Orientuje się ktoś z Was, czy jest możliwość przepisania gwarancji na laptopa DELL nie znając jego poprzedniego właściciela?
A jeśli tak to w jaki sposób to zrobić?
gwarancja na laptop dell'a
Re: gwarancja na laptop dell'a
A nie jest tak, że gwarancja jest przypisana do Service Taga?saiqard pisze:Orientuje się ktoś z Was, czy jest możliwość przepisania gwarancji na laptopa DELL nie znając jego poprzedniego właściciela?
A jeśli tak to w jaki sposób to zrobić?
Może zadzwoń na +48 22 579 57 77 (to numer do serwisu Della - ale nie jestem pewien czy to nie Gold Support, w razie gdyby był to Gold możesz poprosić o numer na "Zwykłą" infolinię) i spróbuj się dowiedzieć czy jest taka możliwość.
--
Piotrek
-
- wannabe
- Posty: 321
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 18:31
Re: gwarancja na laptop dell'a
Dawno temu, AFAIR w okolicach 2006 r. Dell uczynił mi taką uprzejmość wyceniając ją na 30E. (Całą sytuację pamiętam już bardzo słabo, w szczególności kwotę). Nie pamiętam jak to zrealizowałem, ale na pewno bez żadnych kombinacji i pójścia na skróty czyli pewnie telefon do wsparcia i opisanie na czym rzecz polega. Na pewno dysponowałem fakturą.saiqard pisze:Orientuje się ktoś z Was, czy jest możliwość przepisania gwarancji na laptopa DELL nie znając jego poprzedniego właściciela?
A jeśli tak to w jaki sposób to zrobić?
To sprawdź może na stronie Della (support.dell.com) po service tagu jaka jest historia tego laptopa. Albo podeślij mi na priva ten Service Tag i spróbuję zajrzeć ze swojego konta.saiqard pisze:Gwarancja jest przypisana do service taga, ale trzeba być właścicielem gwarancji. Można to bez problemu przepisać na siebie, ale trzeba znać nazwę firmy, która kupowała od DELL'a komputer. Ja znam tylko firmę od której ja kupowałem, jak i mam od nich fv. Ale to mnie w żaden sposób nie ratuje
--
Piotrek