UPC - który z kolegów tam pracuje ????????
UPC - który z kolegów tam pracuje ????????
Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
- PatrykW
- wannabe
- Posty: 1742
- Rejestracja: 31 paź 2008, 16:05
- Lokalizacja: UI.PL / Ubiquiti Polska.pl
- Kontakt:
Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????
HejKyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
Krzychu idź lepiej na browarka
Nie troluj
.ılı..ılı.
http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call
Integrujemy i wspieramy IT
https://www.ui.pl | https://facebook.com/UIPolska
Jedyne rozwiązania Ubiquiti Networks w Polsce!
https://ubiquitipolska.pl | https://www.facebook.com/groups/Ubiquiti.Polska
http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call
Integrujemy i wspieramy IT
https://www.ui.pl | https://facebook.com/UIPolska
Jedyne rozwiązania Ubiquiti Networks w Polsce!
https://ubiquitipolska.pl | https://www.facebook.com/groups/Ubiquiti.Polska
Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????
No ja pracuje, ale w centrali, cos przekazac kolegom z Wawy?Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
--
Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????
Od dwóch miesięcy mam "pół" internetu a debile konsultanci nie odróżniają dekodera/modemu/routera i adresu publicznego/prywatnego od statycznego/dynamicznego. I ślą głupie pisemka z których każde kończy się formułką że to kończy postępowanie reklamacyjne. Skończy się jak ja powiem że problem rozwiązano !!!!RuFiK pisze:HejKyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
Krzychu idź lepiej na browarka
Nie troluj
Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????
Wieczorem opiszę na priv problem plus numerki pism z odpowiedziami z UPC.eprom pisze:No ja pracuje, ale w centrali, cos przekazac kolegom z Wawy?Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
- PatrykW
- wannabe
- Posty: 1742
- Rejestracja: 31 paź 2008, 16:05
- Lokalizacja: UI.PL / Ubiquiti Polska.pl
- Kontakt:
A to w takim wypadku ciśnij dziady jedne !
.ılı..ılı.
http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call
Integrujemy i wspieramy IT
https://www.ui.pl | https://facebook.com/UIPolska
Jedyne rozwiązania Ubiquiti Networks w Polsce!
https://ubiquitipolska.pl | https://www.facebook.com/groups/Ubiquiti.Polska
http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call
Integrujemy i wspieramy IT
https://www.ui.pl | https://facebook.com/UIPolska
Jedyne rozwiązania Ubiquiti Networks w Polsce!
https://ubiquitipolska.pl | https://www.facebook.com/groups/Ubiquiti.Polska
Jak CI się to udało zrobić? Mnie zbywają twierdząc że już nie ma innych urządeń jak tylko modemo-routery Thomsjona...weis pisze:Bardzo fajną szopką w UPC jest próba wymiany routera z wbudowanym modem Thomson na sam modem (Cisco ). Operacja zajęła mi 4 tygodnie i pięć wizyt techników oraz duuuużą liczbę minut spędzonych na rozmowach z działem rezygnacji z usług.
Pzdr,
G
It doesn't matter how many certs you've got... it's really all about the pure knowledge behind them...
Hehe, widzę że sporo osób ma z tym problem więc napiszę małe HOW-TO:
1. Dzwonisz do działu rezygnacji z usług/ działu utrzymania klienta, z nikim innym nie ma sensu rozmawiać.
2. W trakcie rozmowy prosisz o wymianę routera thomson, na sam modem, najlepiej podać nazwę producenta Cisco i model (teraz go nie pamiętam, trzeba pogooglać).
3. Prosisz o wysłanie technika w celu wymiany routera na modem.
4. I teraz najważniejszy hack :> prosisz osobę z działu utrzymania klienta o napisanie @ do działu wysyłającego techników. W tym @ musi napisać że prosisz o wymianę na konkretny sprzęt. Ich wewnętrzna aplikacja nie przekazuje informacji z pola "Dodatkowe informacje" do działu technicznego więc technicy nie wiedzą nawet że mają wymienić router na modem. Dlatego u mnie 5 krotnie byli technicy którzy przyszli na wymianę Thomsona z ... tak ... Thomsonem pod pachą Za 5 razem miałem farta bo gość przez przypadek miał jeszcze jeden modem w samochodzie
Powodzenia!
