Nagrywarka rozmów - sip, sccp - cucm

Problemy związane z Unified Communications
Wiadomość
Autor
huar
wannabe
wannabe
Posty: 169
Rejestracja: 28 paź 2008, 21:24

Nagrywarka rozmów - sip, sccp - cucm

#1

#1 Post autor: huar »

Witam,
Jakie rozwiazanie, jakiej firmy polecacie?
Ważne żeby dobrze integrowało się z cucmem.
Najlepiej przetestowane przez kogoś osobiście.
Wspieralo rożne dziwne przełączanie, przekierowywanie, zawieszanie rozmów.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2012, 21:16 przez huar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FrozenShadoow
wannabe
wannabe
Posty: 203
Rejestracja: 06 paź 2005, 23:06

#2

#2 Post autor: FrozenShadoow »

Hej,

Ja proponuje NICE-a http://www.nice.com/smartcenter-suite/i ... -recording
co prawda działa swietnie z Hipath, ale nie testowałem z CU.
Nie wyrażaj małej rzeczy w wielu słowach, lecz wielką w niewielu

huar
wannabe
wannabe
Posty: 169
Rejestracja: 28 paź 2008, 21:24

#3

#3 Post autor: huar »

FrozenShadoow pisze:Hej,

Ja proponuje NICE-a http://www.nice.com/smartcenter-suite/i ... -recording
co prawda działa swietnie z Hipath, ale nie testowałem z CU.
Dzięki za odpowiedz, bym wolał jednak sprawdzone rozwiązania.

Wiem ze są dwa główne sposoby nagrywania:
1) strikte łapanie ramek spany itp
2) wykorzystaniem CTI, japi i sip trunków - bardziej chyba zintegrowane z cucm

Ktoś inny proponuje rozwiazanie innej firmy?

uhcel
newbie
newbie
Posty: 1
Rejestracja: 01 lip 2008, 20:29

#4

#4 Post autor: uhcel »

Witam,
http://www.cisco.com/en/US/docs/voice_i ... /fsmr.html

"Nice/Witness Recorders have been tested; Verint and other third-party vendors manufacture suitable recorders."

Czyli wspomniany NICE jest przetestowany przez Cisco.

Nie konfigurowałem NICE, ale Witness łatwo sie integruje CUCM. Idea integracji obydwu systemów w CUCM jest taka sama. Wiecej informacji w powyższym linku.

huar
wannabe
wannabe
Posty: 169
Rejestracja: 28 paź 2008, 21:24

#5

#5 Post autor: huar »

a pod względem ceny do działania ktoś coś zna?

Ja znalazłem coś takiego jak TRX - dobrze się prezentuje ale nie testowałem.

michaliwanczuk
wannabe
wannabe
Posty: 187
Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:48
Kontakt:

#6

#6 Post autor: michaliwanczuk »

fajny w obsłudze oraz możliwościach jest CallREC, jest w pełni wspierany przez Cisco, oraz cena jest przystępna.
Michał

ODPOWIEDZ