Telefonia Cisco + IVR

Problemy związane z Unified Communications

Moderatorzy: mikrobi, garfield, gangrena, Seba, aron

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Cinek
wannabe
wannabe
Posty: 83
Rejestracja: 18 mar 2010, 20:55

Telefonia Cisco + IVR

#1

#1 Post autor: Cinek »

Czesc wszystkim,

mam pytanko odnosnie tematyki ktora jest dla mnie czarna magia ;) Aktualnie uzywam bardzo prostej sieci voipowej z routerem (na ktorym jest CME i zestawiony SIP trunk) i kilka lokalnych telefonow. Jako krok do przodu planuje zainstalowac normalnego call managera i...no wlasnie, tutaj mam dodatkowe wymog IVR (aby stworzyc takie male interaktywne call center). Patrzac po internecie wydaje mi sie ze wystarczy dorzucic UCCX i bede mial wszystko czego potrzebuje, zgadza sie? czy może aktualnie używa się w tym celu innego produktu? albo nawet sam Call Manager wystarczy?

z gory dzieki za sugestie.
Marcin

Nimloth
wannabe
wannabe
Posty: 60
Rejestracja: 02 lip 2008, 09:30

Re: Telefonia Cisco + IVR

#2

#2 Post autor: Nimloth »

Hej, tak CUCM + UCCX bedzie dobrym rozwiazaniem.
Mozesz jeszcze zobaczyc czy CUC (Cisco Unity Connection) nie bedzie dla Ciebie lepsze/tansze jak nie masz duzych wymagan co do IVR.

PioFlo
fresh
fresh
Posty: 6
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:58

Re: Telefonia Cisco + IVR

#3

#3 Post autor: PioFlo »

A jeszcze tańsze, bo zdaje sie darmowe CUE (Cisco Unity Express). Tylko nie wiem czy ten produkt jest jeszcze oferowany przez Cisco.

ODPOWIEDZ