I szlak laptopa trafil...

Swobodne rozmowy na nie-sieciowe tematy
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Leve
wannabe
wannabe
Posty: 158
Rejestracja: 24 lis 2006, 21:32
Lokalizacja: Hell

I szlak laptopa trafil...

#1

#1 Post autor: Leve »

Po 5 latach studiow informatycznych, zrezygnowania z wakacji i podjeciu pracy od razu od lipca wreszcie dorobilem sie wlasnego laptopa. Radosc moja nie trwala dlugo :/
Caly entuzjazm planowalem zostawic na weekend - w czwartek zdazylem tylko obczaic Viste na tyle zeby popartycjonowac dysk, w piatek zainstalowalem drugi sysop. W sobote po porannej dawce rowerowania wreszcie ze spokojem zasiadlem przed nowego notebooka i wcisnalem kluczowy, wydawac by sie moglo, w calej zabawie, przycisk Power. Standardowo pojawil sie ekran powitalny asusa - po 5 sekundach ciagle nie zniknal, po minucie rowniez nie itd. No to mysle sobie czas na BIOS. BIOS sie nie odpala. POST pokazuje ze dysk OK, DVD-OK i koniec. Zwiecha. Dalszy kod sie nie odpala, o wczytaniu systemu mowy byc nie moze.
Nie, nie bylem zly. Bylem wkur.... Ba, ciagle jestem.
Jutro tel do firmy, 500km dalej, takze znowu paczka, pewnie miesiac czekania...
A cisco.com mialobyc dostepne z ogrodka...
Szlak by ich...

Pozdro.

Awatar użytkownika
Piotrek
wannabe
wannabe
Posty: 143
Rejestracja: 28 sie 2005, 23:12
Lokalizacja: Kraków

#2

#2 Post autor: Piotrek »

Powodzenia i cierpliwosci zycze :) ja tak mialem z Toshiba.. 1,5 miesiaca czekania... niestety plyta padla w moim przypadku.
Ale moze z Acerem bedzie inaczej :)

Awatar użytkownika
vrankom
wannabe
wannabe
Posty: 1075
Rejestracja: 21 lis 2006, 10:27
Lokalizacja: Warsaw
Kontakt:

#3

#3 Post autor: vrankom »

powodzenia i nerwow ze stali ;)
mam kiepskie wspomnienia z serwisem acera :))) 5 miesiecy czekania na wymiane touchpada ;> no ale to byly czasy kiedy byl jeden serwis acera w Polsce (w wwie, firma na B...) .... teraz ponoc jest inaczej

V.

Awatar użytkownika
shadow80
wannabe
wannabe
Posty: 214
Rejestracja: 05 cze 2007, 19:34
Lokalizacja: Pruszków

#4

#4 Post autor: shadow80 »

vrankom pisze:teraz ponoc jest inaczej
AFAIK to najbliższy serwis jest teraz w Czeskim Brnie.

Ale mogę się mylić...
shadow

Awatar użytkownika
vrankom
wannabe
wannabe
Posty: 1075
Rejestracja: 21 lis 2006, 10:27
Lokalizacja: Warsaw
Kontakt:

#5

#5 Post autor: vrankom »

shadow80 pisze:
vrankom pisze:teraz ponoc jest inaczej
AFAIK to najbliższy serwis jest teraz w Czeskim Brnie.

Ale mogę się mylić...
racja ;> nowy i swiecacy ;))

V.

tauzer
member
member
Posty: 40
Rejestracja: 17 lip 2006, 11:20
Lokalizacja: poland

#6

#6 Post autor: tauzer »

i nawet szybko dziala max 3 tygodnie i paczka pod drzwiami

a i co wy z tym acerem przecież pisze ze ma asusa ;]

Awatar użytkownika
Leve
wannabe
wannabe
Posty: 158
Rejestracja: 24 lis 2006, 21:32
Lokalizacja: Hell

#7

#7 Post autor: Leve »

Pewnie dlatego ze podobno acery sie najczesciej psuja :P
Nie no to byl asus - mam wyslac do sklepu z powrotem i jak przejdzie przez holandie i tajwan jesli dobrze zrozumialem to przysla nowego. Okreslili to jako gwarancja DOA ( jesli wada wyplynie w max. tydzien po otrzymaniu sprzetu to przysylaja nowy). No ale przez Holandie? To tak licze z 6 tyg... Pewnie przez ten czas cena ze 100 zl spadnie, co za Swiat... ;)
Pozdro.

