Strona 1 z 9

UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

: 24 wrz 2013, 19:53
autor: Kyniu
Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.

Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

: 24 wrz 2013, 21:13
autor: PatrykW
Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
Hej

Krzychu idź lepiej na browarka :D
Nie troluj :D

Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

: 24 wrz 2013, 21:24
autor: eprom
Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
No ja pracuje, ale w centrali, cos przekazac kolegom z Wawy? :-)

Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

: 26 wrz 2013, 11:40
autor: Kyniu
RuFiK pisze:
Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
Hej

Krzychu idź lepiej na browarka :D
Nie troluj :D
Od dwóch miesięcy mam "pół" internetu a debile konsultanci nie odróżniają dekodera/modemu/routera i adresu publicznego/prywatnego od statycznego/dynamicznego. I ślą głupie pisemka z których każde kończy się formułką że to kończy postępowanie reklamacyjne. Skończy się jak ja powiem że problem rozwiązano !!!!

Re: UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

: 26 wrz 2013, 11:41
autor: Kyniu
eprom pisze:
Kyniu pisze:Jak w temacie bo muszę komuś nawtykać i szukam kozła ofiarnego.
No ja pracuje, ale w centrali, cos przekazac kolegom z Wawy? :-)
Wieczorem opiszę na priv problem plus numerki pism z odpowiedziami z UPC.

: 26 wrz 2013, 14:10
autor: PatrykW
A to w takim wypadku ciśnij dziady jedne !

: 27 wrz 2013, 09:59
autor: weis
Bardzo fajną szopką w UPC jest próba wymiany routera z wbudowanym modem Thomson na sam modem (Cisco :)). Operacja zajęła mi 4 tygodnie i pięć wizyt techników oraz duuuużą liczbę minut spędzonych na rozmowach z działem rezygnacji z usług.

: 27 wrz 2013, 10:00
autor: grze
weis pisze:Bardzo fajną szopką w UPC jest próba wymiany routera z wbudowanym modem Thomson na sam modem (Cisco :)). Operacja zajęła mi 4 tygodnie i pięć wizyt techników oraz duuuużą liczbę minut spędzonych na rozmowach z działem rezygnacji z usług.
Jak CI się to udało zrobić? Mnie zbywają twierdząc że już nie ma innych urządeń jak tylko modemo-routery Thomsjona...


Pzdr,
G

: 27 wrz 2013, 11:03
autor: Kyniu
Widzę że wywołałem lawinę.

: 27 wrz 2013, 12:20
autor: weis
Hehe, widzę że sporo osób ma z tym problem więc napiszę małe HOW-TO:
1. Dzwonisz do działu rezygnacji z usług/ działu utrzymania klienta, z nikim innym nie ma sensu rozmawiać.
2. W trakcie rozmowy prosisz o wymianę routera thomson, na sam modem, najlepiej podać nazwę producenta Cisco i model (teraz go nie pamiętam, trzeba pogooglać).
3. Prosisz o wysłanie technika w celu wymiany routera na modem.
4. I teraz najważniejszy hack :> prosisz osobę z działu utrzymania klienta o napisanie @ do działu wysyłającego techników. W tym @ musi napisać że prosisz o wymianę na konkretny sprzęt. Ich wewnętrzna aplikacja nie przekazuje informacji z pola "Dodatkowe informacje" do działu technicznego więc technicy nie wiedzą nawet że mają wymienić router na modem. Dlatego u mnie 5 krotnie byli technicy którzy przyszli na wymianę Thomsona z ... tak :) ... Thomsonem pod pachą :) Za 5 razem miałem farta bo gość przez przypadek miał jeszcze jeden modem w samochodzie :)

Powodzenia!

: 27 wrz 2013, 12:22
autor: weis
grze pisze:Mnie zbywają twierdząc że już nie ma innych urządeń jak tylko modemo-routery Thomsjona...G
Często nie mają ich po prostu na stanie magazynowym bo rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Ale jakiś czas temu dostawy mieli bodajże co trzy tygodnie.

: 30 wrz 2013, 23:50
autor: gryglas
weis pisze:
grze pisze:Mnie zbywają twierdząc że już nie ma innych urządeń jak tylko modemo-routery Thomsjona...G
Często nie mają ich po prostu na stanie magazynowym bo rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Ale jakiś czas temu dostawy mieli bodajże co trzy tygodnie.
W moim przypadku wystarczyło powiedzieć , że nie chcę wifi. (ale to było odnowienie usługi)

: 01 paź 2013, 20:00
autor: bart
U mnie jakiś czas temu wymienili stary modem Astera na nowy a zaraz potem przyszło UPC i wymieniło nowy Astera na właśnie Cisco epc3925. Fakt, że straciłem na tym dilu swoje 3 publiczne adresy jakie miałem kupione w Aster, no ale i tak bym chyba na to nic nie poradził.

: 01 paź 2013, 20:06
autor: hnt
Kolega @weis dobrze pisze, da się wymienić, bo sam to robiłem.
Generalnie dzwoniąc na infolinię UPC zderzasz się ze ścianą i nie ma sensu tam się nawet dobijać i czekać pół godziny.

Moje trzy grosze:
1. Dzwonić tylko i wyłącznie do DUK (dział utrzymania klienta) - 32 494 99 35.
2. Modemy CISCO w UPC są o ile się nie mylę dwa: EPC3208 i EPC3212. Różnice kosmetyczne, dla użyszkodnika żadne. Dostępny był (nie wiem czy jeszcze jest) ruterek EPC3925, w którym po podmianie strony lokalnie na PC można włączyć tryb bridge. Posiada wifi i pare innych bzdur.
3. Tego badziewia Thomponowego (teraz nawet pod nazwą TECHNICOLOR - miałem kiedyś telewizor takiej marki ;) ) nie warto ruszać nawet kijem przy łączu >30Mbit.

pzdr & gl


---edit----

Aha, jeszcze jedno. Mając Thompsona, chcąc modem, jako przyczynę chęci zerwania umowy można podać bardzo prostą rzecz:
Chcecie mieć publiczny adres IP na swoim urządzeniu prywatnym, nie na końcówce operatora. I już.

: 02 paź 2013, 00:51
autor: Kyniu
hnt pisze: 1. Dzwonić tylko i wyłącznie do DUK (dział utrzymania klienta) - 32 494 99 35.
Szybsi byli - numer wyłączony.
hnt pisze:Aha, jeszcze jedno. Mając Thompsona, chcąc modem, jako przyczynę chęci zerwania umowy można podać bardzo prostą rzecz:
Chcecie mieć publiczny adres IP na swoim urządzeniu prywatnym, nie na końcówce operatora. I już.
Myślisz że od tego nie zacząłem?