Strona 1 z 1

7911 unprovisioned SIP

: 16 maja 2016, 21:17
autor: JakubS
Dzień dobry.
Nie jestem wirtuozem w tym temacie, dopiero zaczynam.

Dzisiaj zmieniałem soft na SIPa w telefonie model 7911.
Soft mam z oficjalnego kanału.
Zrobiłem reset według procedury:
Power off the phone.
Hold down the # key.
While holding #, connect an AC adaptor to the phone.
Continue to hold # until the line buttons blink amber.
Release the # key.
Enter 3491672850*#

Aparat sprawnie wstał, pobrał dynamicznie adres i nowy soft z serwera TFTP.
Na wyświetlaczu słuchawki jest komunikat "unprovisioned", dostaję się przez www. Z logów serwera tftp widzę żę tel cały czas próbuje pobrać pliki xml.
Widziałem tutorial na yt gdzie gość takie pliki xml wrzucał na tftp i w jednym z nich zmieniał nazwę na SEP_mac_add.cnf.xml
Co to za pliki i skąd je wziąć?

: 16 maja 2016, 23:02
autor: aw
to jest CUCM czy CME? Jeśli masz Call manager Express spróbuj polecenia create cnf-files

: 16 maja 2016, 23:04
autor: Kyniu
aw pisze:to jest CUCM czy CME?
Przeczytaj pytanie ze zrozumieniem. Rzecz właśnie w tym, że autor nie ma CUCM/CUCME tylko chce to zrobić "ręcznie".

: 16 maja 2016, 23:36
autor: aw
Hej Kuba,
w skrócie pliki cnf to pliki, z których telefon pobiera sobie ustawienia konfoguracyjne.
Jeśli nie masz Call Managera to musisz taki plik ręcznie stworzyć. Poniżej artukuł o konfiguracji telefonu Cisco Sip 79X1 dla Asterska. Osobiście nigdy tego nie robiłem, ale powinno wystarczyć.
http://www.voip-info.org/wiki/view/Aste ... es+for+SIP

Re: 7911 unprovisioned SIP

: 18 maja 2016, 08:54
autor: vrankom
Ja robilem i uzywam, jedyny problem to NAT, nie kazda wersja softu umie sobie z tym poradzic

@JakubS jak bedziesz mial problem ze stworzeniem pliku to daj znac cos sie pomysli :D chociaz przyklad od @aw wg. mnie wyczerpuje temat

/V.