Witam wszystkich jestem nowy na forum.
Pisze do was z pytaniem czy jest możliwe śledzenia drogi klienta jaką przebył na IVR oraz zrobienie z tego raportu( czy to się zapisuje w bazie). Z góry dziękuje za pomoc.
UCCX 9
Cześć,
Tak - jeśli korzystasz z IPIVR CCX'owego. Możesz w skrypcie przy GetDigits osadzić je w CallVariable - agent wtedy może mieć podgląd jakie dokładnie cyfry były wybrane przez klienta. Jeśli chodzi o raport, to o ile dobrze pamiętam CallVariable również powinieneś móc osadzić w bazie danych - wtedy utworzenie raportu nie powinno mieć problemu.
Tak - jeśli korzystasz z IPIVR CCX'owego. Możesz w skrypcie przy GetDigits osadzić je w CallVariable - agent wtedy może mieć podgląd jakie dokładnie cyfry były wybrane przez klienta. Jeśli chodzi o raport, to o ile dobrze pamiętam CallVariable również powinieneś móc osadzić w bazie danych - wtedy utworzenie raportu nie powinno mieć problemu.