Strona 5 z 9

: 02 lut 2014, 20:23
autor: peper
Ja niestety po przeprowadzce będę miał póki co do wyboru jedynie UPC i Supermedia :/ Stały adres IP chyba idzie bye bye :(

: 02 lut 2014, 21:07
autor: Kyniu
peper pisze:Ja niestety po przeprowadzce będę miał póki co do wyboru jedynie UPC i Supermedia :/ Stały adres IP chyba idzie bye bye :(
W UPC można mieć stały ale za opłatą i to wcale nie taką znowu symboliczną.

: 02 lut 2014, 21:34
autor: peper
Kyniu pisze:
peper pisze:Ja niestety po przeprowadzce będę miał póki co do wyboru jedynie UPC i Supermedia :/ Stały adres IP chyba idzie bye bye :(
W UPC można mieć stały ale za opłatą i to wcale nie taką znowu symboliczną.
Ile?

: 02 lut 2014, 22:13
autor: mzb
peper pisze:
Kyniu pisze:
peper pisze:Ja niestety po przeprowadzce będę miał póki co do wyboru jedynie UPC i Supermedia :/ Stały adres IP chyba idzie bye bye :(
W UPC można mieć stały ale za opłatą i to wcale nie taką znowu symboliczną.
Ile?
http://biznes.upc.pl/male-firmy/interne ... -adres-ip/

--m.

: 02 lut 2014, 22:33
autor: peper
Ale to jest oferta biznesowa a nie indywidualna

: 03 lut 2014, 08:23
autor: mzb
peper pisze:Ale to jest oferta biznesowa a nie indywidualna
Jest tylko w biznesowej,

Kod: Zaznacz cały

Stały adres IP jest dostępny, jako usługa dodatkowa, w ofercie dla klientów biznesowych
--m.

: 03 lut 2014, 09:46
autor: barts
siema,
Jesli chcesz staly adres to faktycznie chyba tylko w ofercie biznesowej.
Dla klientow indywidualnych jest oferta zmiennego publicznego IP. Sam z tego korzystam i adres zmienia sie jak podlaczasz nowe urzadzenie albo jak na dluzszy czas odlaczysz to z ktorego korzystasz. Z tego co wiem od znajomych to spokojnie taki adres utrzymuje sie 6 miesiecy, moze warto? :) Kosztuje chyba dyszke(?).

: 03 lut 2014, 09:55
autor: peper
Ciekawe czy będą chcieli sprzedać mi pakiet biznesowy do domu.

: 03 lut 2014, 10:27
autor: weis
peper pisze:Ciekawe czy będą chcieli sprzedać mi pakiet biznesowy do domu.
Jakiś czas temu nie było z tym problemu.

: 04 lut 2014, 23:05
autor: bart
A mnie właśnie załatwił ich dział *nie* utrzymania klienta. Chciałem zrezygnować z TV, bo w końcu udało mi się to w domu przewalić aby pozbyć się tego badziewia i chłamu. Przy okazji chciałem też załatwić sobie modem/router z bridge, więc zrezygnowałem ze wszystkiego i na początku stycznia zadzwonił dział *nie* utrzymania i pyta czemu klient z takim stażem i w ogóle ich opuszcza. Mówię, że tv idzie w pizdu ale net może zostać jak będzie rzeczony modem/r-bridge. Pani powiedziała że się dowie, no i mówi że da się to zrobić. Acha i chciałem jeszcze żeby umowa było tylko na mnie, bo do tej pory była na dwie osoby, co było upierdliwe. Pani dzwoniła jakoś po tygodniu, że o mnie Panięta srata drata i załatwia tylko tą umowę na mnie. W piątek się wieczorem pokapowałem, bo zapomniałem, że styczeń się kończy a nikt już więcej nie dzwonił. Sprawdzam o 1 w nocy - sieć jest, sprawdzam rano - jeszcze jest i około 11 wyłączyli. Aby mnie jeszcze dodatkowo pognębić to pieprzonego tv nie wyłączyli :/ Wczoraj poszedłem do biura i się pytam o co chodzi. Pani poklikała i mówi, że ona nic nie wie i nic tu w systemie nie ma aby dział *nie* utrzymania coś robił. No to myślę sobie miarka się przebrała i dopytałem się tylko jak zwrócić sprzęt - okazuje się że paczkomatem. Pani mi oczywiście chciała wcisnąć fantastyczną ofertę że jak wezmę do internetu tv to będę miał taniej ehhh. Byłem tam z 8 lat jak nie lepiej i narzekać nie mogę no ale wszystko ma swoje granice.

: 04 lut 2014, 23:09
autor: Kyniu
Dlatego jak twierdzę z uporem maniaka że żadnego kryzysu nie było, nie ma a czy będzie to się okaże (mimo wszystko lepiej żeby nie było). A jakby był kryzys to by się każdego, pojedynczego, klienta szanowało a nie zlewało jak to ma miejsce obecnie.

: 04 lut 2014, 23:22
autor: bart
Ja mam Kyniu inne wrażenie, że u nas o lojalnych i stałych klientów się po prostu nie dba, bo po co i komu to potrzebne. Jest jakieś takie chore przeświadczenie, że jak już raz się kogoś promocją przyciągnęło to wystarczy i tak już zostanie. Nie wiem z czego to wynika. Może z całego PRLu, który było nie było się za nami ciągnie a gdzie wszystko było proste jak bank to PKO BP, jak coś wysłać to poczta polska, pkp, pks itd itp prosto się żyło i wyboru nie było :)

: 05 lut 2014, 11:59
autor: bigboss
bart pisze:A u mnie dziwna sprawa. Po zainteresowaniu się tym modemem próbowałem ustawić go w tryb bridge przy pomocy 'patentów' z internetu. Niestety nie udało się. Na tym Cisco epc3925 mam firmware epc3925-ESIP-12-v302r125572-130412c_upc także nie wiem czy to wina tego firmware czy jak.
[...]
Z tego co piszecie to chyba kręcą i też będę musiał się skontaktować z działem utrzymania klienta bo innego wyjścia nie widzę.
Też dostałem od UPC to samo g... z tym samym softem, mimo, że 3 razy powtarzałem przy zamówieniu, że proszę o modem. Tak jak piszesz, nie daje się przestawić w tryb bridge trickami z internetu.

A muszę, bo chciałbym za tym odpalić swój router i nie uśmiecha mi się robienie podwójnego NAT-a. Co gorsza - coś jest spieprzone już z NAT-em na tym EPC i często przestaje działać w ogóle, więc obawiam się, że włączenie opcji z DMZ nie poprawi sytuacji.

Naprawdę, wstyd mi, jak widzę logo Cisco na tym badziewiu.
Koledzy z UPC, pomóżcie.

: 05 lut 2014, 13:54
autor: rysic
A co za problem skonfigurować sobie DDNS-a? :P
Ja mam UPC i jestem zadowolony. Odkąd się przeprowadziłem, nie odczułem żadnych problemów, które w Orange zdarzały się dość często.
Dzięki DDNS stoi kilka usług, wszystko śmiga wyśmienicie.

: 05 lut 2014, 14:29
autor: peper
rysic pisze:A co za problem skonfigurować sobie DDNS-a? :P
Ja mam UPC i jestem zadowolony. Odkąd się przeprowadziłem, nie odczułem żadnych problemów, które w Orange zdarzały się dość często.
Dzięki DDNS stoi kilka usług, wszystko śmiga wyśmienicie.
Niektórzy mają VPNy w domu :)