cipc nie chce się dodać do cucm

Problemy związane z Unified Communications
Wiadomość
Autor
huar
wannabe
wannabe
Posty: 169
Rejestracja: 28 paź 2008, 21:24

cipc nie chce się dodać do cucm

#1

#1 Post autor: huar »

Problem, telefon cipc nie chce się dodać.
cucm na vmware playerze na komputerze.
cipc na tym komputerze.
pinguje z kompa i odwrotnie komputer.
Na chwile się dodał później już nie chce.
cucm 8.6

Obrazek


Kiedy podpinam inny komputer do sieci co tez pinguje cucma i dodaje go w cucmie to tez nie może się zarejestrować i ma to samo!

Dodatkowo powiem że raczej nic nie jest z CIPC ponieważ łączy się do innych call managerów on! (3 z 3 innych)
Ostatnio zmieniony 14 cze 2013, 09:59 przez huar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krabu
wannabe
wannabe
Posty: 346
Rejestracja: 30 paź 2007, 11:17
Lokalizacja: Krakow

#2

#2 Post autor: krabu »

Próbowałeś wyczyścić trust list ?

Naciśnij na CIPC:
settings ==> **# => security configuration => Trust list => Erase

Mieszałeś coś CTL clientem?
.be like a Lucky Luke

huar
wannabe
wannabe
Posty: 169
Rejestracja: 28 paź 2008, 21:24

#3

#3 Post autor: huar »

krabu pisze:Próbowałeś wyczyścić trust list ?

Naciśnij na CIPC:
settings ==> **# => security configuration => Trust list => Erase

Mieszałeś coś CTL clientem?
nie mieszałem nic z CTL


nie mam w security configuration Trust List

mam tylko:
web access
security mode
LSC
CTL File


I CTL File już czyściłem nic nie dało

Awatar użytkownika
krabu
wannabe
wannabe
Posty: 346
Rejestracja: 30 paź 2007, 11:17
Lokalizacja: Krakow

#4

#4 Post autor: krabu »

Hmm, nie miałem takiego problemu, ale tak jakby security by default nie działało, sprawdź czy aby na pewno działa Ci następujący serwis : Cisco Trust Verification Service (wejdz do Serviceability i tam w Control Center - Network Services), jeśli działa to restartnij go i spróbuj zalogować CIPC. Jeśli nie działa uruchom.
.be like a Lucky Luke

Awatar użytkownika
krabu
wannabe
wannabe
Posty: 346
Rejestracja: 30 paź 2007, 11:17
Lokalizacja: Krakow

#5

#5 Post autor: krabu »

Jesli dalej bedziesz miał problem looknij TUTAJ oraz TUTAJ2
.be like a Lucky Luke

huar
wannabe
wannabe
Posty: 169
Rejestracja: 28 paź 2008, 21:24

#6

#6 Post autor: huar »

krabu pisze:Hmm, nie miałem takiego problemu, ale tak jakby security by default nie działało, sprawdź czy aby na pewno działa Ci następujący serwis : Cisco Trust Verification Service (wejdz do Serviceability i tam w Control Center - Network Services), jeśli działa to restartnij go i spróbuj zalogować CIPC. Jeśli nie działa uruchom.
Nie pomogło.

Jakieś inne pomysły?

wszystkie serwisy działały, ale i ta restartłem. dodatkowo restart call managera też nic nie daje.
Ogólnie też telefon ma godzinę taką jaką ma cucm ale się nei rejestruje

Awatar użytkownika
krabu
wannabe
wannabe
Posty: 346
Rejestracja: 30 paź 2007, 11:17
Lokalizacja: Krakow

#7

#7 Post autor: krabu »

Hmm, restartnij w takim razie jeszcze TFTP na tym CUCMie.

Z consoli CUCM zweryfikuj jeszcze: show itl .

Spróbuj może regenerację certyfikatu zgodnie z procedurą TUTAJ - strona 34.

Rozumiem, że dla tego device masz na pewno tryb non-secure (w security profile'u)?
.be like a Lucky Luke

huar
wannabe
wannabe
Posty: 169
Rejestracja: 28 paź 2008, 21:24

#8

#8 Post autor: huar »

ciekawa zaleznosc zainstalowałem sobie jeszcze raz cucm 8.0 i działa!!
LECZ PO UPGRADE do 8.6.2.23900-10 orzestaje znowu działac!! i TO SAMO!

EDIT:
Prawdopodobnie to będzie to:
CSCtr77210 - Feature demo-license is removed after minor upgrade to 8.6

Description

Symptom:
When doing a minor upgrade to CUCM 8.6 the demo license still works, however the feature demo-license does not work anymore. It shows as "Missing".
Conditions:
Minor upgrade to CUCM 8.6
Workaround:
Request new demo licenses
Details

First Found in:
More
Less

Status:
Open
Last Modified:
Apr 02,2012

Known Affected Versions:
More
Less
Fixed in:
More
Less

Product:
Cisco Unified Communications Manager (CallManager)

Platform:
Dependent

Severity:
4 - minor

ODPOWIEDZ