UPC - który z kolegów tam pracuje ????????

Swobodne rozmowy na nie-sieciowe tematy
Wiadomość
Autor
Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

#46

#46 Post autor: Kyniu »

horac pisze:Niestety nie mam jak zrezygnowac z tego gowna bo w kwietniu moja zone wrobili (pod moja nieobecnosc) z nagrywarka(wymienili i przedluzyli umowe o kolejne 2 lata) a mialo byc o 2 miesiace.
Ja bym szedł w kierunku niezgodności towaru z umową i argumentacji, że to UPC nie dotrzymało umowy więc Ty nic nie zrywasz tylko uznałeś umowę za nieważną. Przeczytaj moje poprzednie wątki o wypowiedzeniu umowy i oparciu się sprawy o Dział Utrzymania Klientów - tam chyba przesuwają wszystkich kompetentnych konsultantów jako ostatnia linia utrzymania klienta.

Awatar użytkownika
hnt
member
member
Posty: 22
Rejestracja: 26 sie 2012, 23:01

#47

#47 Post autor: hnt »

Kyniu, gratuluję wywalczenia modemu! :)
Szkoda, ze ten numer który podałem usunęli, ale powiedz mi, masz może nowy numer z którego dzwonili z DUK?
Myślę, że przyda się tak horacowi jak i potomnym:)

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

#48

#48 Post autor: Kyniu »

hnt pisze:Szkoda, ze ten numer który podałem usunęli, ale powiedz mi, masz może nowy numer z którego dzwonili z DUK?
Teraz już nie kojarzę ale chyba się nie identyfikowali, wyświetlił się za to numer technika który dzwonił w dniu instalacji ale raz że nie zapisałem, dwa że jak sam przyznał jest "firmą zewnętrzną" a nie pracownikiem.

horac

#49

#49 Post autor: horac »

ja sie poddalem, szkoda nerwow a nie mam zamiaru UPC paragframi straszyc.

Awatar użytkownika
drozdov
CCIE
CCIE
Posty: 511
Rejestracja: 13 sie 2005, 23:34
Lokalizacja: Zurych

#50

#50 Post autor: drozdov »

Tak może trochę off-top:

Właśnie dzwoniłem do szwajcarskiego UPC z innym problemem i z gupia franc zapytałem o modem. Pan powiedział:
- Tak jest możliwość wymiany routera na modem, dzisiaj Panu wyślemy i za dwa dni powinien Pan mieć.

Cały czas dochodzę do siebie
Zdobywanie certów jest jak zbieranie pokemonów: Wszystkie są fajne ale każdy chce mieć Pikachu :)

Awatar użytkownika
weis
wannabe
wannabe
Posty: 1450
Rejestracja: 28 cze 2007, 11:15

#51

#51 Post autor: weis »

W Szwajcarii wiele rzeczy robi sie normalniej niz w Polsce ;)
Fire, aim, ready!

Awatar użytkownika
drozdov
CCIE
CCIE
Posty: 511
Rejestracja: 13 sie 2005, 23:34
Lokalizacja: Zurych

#52

#52 Post autor: drozdov »

weis pisze:W Szwajcarii wiele rzeczy robi sie normalniej niz w Polsce ;)
Hmm pewnie tak chociaż są przypadki że długo można by opowiadać. Ale jeżeli chodzi o UPC - są debeściaki.
Zdobywanie certów jest jak zbieranie pokemonów: Wszystkie są fajne ale każdy chce mieć Pikachu :)

Awatar użytkownika
krisiasty
wannabe
wannabe
Posty: 483
Rejestracja: 07 lut 2006, 22:26
Lokalizacja: Gdańsk

UPC - routing do innych sieci via zagranica

#53

#53 Post autor: krisiasty »

zauważyłem że od kilku dni routing do wszystkich innnych sieci z UPC idzie przez zagranicę. wcześniej zwykle wszystko (lub zdecydowana większość) szła przez PLIX-a...