1. Dzwonisz do działu rezygnacji z usług/ działu utrzymania klienta, z nikim innym nie ma sensu rozmawiać.
2. W trakcie rozmowy prosisz o wymianę routera thomson, na sam modem, najlepiej podać nazwę producenta Cisco i model (teraz go nie pamiętam, trzeba pogooglać).
3. Prosisz o wysłanie technika w celu wymiany routera na modem.
4. I teraz najważniejszy hack :> prosisz osobę z działu utrzymania klienta o napisanie @ do działu wysyłającego techników. W tym @ musi napisać że prosisz o wymianę na konkretny sprzęt. Ich wewnętrzna aplikacja nie przekazuje informacji z pola "Dodatkowe informacje" do działu technicznego więc technicy nie wiedzą nawet że mają wymienić router na modem. Dlatego u mnie 5 krotnie byli technicy którzy przyszli na wymianę Thomsona z ... tak ... Thomsonem pod pachą Za 5 razem miałem farta bo gość przez przypadek miał jeszcze jeden modem w samochodzie
Powodzenia!
Fire, aim, ready!
W moim przypadku wystarczyło powiedzieć , że nie chcę wifi. (ale to było odnowienie usługi)weis pisze:Często nie mają ich po prostu na stanie magazynowym bo rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Ale jakiś czas temu dostawy mieli bodajże co trzy tygodnie.grze pisze:Mnie zbywają twierdząc że już nie ma innych urządeń jak tylko modemo-routery Thomsjona...G
https://vpnonline.pl - Twój prywatny VPN - 61 serwery VPN w 29 lokalizacjach na świecie, 470 adresów IP.
Kolega @weis dobrze pisze, da się wymienić, bo sam to robiłem.
Generalnie dzwoniąc na infolinię UPC zderzasz się ze ścianą i nie ma sensu tam się nawet dobijać i czekać pół godziny.
Moje trzy grosze:
1. Dzwonić tylko i wyłącznie do DUK (dział utrzymania klienta) - 32 494 99 35.
2. Modemy CISCO w UPC są o ile się nie mylę dwa: EPC3208 i EPC3212. Różnice kosmetyczne, dla użyszkodnika żadne. Dostępny był (nie wiem czy jeszcze jest) ruterek EPC3925, w którym po podmianie strony lokalnie na PC można włączyć tryb bridge. Posiada wifi i pare innych bzdur.
3. Tego badziewia Thomponowego (teraz nawet pod nazwą TECHNICOLOR - miałem kiedyś telewizor takiej marki ) nie warto ruszać nawet kijem przy łączu >30Mbit.
pzdr & gl
---edit----
Aha, jeszcze jedno. Mając Thompsona, chcąc modem, jako przyczynę chęci zerwania umowy można podać bardzo prostą rzecz:
Chcecie mieć publiczny adres IP na swoim urządzeniu prywatnym, nie na końcówce operatora. I już.
Generalnie dzwoniąc na infolinię UPC zderzasz się ze ścianą i nie ma sensu tam się nawet dobijać i czekać pół godziny.
Moje trzy grosze:
1. Dzwonić tylko i wyłącznie do DUK (dział utrzymania klienta) - 32 494 99 35.
2. Modemy CISCO w UPC są o ile się nie mylę dwa: EPC3208 i EPC3212. Różnice kosmetyczne, dla użyszkodnika żadne. Dostępny był (nie wiem czy jeszcze jest) ruterek EPC3925, w którym po podmianie strony lokalnie na PC można włączyć tryb bridge. Posiada wifi i pare innych bzdur.
3. Tego badziewia Thomponowego (teraz nawet pod nazwą TECHNICOLOR - miałem kiedyś telewizor takiej marki ) nie warto ruszać nawet kijem przy łączu >30Mbit.
pzdr & gl
---edit----
Aha, jeszcze jedno. Mając Thompsona, chcąc modem, jako przyczynę chęci zerwania umowy można podać bardzo prostą rzecz:
Chcecie mieć publiczny adres IP na swoim urządzeniu prywatnym, nie na końcówce operatora. I już.
Szybsi byli - numer wyłączony.hnt pisze: 1. Dzwonić tylko i wyłącznie do DUK (dział utrzymania klienta) - 32 494 99 35.
Myślisz że od tego nie zacząłem?hnt pisze:Aha, jeszcze jedno. Mając Thompsona, chcąc modem, jako przyczynę chęci zerwania umowy można podać bardzo prostą rzecz:
Chcecie mieć publiczny adres IP na swoim urządzeniu prywatnym, nie na końcówce operatora. I już.