Dziwny problem - telefony serii CP-6921 działają bez problemu do czasu, kiedy podepnie się pod port 'PC' PCeta. Telefon wtedy zaczyna szaleć. Regularnie ping wypuszczany z PC podpiętego pod telefon jest tracony - 4, 5 pakietów ICMP umiera; od czasu do czasu telefon robi niezapowiedziany restart sam z siebie.. CCM w wersji 9.1, firmware na telefonie testowany od 9.0 do 9.3, ustawienia portu przełącznika zupełnie prawie domyślne (przypisanie portu do voice vlan), zero problemów z PoE.
Dla ciekawostki powiem, ze podpięty do tego samego portu przełącznika telefon C7911 działa bez problemów. Przełączniki C2960S (wersja softu też różna od 12.4 do 15.0).
TAC się męczy od 20 dni nad tematem ale nic sensownego nie są w stanie powiedzieć (btw - jak można eskalować ?:) )
Macie może jakieś pomysły ?
CP-6921 restart/utrata pingow
Problemy związane z Unified Communications
Wiadomość
Autor
Przejdź do
- Technologia
- ↳ Routing
- ↳ Switching
- ↳ Security
- ↳ Voice
- ↳ Wireless
- ↳ Pozostałe
- ↳ Symulatory
- ↳ Hardware Cisco
- ↳ Problemy nie związane z technologiami
- Cloud and DC Infrastructure
- ↳ Data Center
- ↳ Hybrid/Public Cloud
- ↳ Software-defined networking (SDN)
- ↳ OpenStack and open infrastructure
- ↳ Automation, orchestration, scripting, programming
- Certyfikacja
- ↳ Poziom Associate
- ↳ Poziom Professional
- ↳ Poziom Expert
- ↳ Poziom Qualified
- ↳ CNAP (NetAcad), szkolenia i egzaminy
- ↳ Szkolenia i certyfikacje Public Cloud
- Platformy non-Cisco
- ↳ Juniper Networks
- ↳ Pozostałe
- Inne
- ↳ Njusy
- ↳ Hyde Park
- ↳ Kariera
- ↳ Bazar
- ↳ Kupię
- ↳ Sprzedam
- ↳ Linki
- Konferencje
- ↳ PLNOG / CONFIdence / DevOpsDays
- ↳ Confidence
- ↳ CiscoForum/CiscoExpo/CiscoSecure
- ↳ CCIE.PL Community Corner
- Archiwum
- ↳ Konkurs
- ↳ Regulaminy
- ↳ CCIE.pl FAQ
- Pozostałe