zastanawiam się czy to efekt jakiejś poważniejszej awarii (w Szczecinie tuż przed świętami UPC zaliczyło kilkunastogodzinny zgon), jakaś zmiana polityki, czy celowe przekierowanie ruchu (PRISM/etc)...

też tak macie u siebie? jest tu ktoś z UPC kto mółgy trochę światła na to rzucić, bo goście z infolinii opowiadają bajki?

pk
member
member
Posty: 21
Rejestracja: 13 paź 2011, 09:46
Lokalizacja: Poland

Re: UPC - routing do innych sieci via zagranica

#54

#54 Post autor: pk »

krisiasty pisze:zauważyłem że od kilku dni routing do wszystkich innnych sieci z UPC idzie przez zagranicę. wcześniej zwykle wszystko (lub zdecydowana większość) szła przez PLIX-a...
Podeslij konkretnie z jakimi adresami docelowymi masz problem ...

mhuba
wannabe
wannabe
Posty: 846
Rejestracja: 07 lis 2007, 14:57
Lokalizacja: Poznań, Szczecin

#55

#55 Post autor: mhuba »

hnt pisze: Moje trzy grosze:
1. Dzwonić tylko i wyłącznie do DUK (dział utrzymania klienta) - 32 494 99 35.
2. Modemy CISCO w UPC są o ile się nie mylę dwa: EPC3208 i EPC3212. Różnice kosmetyczne, dla użyszkodnika żadne. Dostępny był (nie wiem czy jeszcze jest) ruterek EPC3925, w którym po podmianie strony lokalnie na PC można włączyć tryb bridge. Posiada wifi i pare innych bzdur.
3. Tego badziewia Thomponowego (teraz nawet pod nazwą TECHNICOLOR - miałem kiedyś telewizor takiej marki ;) ) nie warto ruszać nawet kijem przy łączu >30Mbit.
Pytanko bo właśnie zamówiłem sobie usługę w UPC coś takiego jak Fiber Power 120 Mb/s wraz z Bezprzewodowy Internet UPC (więc chyba WIFI).
Ktoś z UPC albo innych forumowiczów wie jakie mam opcje i z jakiej końcówki warto skorzystać?

Pozdrawiam
mHuba

horac

#56

#56 Post autor: horac »

mhuba pisze:
hnt pisze: Moje trzy grosze:
1. Dzwonić tylko i wyłącznie do DUK (dział utrzymania klienta) - 32 494 99 35.
2. Modemy CISCO w UPC są o ile się nie mylę dwa: EPC3208 i EPC3212. Różnice kosmetyczne, dla użyszkodnika żadne. Dostępny był (nie wiem czy jeszcze jest) ruterek EPC3925, w którym po podmianie strony lokalnie na PC można włączyć tryb bridge. Posiada wifi i pare innych bzdur.
3. Tego badziewia Thomponowego (teraz nawet pod nazwą TECHNICOLOR - miałem kiedyś telewizor takiej marki ;) ) nie warto ruszać nawet kijem przy łączu >30Mbit.
Pytanko bo właśnie zamówiłem sobie usługę w UPC coś takiego jak Fiber Power 120 Mb/s wraz z Bezprzewodowy Internet UPC (więc chyba WIFI).
Ktoś z UPC albo innych forumowiczów wie jakie mam opcje i z jakiej końcówki warto skorzystać?

Pozdrawiam
mHuba
ta dostaniesz tomka router z wifi, z gigabitowym switchem wbudowanym. Opcje ma biedne, jedyne co pocieszne to zrobic sobie forwarding portow(podpowiedz zostaw external IP jako 0.0.0.0 glupie ale inaczej nie zadziala). Pass-trough odgornie wylaczone przez UPC. Mozesz jeszcze ddns skonfigurowac, ale anteny 3DBi od razu polecam wymienic na 5 albo 9 DBi

mhuba
wannabe
wannabe
Posty: 846
Rejestracja: 07 lis 2007, 14:57
Lokalizacja: Poznań, Szczecin

#57

#57 Post autor: mhuba »

Ok dzięki wielkie.

