrednio na next urzadzenie i nasz tomek wreszcie jako bridge zacznie pracowac.
Takze zagladnijcie do swoich Tomkow
Takze zagladnijcie do swoich Tomkow
Dzięki za info. Sprawdzę to dzisiaj w domu.horac pisze:Panie i Panowie. Chyba UPC sie ugielo pod naporem reklamacji odnosnie Tomka. Bo ja dzisiaj znalazlem w moim tomku wlaczona opcje Port-base Passthrough czyli mozna teraz otrzymac IP bezposrednio na next urzadzenie i nasz tomek wreszcie jako bridge zacznie pracowac.
Takze zagladnijcie do swoich Tomkow
G.
It doesn't matter how many certs you've got... it's really all about the pure knowledge behind them...
Witam, wszystkich tu obecnych
mam pytanie czy u was też zablokowali opcje Port-base Passthrough dzwoniłem dziś do UPC to stwierdzili że mając aktywne to funkcje łamię regulamin ponieważ dostaję 2 adresy IP, a w umowie mam tylko jeden.
To jakieś kpiny jest jakaś inna możliwość żeby otrzymać adres publiczny na drugim routerze ?
Posiadam Thomson TWG879UG + TP-LINK TL-WDR4300
mam pytanie czy u was też zablokowali opcje Port-base Passthrough dzwoniłem dziś do UPC to stwierdzili że mając aktywne to funkcje łamię regulamin ponieważ dostaję 2 adresy IP, a w umowie mam tylko jeden.
To jakieś kpiny jest jakaś inna możliwość żeby otrzymać adres publiczny na drugim routerze ?
Posiadam Thomson TWG879UG + TP-LINK TL-WDR4300
Wylaczyli to odgornie, jak zresetujesz pudlo to juz nie bedzie aktywna ta opcja. Niech pieklo pochlonie cale to UPC juz nie mam nerwow na nich. W dodatku po tym jak firmware zmienili to nie dziala mi kompletnie NAT-PAT na tym scierwie. Niestety nie mam jak zrezygnowac z tego gowna bo w kwietniu moja zone wrobili (pod moja nieobecnosc) z nagrywarka(wymienili i przedluzyli umowe o kolejne 2 lata) a mialo byc o 2 miesiace. Bardziej dziadowskiej firmy nie widzialem, a BOK to jest jakas banda debili. Nie wspomne o reklamacjach.. napisalem ze potrzebuje opcji pass-trough badz wymiany modemu to mi odpowiedzieli ze parametry modemu sa OK i nie podstaw, banda kretynow.mmoryto pisze:Ja mam u siebie tę opcję, ale jak ją uruchomiłem i dodałem MACa, to wskazany host nie chciał pobrać adresu z DHCP. Podobno jest to zależne od firmware'u, ale u mnie kilka dni temu nie zadziałało.
Ja im to przekazalem, ze lacza maja dobre i stabilna usluge, ale obsluga klienta pozostawia wiele do zyczenia. Jest fatalna, tam nie ma nawet z kim rozmawiac boteknine pisze:
horac,
z UPC jest ten problem że nia ma za bardzo alternatywy, mają dobre ceny i jakość samego łączą wg mnie też, pomyśl że niektórzy są skazani na neostrade
a) nie ma do osob ktore odpowiadaja za ta cala siec dostepu
b) help-desk ma wszystko w powazaniu i karza pisac esesje, ktorych i tak nikt nie czyta tylko odpowiada schematycznie w ogole nie na temat
c) 90% reklamacji konczy sie tak :"mamy cie gdzies"
O tyle o ile opcja pass-trough to okazanie najswietrzej laski z ich strony o tyle dzialanie NAT-PAT to podstawa thomsona ktora powinna dzialac. Jezeli oni cos zmieniaja grzebiac w firmware i z tego powodu przestaje mi dzialac to co oferuje mi ten thomson to jest to ich wina i zasrany obowiazek zeby to naprawic bo za to place
MALY EDIT:
Jak widac wszystko zalezy od czlowieka, wykonalem telefon z kilku innych numerow do BOK zeby uzyskac kontakt z roznymi osobami, okolo 4 polaczenia. Znalazla sie jedna osoba ktora okazala sie pomocna a nie wyslala przyslowiowo na drzewo. Szkoda ze to sa wyjatki a opinia ciazy bazujac na wiekszoci.. nie na jednostkach