mam problem z połączeniami realizowanymi w konfiguracji bramka SIP dostawcy usługi do portu FXS na UC500. Do konfiguracji bramki nie mam dostępu. Konfiguracja FXS:
Kod: Zaznacz cały
voice-port 0/1/0
cptone PL
connection plar opx 5555
impedance complex2
caller-id enable
!
voice-port 0/1/1
cptone PL
connection plar opx 5555
impedance complex2
caller-id enable
!
voice-port 0/1/2
cptone PL
connection plar opx 5555
impedance complex2
caller-id enable
!
voice-port 0/1/3
cptone PL
connection plar opx 5555
impedance complex2
caller-id enable
!
Moim zdaniem coś jest na rzeczy na linii bramka <-> port FXS, ponieważ gdy położę i podniosę port FXS, sprawa wraca na jakiś czas do normy.
To raczej nie ma znaczenia, ale rozmowa trafia na autoattendant (5555) modułu voice mail.
Szukam jakiegoś pomysłu na rozwiązanie problemu, ponieważ dostawca telefonii SIP twierdzi, że u niego wszystko jest w porządku.
Pozdrawiam,
Kamil