SIP - zła data i czas na losowych telefonach

Problemy związane z Unified Communications

Moderatorzy: mikrobi, aron, garfield, gangrena, Seba

Wiadomość
Autor
averon91
fresh
fresh
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2019, 13:53

SIP - zła data i czas na losowych telefonach

#1

#1 Post autor: averon91 » 02 paź 2019, 15:30

Hello,
Mam problem z datą i godziną na niektórych telefonach w centrali u klienta. Większość z nich wyświetla poprawnie godzinę i datę, ale niektóre z nich niestety nie.
Wszystkie telefony to SIP CP-7821 z tą samą wersją oprogramowania (Release 12.5(1)SR3). Skonfigurowałem serwer NTP na routerze i w sekcji „Voice register global”.
Przywracanie ustawień fabrycznych na 'złych' telefonach niestety nie pomogło. Wszystkie telefony rejestrują się normalnie, jedynym problemem jest niewłaściwa data/godzina.
Próbowałem zmienić i/lub usunąć serwer NTP i strefy czasowe na routerze i w sekcji „Voice register global” (za każdym razem wykonywałem 'create profile'). Bez rezultatów.
Jakieś pomysły?
_____________________________________________________________________________________________
Averon91

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3490
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

Re: SIP - zła data i czas na losowych telefonach

#2

#2 Post autor: Kyniu » 02 paź 2019, 19:38

Dodaj w DHCP informację o serwerach NTP. Opcja 42 jeśli mnie pamięć nie myli.
Always start with why do you need this?, not how will we do it?.
CCNA: R&S, Security, Wireless, Collaboration. MCSE: Cloud Platform and Infrastructure, Server Infrastructure. ITIL: Foundation. PPL(A)

ODPOWIEDZ