UPC - który z kolegów tam pracuje ????????
: 24 wrz 2013, 19:53
Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
HejKyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
No ja pracuje, ale w centrali, cos przekazac kolegom z Wawy?Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
Od dwóch miesięcy mam "pół" internetu a debile konsultanci nie odróżniają dekodera/modemu/routera i adresu publicznego/prywatnego od statycznego/dynamicznego. I ślą głupie pisemka z których każde kończy się formułką że to kończy postępowanie reklamacyjne. Skończy się jak ja powiem że problem rozwiązano !!!!RuFiK pisze:HejKyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
Krzychu idź lepiej na browarka
Nie troluj
Wieczorem opiszę na priv problem plus numerki pism z odpowiedziami z UPC.eprom pisze:No ja pracuje, ale w centrali, cos przekazac kolegom z Wawy?Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
Jak CI się to udało zrobić? Mnie zbywają twierdząc że już nie ma innych urządeń jak tylko modemo-routery Thomsjona...weis pisze:Bardzo fajną szopką w UPC jest próba wymiany routera z wbudowanym modem Thomson na sam modem (Cisco ). Operacja zajęła mi 4 tygodnie i pięć wizyt techników oraz duuuużą liczbę minut spędzonych na rozmowach z działem rezygnacji z usług.
Często nie mają ich po prostu na stanie magazynowym bo rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Ale jakiś czas temu dostawy mieli bodajże co trzy tygodnie.grze pisze:Mnie zbywają twierdząc że już nie ma innych urządeń jak tylko modemo-routery Thomsjona...G
W moim przypadku wystarczyło powiedzieć , że nie chcę wifi. (ale to było odnowienie usługi)weis pisze:Często nie mają ich po prostu na stanie magazynowym bo rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Ale jakiś czas temu dostawy mieli bodajże co trzy tygodnie.grze pisze:Mnie zbywają twierdząc że już nie ma innych urządeń jak tylko modemo-routery Thomsjona...G
Szybsi byli - numer wyłączony.hnt pisze: 1. Dzwonić tylko i wyłącznie do DUK (dział utrzymania klienta) - 32 494 99 35.
Myślisz że od tego nie zacząłem?hnt pisze:Aha, jeszcze jedno. Mając Thompsona, chcąc modem, jako przyczynę chęci zerwania umowy można podać bardzo prostą rzecz:
Chcecie mieć publiczny adres IP na swoim urządzeniu prywatnym, nie na końcówce operatora. I już.