UCCX 9

Problemy związane z Unified Communications
Wiadomość
Autor
ŁukaszR
fresh
fresh
Posty: 5
Rejestracja: 27 sty 2014, 17:36

UCCX 9

#1

#1 Post autor: ŁukaszR »

Witam wszystkich jestem nowy na forum.

Pisze do was z pytaniem czy jest możliwe śledzenia drogi klienta jaką przebył na IVR oraz zrobienie z tego raportu( czy to się zapisuje w bazie). Z góry dziękuje za pomoc.

dev
fresh
fresh
Posty: 4
Rejestracja: 04 lis 2013, 10:59

#2

#2 Post autor: dev »

to zależy od:

a) konfiguracji sprzętu,
b) klasy/modelu sprzętu,

Z tego co się orientuje na większości urządzeń UCCX 9 takie rzeczy są aktywne

matz
newbie
newbie
Posty: 1
Rejestracja: 11 mar 2014, 15:34
Lokalizacja: Gdańsk

#3

#3 Post autor: matz »

Cześć,

Tak - jeśli korzystasz z IPIVR CCX'owego. Możesz w skrypcie przy GetDigits osadzić je w CallVariable - agent wtedy może mieć podgląd jakie dokładnie cyfry były wybrane przez klienta. Jeśli chodzi o raport, to o ile dobrze pamiętam CallVariable również powinieneś móc osadzić w bazie danych - wtedy utworzenie raportu nie powinno mieć problemu.

ODPOWIEDZ