Cisco 3850 Problemy ze Stackiem - reload
: 16 maja 2017, 08:32
Hej, no chyba mnie coś trafi. Mam problem ze stackiem na 3850.
W stacku są dwa switche WS-C3850-24XS, zmieniałem już ze 4 kable stakujące, mam też dodatkowy rezerwowy switch więc sprawdziłem praktycznie wszystkie możliwe konfiguracje 2 switchy z 3 możliwych a problemy ciągle te same. Ostatnio po zmianie kabla stakującego stack działał ok 2 tyg bez zająknięcia (nawet zamknąłem ticket) a dziś znów zaczął się restartować ale tak w tempie średnio ok. co 5 minut.
Wersja
WS-C3850-24XS 03.07.05E cat3k_caa-universalk9 INSTALL
W konsoli mam czasem
May 16 06:15:28.238: %STACKMGR-1-FAULTY_STACK_CABLE: 1 stack-mgr: High hardware interrupt seen on switch 1 on stack port 2
MUC-RZ-CORE-02#
May 16 06:15:28.639: %STACKMGR-1-FAULTY_STACK_CABLE: MEMBER: 2 stack-mgr: High hardware interrupt seen on switch 2 on stack port 1
do każdej wysypki jest też log w crashinfo gdzie pierwszy wpis sugeruje chyba przyczynę
<Mon Mar 20 05:33:23 2017> hap_sup_reset: Reason Code:[4] Reset Reason:Reset/Reload requested by [stack-manager]. [ASIC ballot failed]
Nie wiem już co robić, kable sprawdziłem ze 4 więc raczej wykluczam tutaj uszkodzenie. Switche też sprawdzałem 2 z 3 więc albo 2 mają problem albo leży on całkowicie gdzieś w innym miejscu, nie wiem konfiguracja, fale elektromagnetyczne?
Co jeszcze mogę sprawdzić?
W stacku są dwa switche WS-C3850-24XS, zmieniałem już ze 4 kable stakujące, mam też dodatkowy rezerwowy switch więc sprawdziłem praktycznie wszystkie możliwe konfiguracje 2 switchy z 3 możliwych a problemy ciągle te same. Ostatnio po zmianie kabla stakującego stack działał ok 2 tyg bez zająknięcia (nawet zamknąłem ticket) a dziś znów zaczął się restartować ale tak w tempie średnio ok. co 5 minut.
Wersja
WS-C3850-24XS 03.07.05E cat3k_caa-universalk9 INSTALL
W konsoli mam czasem
May 16 06:15:28.238: %STACKMGR-1-FAULTY_STACK_CABLE: 1 stack-mgr: High hardware interrupt seen on switch 1 on stack port 2
MUC-RZ-CORE-02#
May 16 06:15:28.639: %STACKMGR-1-FAULTY_STACK_CABLE: MEMBER: 2 stack-mgr: High hardware interrupt seen on switch 2 on stack port 1
do każdej wysypki jest też log w crashinfo gdzie pierwszy wpis sugeruje chyba przyczynę
<Mon Mar 20 05:33:23 2017> hap_sup_reset: Reason Code:[4] Reset Reason:Reset/Reload requested by [stack-manager]. [ASIC ballot failed]
Nie wiem już co robić, kable sprawdziłem ze 4 więc raczej wykluczam tutaj uszkodzenie. Switche też sprawdzałem 2 z 3 więc albo 2 mają problem albo leży on całkowicie gdzieś w innym miejscu, nie wiem konfiguracja, fale elektromagnetyczne?
Co jeszcze mogę sprawdzić?