Wyswietlanie calling and called number jednocześnie

Problemy związane z Unified Communications
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
drozdov
CCIE
CCIE
Posty: 511
Rejestracja: 13 sie 2005, 23:34
Lokalizacja: Zurych

Wyswietlanie calling and called number jednocześnie

#1

#1 Post autor: drozdov »

Heja

Jak dzwoni telefon to czy jest możliwość wyświetlania jednoczesnego calling number i called number na telefonie? Może to zależy od modelu telefonu? Szukam szukam i nic nie mogę znaleźć. CUCME 8.1.


Dzięki za podpowiedzi

Grzesiek
Zdobywanie certów jest jak zbieranie pokemonów: Wszystkie są fajne ale każdy chce mieć Pikachu :)

Awatar użytkownika
Zorro
wannabe
wannabe
Posty: 271
Rejestracja: 12 sie 2004, 09:34
Lokalizacja: Sydney

Re: Wyswietlanie calling and called number jednocześnie

#2

#2 Post autor: Zorro »

drozdov pisze:Heja

Jak dzwoni telefon to czy jest możliwość wyświetlania jednoczesnego calling number i called number na telefonie? Może to zależy od modelu telefonu? Szukam szukam i nic nie mogę znaleźć. CUCME 8.1.


Dzięki za podpowiedzi

Grzesiek
a skad potrzba takiej funkcjonalnosci?

Awatar użytkownika
drozdov
CCIE
CCIE
Posty: 511
Rejestracja: 13 sie 2005, 23:34
Lokalizacja: Zurych

#3

#3 Post autor: drozdov »

Generalnie idea jest taka że jest jeden sekretariat w biurowcu i jedna sekretarka i pierdyliard firm ( takich małych ). Sekretarka odbiera telefon i przedstawia się jako konkretna firma. Wszystkie firmy obsługuje jedno Call Manager Express. Dzięki za info!

Grzesiek
Zdobywanie certów jest jak zbieranie pokemonów: Wszystkie są fajne ale każdy chce mieć Pikachu :)

Awatar użytkownika
Zorro
wannabe
wannabe
Posty: 271
Rejestracja: 12 sie 2004, 09:34
Lokalizacja: Sydney

#4

#4 Post autor: Zorro »

ok, rozumiem.

w cucm 8 (nie wiem jak cucme8 ale cme zawsze wyprzedzalo featureami cucm ) jest mozliwosc wyswietlania na telefonie nazwy hunt groupy do ktorej sie dozwoniono, czyli firemkaA, firemkaB, itd wiec moze nazwa hunt groupy w cme?

ja mam 7.1 w labie i nie widze takiej funkcjonalnosci:

PSTN#sh telephony-service
CONFIG (Version=7.1)
=====================
Version 7.1
Cisco Unified Communications Manager Express


PSTN(config-ephone-hunt)#?
EPHONE-HUNT configuration commands:
auto enable automatic features
callqueue select B-ACD callqueue option
default Set a command to its defaults
description configure description for this hunt group
display-logout configure display for this hunt group all logout
exit Exit from ephone hunt configuration mode
final final number for hunt group
forward with no forward, disable forward for local calls
from-ring count RNA time in hunting
fwd-final select forward to original phone or configured final
hops maximum number of hunting hops
list list of number in hunt group
max-timeout max-timeout in seconds for hunting
no Negate a command or set its defaults
no-reg not register pilot number to gatekeeper
pilot pilot number for hunt group
preference preference of pilot number
present-call selectively present call based on phone state
secondary define secondary entry point
statistics enable statistic information collect
timeout timeout in seconds for hunting


w admin guide tez nie znalazlem:
cucme admin guide
wiec moze nie ma

a moze dwa oddzielne numery na dwoch oddzielnych buttons tylko trzeba patrzec ktory sie swieci bo nazwy dalej nie bedzie?

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3595
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23
Kontakt:

#5

#5 Post autor: Kyniu »

Pogubi się kobietka. To lepiej dać jej awizo, pod każdy button inna firma. Albo wykorzystać PUSH XML'a, porzeźbić i zrobić duże wyskakujące okienko "Telefon do XYZ".

Awatar użytkownika
drozdov
CCIE
CCIE
Posty: 511
Rejestracja: 13 sie 2005, 23:34
Lokalizacja: Zurych

#6

#6 Post autor: drozdov »

Heja

Bardzo dziękuję za podpowiedzi rozwiązanie okazało się przypisanie do jednego buttona kilky ephone-dn w trybie overlay i dodatkowo:

Kod: Zaznacz cały

telephony-service
service dnis overlay
Jeszcze raz dzięki !

Grzesiek
Zdobywanie certów jest jak zbieranie pokemonów: Wszystkie są fajne ale każdy chce mieć Pikachu :)

ODPOWIEDZ