Hej
Od dłuższego czasu zmagam się z pewnym problemem;
CTI porty UCCX nie chcą się zarejestrować w CUCM. Jestem wstanie z poziomu
UCCXa tworzyć i usuwać CTI porty (Call Control Group). Ale nie mogę ich w
żaden sposób zmusić do zarejestrowania się w CUCMie.
CUCM Version: 8.6.2.10000-14 (demo licence)
UCCX
System version: 8.5.1.11004-25 (SU4) (demo licence)
Platforma testowa:
VMWare workstation 8.0.0 build-471780
- AXL user raczej działa bo aplikacje się komunikują.
- Jtapi i RMjtapi tworzą sie podczas konfiguracji prawidłowo.
- CTI porty są zasocjowane z Jtapi userem.
- Jtapi user nalezy do grupy Standard CTI Enabled
- Cisco CTIManager w CUCM started / activated, wszytkie inne serwisy też
działają z wyjątkiem Cisco Messaging Interface i Cisco IP Voice Media
Streaming App
- Cisco Unified CCX Engine ciągle się wyłącza (Shutdown, Not started), po
ręcznym uruchomieniu jest partial service:
W subsystem Manager:
- Unified CM Telephony Subsystem shutdown, nie podnosi się
- Core RTR Subsystem shutdown
- CMT System Inicializing
- RMCm Shutdown
W temacie UCCXa jestem początkujący więc możliwe że coś pomijam,
szczególnie biorąc pod uwagę że próbowałem już kombinację kilku wersji UCCX
i CUCM i wszędzie to samo. Może licencja demo stwarza problem ???
Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź lub małe naprowadzenie na właściwy
tor.
Pozdrawiam
UCCX - CTI porty nie chcą się rejestrować w CUCM
ZROBIŁEM !!!!!!!Dziadoży pisze:CCX 8.5.1, CUCM 8.6(2a), VMware 4.1
Problemem okazała się platforma AMD, trochę przypadkiem szukałem informacji czemu leży mi Cisco IP Voice Media Streaming App service i znalazlem cos takiego:
http://www.fatturtle.com/2010/06/ip-voi ... ont-start/
W przypadku call managera rozwala to problem z Cisco IP Voice Media Streaming App service a ten sam trick w UCCX załatwia sprawę z rejestracją portów CTI i leżącym servisem Cisco Unified CCX Engine
Teraz udam się na zasłużony browar ; )