gwarancja na laptop dell'a

Swobodne rozmowy na nie-sieciowe tematy
Wiadomość
Autor
saiqard
wannabe
wannabe
Posty: 385
Rejestracja: 09 lip 2012, 22:10
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

gwarancja na laptop dell'a

#1

#1 Post autor: saiqard »

Orientuje się ktoś z Was, czy jest możliwość przepisania gwarancji na laptopa DELL nie znając jego poprzedniego właściciela?
A jeśli tak to w jaki sposób to zrobić?

Awatar użytkownika
Sofcik
wannabe
wannabe
Posty: 1026
Rejestracja: 28 mar 2006, 15:29
Lokalizacja: Warszawa

Re: gwarancja na laptop dell'a

#2

#2 Post autor: Sofcik »

saiqard pisze:Orientuje się ktoś z Was, czy jest możliwość przepisania gwarancji na laptopa DELL nie znając jego poprzedniego właściciela?
A jeśli tak to w jaki sposób to zrobić?
A nie jest tak, że gwarancja jest przypisana do Service Taga?
Może zadzwoń na +48 22 579 57 77 (to numer do serwisu Della - ale nie jestem pewien czy to nie Gold Support, w razie gdyby był to Gold możesz poprosić o numer na "Zwykłą" infolinię) i spróbuj się dowiedzieć czy jest taka możliwość.

--
Piotrek

double.decode
wannabe
wannabe
Posty: 321
Rejestracja: 15 kwie 2009, 18:31

Re: gwarancja na laptop dell'a

#3

#3 Post autor: double.decode »

saiqard pisze:Orientuje się ktoś z Was, czy jest możliwość przepisania gwarancji na laptopa DELL nie znając jego poprzedniego właściciela?
A jeśli tak to w jaki sposób to zrobić?
Dawno temu, AFAIR w okolicach 2006 r. Dell uczynił mi taką uprzejmość wyceniając ją na 30E. (Całą sytuację pamiętam już bardzo słabo, w szczególności kwotę). Nie pamiętam jak to zrealizowałem, ale na pewno bez żadnych kombinacji i pójścia na skróty czyli pewnie telefon do wsparcia i opisanie na czym rzecz polega. Na pewno dysponowałem fakturą.

saiqard
wannabe
wannabe
Posty: 385
Rejestracja: 09 lip 2012, 22:10
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

#4

#4 Post autor: saiqard »

Gwarancja jest przypisana do service taga, ale trzeba być właścicielem gwarancji. Można to bez problemu przepisać na siebie, ale trzeba znać nazwę firmy, która kupowała od DELL'a komputer. Ja znam tylko firmę od której ja kupowałem, jak i mam od nich fv. Ale to mnie w żaden sposób nie ratuje

Awatar użytkownika
Sofcik
wannabe
wannabe
Posty: 1026
Rejestracja: 28 mar 2006, 15:29
Lokalizacja: Warszawa

#5

#5 Post autor: Sofcik »

saiqard pisze:Gwarancja jest przypisana do service taga, ale trzeba być właścicielem gwarancji. Można to bez problemu przepisać na siebie, ale trzeba znać nazwę firmy, która kupowała od DELL'a komputer. Ja znam tylko firmę od której ja kupowałem, jak i mam od nich fv. Ale to mnie w żaden sposób nie ratuje
To sprawdź może na stronie Della (support.dell.com) po service tagu jaka jest historia tego laptopa. Albo podeślij mi na priva ten Service Tag i spróbuję zajrzeć ze swojego konta.

--
Piotrek

ODPOWIEDZ