UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

Swobodne rozmowy na nie-sieciowe tematy
Wiadomość
Autor
Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

#1

#1 Post autor: Kyniu »

Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.

Awatar użytkownika
PatrykW
wannabe
wannabe
Posty: 1742
Rejestracja: 31 paź 2008, 16:05
Lokalizacja: UI.PL / Ubiquiti Polska.pl
Kontakt:

Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

#2

#2 Post autor: PatrykW »

Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
Hej

Krzychu idź lepiej na browarka :D
Nie troluj :D
.ılı..ılı.

http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call :)

Integrujemy i wspieramy IT :)
https://www.ui.pl | https://facebook.com/UIPolska

Jedyne rozwiązania Ubiquiti Networks w Polsce!
https://ubiquitipolska.pl | https://www.facebook.com/groups/Ubiquiti.Polska

Awatar użytkownika
eprom
wannabe
wannabe
Posty: 414
Rejestracja: 17 lis 2003, 11:18
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

#3

#3 Post autor: eprom »

Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
No ja pracuje, ale w centrali, cos przekazac kolegom z Wawy? :-)
--

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

#4

#4 Post autor: Kyniu »

RuFiK pisze:
Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
Hej

Krzychu idź lepiej na browarka :D
Nie troluj :D
Od dwóch miesięcy mam "pół" internetu a debile konsultanci nie odróżniają dekodera/modemu/routera i adresu publicznego/prywatnego od statycznego/dynamicznego. I ślą głupie pisemka z których każde kończy się formułką że to kończy postępowanie reklamacyjne. Skończy się jak ja powiem że problem rozwiązano !!!!

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

#5

#5 Post autor: Kyniu »

eprom pisze:
Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
No ja pracuje, ale w centrali, cos przekazac kolegom z Wawy? :-)
Wieczorem opiszę na priv problem plus numerki pism z odpowiedziami z UPC.

Awatar użytkownika
PatrykW
wannabe
wannabe
Posty: 1742
Rejestracja: 31 paź 2008, 16:05
Lokalizacja: UI.PL / Ubiquiti Polska.pl
Kontakt:

#6

#6 Post autor: PatrykW »

A to w takim wypadku ciśnij dziady jedne !
.ılı..ılı.

http://www.linkedin.com/in/pwojtachnio
Potrzebujesz projektu na studia z zakresu Cisco Packet Tracer & GNS ? Just give me call :)

Integrujemy i wspieramy IT :)
https://www.ui.pl | https://facebook.com/UIPolska

Jedyne rozwiązania Ubiquiti Networks w Polsce!
https://ubiquitipolska.pl | https://www.facebook.com/groups/Ubiquiti.Polska

Awatar użytkownika
weis
wannabe
wannabe
Posty: 1450
Rejestracja: 28 cze 2007, 11:15

#7

#7 Post autor: weis »

Bardzo fajną szopką w UPC jest próba wymiany routera z wbudowanym modem Thomson na sam modem (Cisco :)). Operacja zajęła mi 4 tygodnie i pięć wizyt techników oraz duuuużą liczbę minut spędzonych na rozmowach z działem rezygnacji z usług.
Fire, aim, ready!

Awatar użytkownika
grze
wannabe
wannabe
Posty: 419
Rejestracja: 09 cze 2008, 23:15
Lokalizacja: Warsaw

#8

#8 Post autor: grze »

weis pisze:Bardzo fajną szopką w UPC jest próba wymiany routera z wbudowanym modem Thomson na sam modem (Cisco :)). Operacja zajęła mi 4 tygodnie i pięć wizyt techników oraz duuuużą liczbę minut spędzonych na rozmowach z działem rezygnacji z usług.
Jak CI się to udało zrobić? Mnie zbywają twierdząc że już nie ma innych urządeń jak tylko modemo-routery Thomsjona...


Pzdr,
G
It doesn't matter how many certs you've got... it's really all about the pure knowledge behind them...

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

#9

#9 Post autor: Kyniu »

Widzę że wywołałem lawinę.

