mostek 3545 traci video

Problemy związane z Unified Communications
Wiadomość
Autor
Ketracag
fresh
fresh
Posty: 4
Rejestracja: 27 maja 2013, 10:13

mostek 3545 traci video

#1

#1 Post autor: Ketracag »

Witam,
mostek 3545 soft wer. 5.7.0.0.21, po 30 min. od zestawienia konferencji (na telefonie w CM8)
i 10 min od momentu gdy po kolei każdy user zaczyna nudzić, znikaja kamery (czarny ekran), dzwięk działa, konferencja trwa ale nie można połaczyć się
Gdy testowałem konferencje i nikt nic nie mówił wszystko było ok.
W CM8 system > Location Configuration Audio i Video Bandwidth jest Unlimited.
Proszę o wskazówki.

Awatar użytkownika
gryglas
wannabe
wannabe
Posty: 1790
Rejestracja: 09 maja 2006, 07:56
Lokalizacja: Warsaw, PL

#2

#2 Post autor: gryglas »

Wireshark, albo wróżenie z fusów ;)
https://vpnonline.pl - Twój prywatny VPN - 61 serwery VPN w 29 lokalizacjach na świecie, 470 adresów IP.

Ketracag
fresh
fresh
Posty: 4
Rejestracja: 27 maja 2013, 10:13

#3

#3 Post autor: Ketracag »

gryglas pisze:Wireshark, albo wróżenie z fusów ;)
Liczyłem na kompetentną odpowiedz albo na jej brak jeśli nie ma się wiedzy. Porady wrózbitów to nie ten portal.

Seba
CCIE/CCDE Site Admin
CCIE/CCDE Site Admin
Posty: 6223
Rejestracja: 15 lip 2004, 20:35
Lokalizacja: Warsaw, PL

#4

#4 Post autor: Seba »

Bardzo z grubsza wygląda na jakiś problem software, albo infra (ale to już mniej).
Co na to wszystko support Cisco? Otwierałeś Case'a?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
A. Einstein

ODPOWIEDZ