VIRL - kody rabatowe Temat rozwiązany

VIRL, Dynamips, Boson NetSim, Packet Tracert, Olive, UNL, EVE-NG

Moderatorzy: mikrobi, aron, garfield, gangrena, Seba

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
minimalist300
wannabe
wannabe
Posty: 326
Rejestracja: 04 sie 2012, 22:52
Lokalizacja: Manchester/UK

VIRL - kody rabatowe

#1

#1 Post autor: minimalist300 » 11 maja 2017, 13:19

Siema,
ma ktos jakies kody rabatowe do VIRL'a? Mialem studencka subskrypcje, ktorej niestety nie dalo sie przedluzyc i zostaje tylko zakup w pelnej cenie. Moze koledzy z Cisco mogliby zorganizowac jakas mala znizke dla naszego forum?

Z gory dzieki,
Lukasz

Seba
CCIE/CCDE Site Admin
CCIE/CCDE Site Admin
Posty: 6223
Rejestracja: 15 lip 2004, 20:35
Lokalizacja: Warsaw, PL

Re: VIRL - kody rabatowe  Temat rozwiązany

#2

#2 Post autor: Seba » 11 maja 2017, 14:23

Jakby się łatwo dało, to już by było... Pracujemy nad tematem.

PS Co jakiś czas mamy kody na konkursy, które w większości ja współorganizuję, trzeba tylko uczestniczyć :)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
A. Einstein

Awatar użytkownika
minimalist300
wannabe
wannabe
Posty: 326
Rejestracja: 04 sie 2012, 22:52
Lokalizacja: Manchester/UK

Re: VIRL - kody rabatowe

#3

#3 Post autor: minimalist300 » 11 maja 2017, 14:26

OK, czekam wiec na nastepny :D

Awatar użytkownika
minimalist300
wannabe
wannabe
Posty: 326
Rejestracja: 04 sie 2012, 22:52
Lokalizacja: Manchester/UK

Re: VIRL - kody rabatowe

#4

#4 Post autor: minimalist300 » 04 lip 2017, 11:06

Kod rabatowy 25% off:

CLUS2017


Sent from my iPhone using Tapatalk

ODPOWIEDZ