Seba
CCIE/CCDE Site Admin
CCIE/CCDE Site Admin
Posty: 6223
Rejestracja: 15 lip 2004, 20:35
Lokalizacja: Warsaw, PL

#8

#8 Post autor: Seba »

Ogolnie jak DOA, to dobrze przyjeta praktyka jest wymiana sprzetu od reki, albo prawie od reki, bo moze akurat danego modelu nie byc w magazynie.
Jak nie moga tego spelnic, to do dupy z takim serwisem ;-)
Ja bym ich nacisnal, aby dali sprzet zastepczy przynajmniej. Jak powiedza nie, to postrasz ich, ze w zwiazku z tym chcesz kase spowrotem i kupisz sprzet u innego sprzedawcy/producenta. Jak nic sie nie zmienilo, to maja taka marze, ze bedzie im bardzo szkoda stracic klienta ;-)

Anyway, no jak pech to pech, i pad w pierwszej godzinie jest zawsze przykra niespodzianka :-(
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
A. Einstein

Awatar użytkownika
vrankom
wannabe
wannabe
Posty: 1075
Rejestracja: 21 lis 2006, 10:27
Lokalizacja: Warsaw
Kontakt:

#9

#9 Post autor: vrankom »

hheehe asus acer - detal, pisze sie i czyta tak samo ;>>>

V.

Awatar użytkownika
Leve
wannabe
wannabe
Posty: 158
Rejestracja: 24 lis 2006, 21:32
Lokalizacja: Hell

#10

#10 Post autor: Leve »

No z tym naciskaniem to chyba tak zrobie, ale poczekam jak paczka dojdzie. Nie mialem szarego papieru a bylo juz po 18 i w sumie zakleilem to opakowanie co od nich dostalem, dosc, prowizorycznie to wygladalo. Mam nadzieje ze "sorter" ew. listonosz nie "zajrzy" do srodka. W ogole to sie zaczalem zastanawiac co by bylo jakby oni w sklepie odwalili i powiedzieli ze w paczce byly cegly. W sumie to co ze mam kwit, nie mam za bardzo jak udowodnic ze do paczki wlozylem lapka. Chyba ostatni raz cos przez przesylke zamowilem, mam dosc juz dosc.

Pzdr.

tauzer
member
member
Posty: 40
Rejestracja: 17 lip 2006, 11:20
Lokalizacja: poland

#11

#11 Post autor: tauzer »

ej ale przecież asusa sie do oriki wysyla a nie do holandi itp ...

Awatar użytkownika
Leve
wannabe
wannabe
Posty: 158
Rejestracja: 24 lis 2006, 21:32
Lokalizacja: Hell

#12

#12 Post autor: Leve »

Swietnie, teraz dowiedzialem sie ze paczka jeszcze nie doszla do sklepu. Nie ma jak priorytet w poczcie polskiej. Wyslalem w poniedzialek priorytetem z potwierdzeniem - wczoraj okolo 14 przesylka jeszcze nie doszla...
Why so nooby?

Pzdr.

Seba
CCIE/CCDE Site Admin
CCIE/CCDE Site Admin
Posty: 6223
Rejestracja: 15 lip 2004, 20:35
Lokalizacja: Warsaw, PL

#13

#13 Post autor: Seba »

Poczta i obsluga paczek to zupelnie inna para kaloszy, co zreszta juz kiedys bylo omawiane...
Ogolnie, zla informacja jest taka, ze czasami paczki nie dochodza, poprostu "bo nie" (testowano calkiem niedawno :-( ) Dobra natomiast jest taka, ze wracaja do nadawcy. Ale tu pojawia sie kolejna zla, bo trzeba im bylo zaplacic za ta zwrotna przesylke :x

Zycze cierpliwosci.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
A. Einstein

Awatar użytkownika
Leve
wannabe
wannabe
Posty: 158
Rejestracja: 24 lis 2006, 21:32
Lokalizacja: Hell

#14

#14 Post autor: Leve »

Seba wlasnie doszedlem do wniosku ze jak dostane paczke "mieszana niewstrzasnieta" i z pelna zawartoscia a nie ceglami to bede caly szczesliwy. No coz, w takim razie... czekam :)

Pzdr.

dzinks
wannabe
wannabe
Posty: 63
Rejestracja: 24 lis 2005, 08:32

#15

#15 Post autor: dzinks »

Ja również odczułem na skórze działanie Poczty polskiej, co było częściowo moim zawinieniem.
Ale mam już zasadę sprzęt elektroniczny do serwisu powyżej 100 zł wysyłam paczką, priorytetem wraz z określeniem wartości + czasami zwrotka z potwierdzeniem odbioru
Pozdrawiam,
dzinks

ODPOWIEDZ