Czesc wszystkim,
mam pytanko odnosnie tematyki ktora jest dla mnie czarna magia Aktualnie uzywam bardzo prostej sieci voipowej z routerem (na ktorym jest CME i zestawiony SIP trunk) i kilka lokalnych telefonow. Jako krok do przodu planuje zainstalowac normalnego call managera i...no wlasnie, tutaj mam dodatkowe wymog IVR (aby stworzyc takie male interaktywne call center). Patrzac po internecie wydaje mi sie ze wystarczy dorzucic UCCX i bede mial wszystko czego potrzebuje, zgadza sie? czy może aktualnie używa się w tym celu innego produktu? albo nawet sam Call Manager wystarczy?
z gory dzieki za sugestie.
Marcin
Telefonia Cisco + IVR
Re: Telefonia Cisco + IVR
Hej, tak CUCM + UCCX bedzie dobrym rozwiazaniem.
Mozesz jeszcze zobaczyc czy CUC (Cisco Unity Connection) nie bedzie dla Ciebie lepsze/tansze jak nie masz duzych wymagan co do IVR.
Mozesz jeszcze zobaczyc czy CUC (Cisco Unity Connection) nie bedzie dla Ciebie lepsze/tansze jak nie masz duzych wymagan co do IVR.
Re: Telefonia Cisco + IVR
A jeszcze tańsze, bo zdaje sie darmowe CUE (Cisco Unity Express). Tylko nie wiem czy ten produkt jest jeszcze oferowany przez Cisco.