Strona 2 z 2

Re: Problem z siecią - nie łączy się często z tylko jednym adresem IP oraz WWW

: 04 sty 2018, 22:39
autor: koziol
vwrafi pisze: 04 sty 2018, 15:55 Ciągle, co parę minut, w godzinach pracy nie można się połączyć z jedną i tylko z jedną stroną www-adresem IP. Co jeszcze mogę spróbować?
Tak jak juz wspominano wczesniej objawy moga sugerowac problemy/limity po stronie hostingu (np. max limit polaczen).
Ja bym proponowal zebys sprobowal wylapac czy brak dostepu do uslug (poczta, panel) trwa w przyblizeniu mniej wiecej tyle samo (sprobuj zmierzyc czas - mniej wiecej - od momentu, gdy nie dziala do momentu, gdy zadziala). Rownoczesnie sprobuj wylapac/zanotowac godziny rozpoczecia i zakonczenia 'awarii'.
Bycmoze - tak troche wrozac z fusow - po stronie hostingu przepelniany jest licznik jednoczesnych polaczen i do czasu wygasniecia timerow nowe polaczenia sa dropowane. Bycmoze rowniez zaimplementowany jest jakis skrypt/narzedzie, ktore z zalozenia ma dzialac jak antyDoS i duza ilosc polaczen przepelnia zalozony limit w zwiazku z czym nowe polaczenia wpadaja w regulke deny. Tego typu skrypty czesto odpalane sa z crona i z crona rowniez czyszcza statystyki (stad sugestia notowania czasow rozpoczecia i zakonczenia awarii).

Re: Problem z siecią - nie łączy się często z tylko jednym adresem IP oraz WWW

: 05 sty 2018, 08:35
autor: vwrafi
Witam. Dziękuję za odpowiedź. Brak dostępu do panelu i do poczty jest dokładnie w tym samym czasie ( i panel i poczta jest pod tym samym adresem IP ). Już rozmawiałem z administratorem hostingu i mówił, że nie ma naszych adresów IP na żadnej blackliście, ale o maksymalnej liczbie jednoczesnych połączeń nie wspominałem. Zaraz spróbuję się do niego odezwać ponownie.

Re: Problem z siecią - nie łączy się często z tylko jednym adresem IP oraz WWW

: 08 sty 2018, 10:28
autor: vwrafi
koziol pisze: 04 sty 2018, 22:39
vwrafi pisze: 04 sty 2018, 15:55 Ciągle, co parę minut, w godzinach pracy nie można się połączyć z jedną i tylko z jedną stroną www-adresem IP. Co jeszcze mogę spróbować?
Tak jak juz wspominano wczesniej objawy moga sugerowac problemy/limity po stronie hostingu (np. max limit polaczen).
Ja bym proponowal zebys sprobowal wylapac czy brak dostepu do uslug (poczta, panel) trwa w przyblizeniu mniej wiecej tyle samo (sprobuj zmierzyc czas - mniej wiecej - od momentu, gdy nie dziala do momentu, gdy zadziala). Rownoczesnie sprobuj wylapac/zanotowac godziny rozpoczecia i zakonczenia 'awarii'.
Bycmoze - tak troche wrozac z fusow - po stronie hostingu przepelniany jest licznik jednoczesnych polaczen i do czasu wygasniecia timerow nowe polaczenia sa dropowane. Bycmoze rowniez zaimplementowany jest jakis skrypt/narzedzie, ktore z zalozenia ma dzialac jak antyDoS i duza ilosc polaczen przepelnia zalozony limit w zwiazku z czym nowe polaczenia wpadaja w regulke deny. Tego typu skrypty czesto odpalane sa z crona i z crona rowniez czyszcza statystyki (stad sugestia notowania czasow rozpoczecia i zakonczenia awarii).
Wydaje się, iż to była najlepsza sugestia. Wysłałem cytat tej wiadomości do admina hostingu. Po chwili odpisał, żeby sprawdzić czy już działa. Nie działało. Po chwili znowu odpisał, czy może teraz. Już działa. Właśnie chodziło o ten licznik jednoczesnych połączeń. Ponad 3 tygodnie kombinowania z mojej strony, ale w końcu udało się. Dzięki. Jedyny plus z tego taki, że już znam mój router na wylot, potrafię robić takie cuda, o których wcześniej nawet nie miałem pojęcia że są możliwe. Jeszcze się trochę doszkolę w tym temacie i chyba czas na lepiej płatną pracę :D

Dziękuję jeszcze raz każdemu kto chciał pomóc.