Awatar użytkownika
weis
wannabe
wannabe
Posty: 1450
Rejestracja: 28 cze 2007, 11:15

#10

#10 Post autor: weis »

Hehe, widzę że sporo osób ma z tym problem więc napiszę małe HOW-TO:
1. Dzwonisz do działu rezygnacji z usług/ działu utrzymania klienta, z nikim innym nie ma sensu rozmawiać.
2. W trakcie rozmowy prosisz o wymianę routera thomson, na sam modem, najlepiej podać nazwę producenta Cisco i model (teraz go nie pamiętam, trzeba pogooglać).
3. Prosisz o wysłanie technika w celu wymiany routera na modem.
4. I teraz najważniejszy hack :> prosisz osobę z działu utrzymania klienta o napisanie @ do działu wysyłającego techników. W tym @ musi napisać że prosisz o wymianę na konkretny sprzęt. Ich wewnętrzna aplikacja nie przekazuje informacji z pola "Dodatkowe informacje" do działu technicznego więc technicy nie wiedzą nawet że mają wymienić router na modem. Dlatego u mnie 5 krotnie byli technicy którzy przyszli na wymianę Thomsona z ... tak :) ... Thomsonem pod pachą :) Za 5 razem miałem farta bo gość przez przypadek miał jeszcze jeden modem w samochodzie :)

Powodzenia!
Fire, aim, ready!

Awatar użytkownika
weis
wannabe
wannabe
Posty: 1450
Rejestracja: 28 cze 2007, 11:15

#11

#11 Post autor: weis »

grze pisze:Mnie zbywają twierdząc że już nie ma innych urządeń jak tylko modemo-routery Thomsjona...G
Często nie mają ich po prostu na stanie magazynowym bo rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Ale jakiś czas temu dostawy mieli bodajże co trzy tygodnie.
Fire, aim, ready!

Awatar użytkownika
gryglas
wannabe
wannabe
Posty: 1790
Rejestracja: 09 maja 2006, 07:56
Lokalizacja: Warsaw, PL

#12

#12 Post autor: gryglas »

weis pisze:
grze pisze:Mnie zbywają twierdząc że już nie ma innych urządeń jak tylko modemo-routery Thomsjona...G
Często nie mają ich po prostu na stanie magazynowym bo rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Ale jakiś czas temu dostawy mieli bodajże co trzy tygodnie.
W moim przypadku wystarczyło powiedzieć , że nie chcę wifi. (ale to było odnowienie usługi)
https://vpnonline.pl - Twój prywatny VPN - 61 serwery VPN w 29 lokalizacjach na świecie, 470 adresów IP.

bart
wannabe
wannabe
Posty: 464
Rejestracja: 09 maja 2005, 10:33
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#13

#13 Post autor: bart »

U mnie jakiś czas temu wymienili stary modem Astera na nowy a zaraz potem przyszło UPC i wymieniło nowy Astera na właśnie Cisco epc3925. Fakt, że straciłem na tym dilu swoje 3 publiczne adresy jakie miałem kupione w Aster, no ale i tak bym chyba na to nic nie poradził.

Awatar użytkownika
hnt
member
member
Posty: 22
Rejestracja: 26 sie 2012, 23:01

#14

#14 Post autor: hnt »

Kolega @weis dobrze pisze, da się wymienić, bo sam to robiłem.
Generalnie dzwoniąc na infolinię UPC zderzasz się ze ścianą i nie ma sensu tam się nawet dobijać i czekać pół godziny.

Moje trzy grosze:
1. Dzwonić tylko i wyłącznie do DUK (dział utrzymania klienta) - 32 494 99 35.
2. Modemy CISCO w UPC są o ile się nie mylę dwa: EPC3208 i EPC3212. Różnice kosmetyczne, dla użyszkodnika żadne. Dostępny był (nie wiem czy jeszcze jest) ruterek EPC3925, w którym po podmianie strony lokalnie na PC można włączyć tryb bridge. Posiada wifi i pare innych bzdur.
3. Tego badziewia Thomponowego (teraz nawet pod nazwą TECHNICOLOR - miałem kiedyś telewizor takiej marki ;) ) nie warto ruszać nawet kijem przy łączu >30Mbit.

pzdr & gl


---edit----

Aha, jeszcze jedno. Mając Thompsona, chcąc modem, jako przyczynę chęci zerwania umowy można podać bardzo prostą rzecz:
Chcecie mieć publiczny adres IP na swoim urządzeniu prywatnym, nie na końcówce operatora. I już.

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

#15

#15 Post autor: Kyniu »

hnt pisze: 1. Dzwonić tylko i wyłącznie do DUK (dział utrzymania klienta) - 32 494 99 35.
Szybsi byli - numer wyłączony.
hnt pisze:Aha, jeszcze jedno. Mając Thompsona, chcąc modem, jako przyczynę chęci zerwania umowy można podać bardzo prostą rzecz:
Chcecie mieć publiczny adres IP na swoim urządzeniu prywatnym, nie na końcówce operatora. I już.
Myślisz że od tego nie zacząłem?

ODPOWIEDZ