problem z FXO disconnect

Problemy związane z Unified Communications
Wiadomość
Autor
kaf
fresh
fresh
Posty: 3
Rejestracja: 13 maja 2015, 21:10

problem z FXO disconnect

#1

#1 Post autor: kaf »

Witam,

mam problem z rozłączaniem przychodzących rozmów FXO działających na CME. Jeżeli rozmowa przychodzi z zewnątrz i zostanie rozłączona przez dzwoniącego z zewnątrz, telefon IP SCCP wewnątrz sieci dzwoni jeszcze przez około 11-12 sekund.

Próbowałem konfiguracji pozwalającej zdefiniować custom-cptone dla rozłączania, ale nie potrafię określić parametrów frequency oraz cadence:

Kod: Zaznacz cały

voice class custom-cptone disconnect
dualtone disconnect
frequency 440
cadence 500 500

voice-port 0/3/0
supervisory disconnect dualtone mid-call
supervisory custom-cptone disconnect
timeouts call-disconnect 2
timing hookflash-out 500
connection plar opx 555
caller-id enable
Czy zna ktoś może jak powinien wyglądać parametr frequency oraz cadence w przypadku linii analogowych ORANGE/TP? Może jakieś inne pomysły na rozwiązanie tego problemu?

Pozdrawiam,

KaF

r34nismo
member
member
Posty: 25
Rejestracja: 31 paź 2013, 13:33

#2

#2 Post autor: r34nismo »

powiem szczerze, że już nie pamiętam co robi każda linia, ale taka konfiguracja u mnie działa

Kod: Zaznacz cały

voice-port 1/0/0
 supervisory disconnect dualtone mid-call
 supervisory answer dualtone
 battery-reversal answer
 input gain 6
 output attenuation -6
 cptone PL
 timeouts initial 2
 timeouts wait-release 2
 timing min-ring 62
 timing sup-disconnect 50
 impedance 600c
 caller-id enable
na IOSie Version 12.4(15)T14

EDIT: Do listingów konfiguracji, show, debug, etc używamy znaczników

Kod: Zaznacz cały

 
Seba
Ostatnio zmieniony 15 maja 2015, 09:53 przez r34nismo, łącznie zmieniany 1 raz.

kaf
fresh
fresh
Posty: 3
Rejestracja: 13 maja 2015, 21:10

#3

#3 Post autor: kaf »

Dzięki za pomoc, ale nie rozwiązuje to problemu. Chyba zamienię te analogi na ISDNy i nie będzie problemu.

Pozdrawiam,

Kaf

ODPOWIEDZ