Tak na marginesie oferta wydaje się bardzo sensowna
http://promocje.upc.pl/internet-przez-r ... tAod8VcAQg


Max Extra HD
Fiber Power 120 z Wi-Fi
a cena to:
Pierwsze 12 miesięcy 69 zł
Kolejne miesiące 139 zł

Więc średnio wychodzi 104 zł.

Pozdrawiam
mHuba

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

#58

#58 Post autor: Kyniu »

mhuba pisze: Tak na marginesie oferta wydaje się bardzo sensowna
Więc średnio wychodzi 104 zł.
Ocena "sensowności" tej oferty jest względna. Dla użytkownika domowego to zdecydowanie wygórowana stawka. Z drugiej strony w biurze dałbym i dwa razy tyle za dwa razy mniej ale .... biuro mam w takim miejscu, że muszę się cieszyć tym co mam.

mhuba
wannabe
wannabe
Posty: 846
Rejestracja: 07 lis 2007, 14:57
Lokalizacja: Poznań, Szczecin

#59

#59 Post autor: mhuba »

104 zł za 156 kanałów w tym 32 HD i 120 Mb/s internetu to dużo? wychodzi średnio 52 zł za usługę.
Pewnie jak mocno się naszukasz można dostać coś taniej, Orange za 10 Mb/s - 49 zł, UPC za 10 Mb/s - 39 zł, Multimedia za 30 Mb/s - 59 zł i Inea za 5 Mb/s - 49.90 zł. Z TV podobnie.
Pakiet? Minimum 70 zł za znowu podstawowe usługi typu 5/10 Mb i 34 kanały (w tym 3 HD).

Więc za bardzo nie widzę tu żadnej względności.
Operatorzy zawsze mniej więcej lawirują żeby wyciągać od klienta za podstawowe usługi 50 zł.
Tu za to 50 zł masz wszystko czego dusza zapragnie może poza jakimś HBO czy CP, plus sporo FO internetu.

Pozdrawiam
mHuba

bart
wannabe
wannabe
Posty: 464
Rejestracja: 09 maja 2005, 10:33
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#60

#60 Post autor: bart »

horac pisze: Wylaczyli to odgornie, jak zresetujesz pudlo to juz nie bedzie aktywna ta opcja. Niech pieklo pochlonie cale to UPC juz nie mam nerwow na nich. W dodatku po tym jak firmware zmienili to nie dziala mi kompletnie NAT-PAT na tym scierwie. Niestety nie mam jak zrezygnowac z tego gowna bo w kwietniu moja zone wrobili (pod moja nieobecnosc) z nagrywarka(wymienili i przedluzyli umowe o kolejne 2 lata) a mialo byc o 2 miesiace. Bardziej dziadowskiej firmy nie widzialem, a BOK to jest jakas banda debili. Nie wspomne o reklamacjach.. napisalem ze potrzebuje opcji pass-trough badz wymiany modemu to mi odpowiedzieli ze parametry modemu sa OK i nie podstaw, banda kretynow.
Rozmowa z Twoją żoną pewnie była nagrywana, więc masz jakieś podstawy aby to reklamować. Ostatnio mój kolega miał podobny przypadek ale w Dialogu (czyli teraz już Netia). Miał 10mbps i przy przedłużaniu umowy konsultantka nakręciła mamie makaron na uszy, że dostanie TV+internet i będzie miała internet 20mbps. Sprawa podejrzana od początku, bo max warunki techniczne u kolegi to 10mbps ale dał się zwieść, że niby może jakieś nowe modemy mają w innej technologii. Jak przyszło co do czego to się okazało, że TV zajmuje 6mbps na stałe i nie ważne czy jest włączona czy nie a 20mbps to gruszki na wierzbie, więc z 10 zostało mu 4 :) Jednak złożył reklamację i jakieś ichni rzecznik użytkowników Dialog, odsłuchał rozmowy i potwierdził, że konsultant świadomie wprowadził w błąd. Umowę cofnęli, dali jakiś bonus i został mu 10mbps internet bez tv. Ale co czasu stracił i nerwów to jego ;)

ODPOWIEDZ