7911 unprovisioned SIP

Problemy związane z Unified Communications

Moderatorzy: mikrobi, aron, garfield, gangrena, Seba

Wiadomość
Autor
JakubS
member
member
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2015, 21:42
Lokalizacja: 51.418083, 21.169213

7911 unprovisioned SIP

#1

#1 Post autor: JakubS » 16 maja 2016, 21:17

Dzień dobry.
Nie jestem wirtuozem w tym temacie, dopiero zaczynam.

Dzisiaj zmieniałem soft na SIPa w telefonie model 7911.
Soft mam z oficjalnego kanału.
Zrobiłem reset według procedury:
Power off the phone.
Hold down the # key.
While holding #, connect an AC adaptor to the phone.
Continue to hold # until the line buttons blink amber.
Release the # key.
Enter 3491672850*#

Aparat sprawnie wstał, pobrał dynamicznie adres i nowy soft z serwera TFTP.
Na wyświetlaczu słuchawki jest komunikat "unprovisioned", dostaję się przez www. Z logów serwera tftp widzę żę tel cały czas próbuje pobrać pliki xml.
Widziałem tutorial na yt gdzie gość takie pliki xml wrzucał na tftp i w jednym z nich zmieniał nazwę na SEP_mac_add.cnf.xml
Co to za pliki i skąd je wziąć?

aw
wannabe
wannabe
Posty: 83
Rejestracja: 23 lut 2007, 04:05
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

#2

#2 Post autor: aw » 16 maja 2016, 23:02

to jest CUCM czy CME? Jeśli masz Call manager Express spróbuj polecenia create cnf-files
Ostatnio zmieniony 16 maja 2016, 23:05 przez aw, łącznie zmieniany 1 raz.
no stress

Kyniu
wannabe
wannabe
Posty: 3424
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:23

#3

#3 Post autor: Kyniu » 16 maja 2016, 23:04

aw pisze:to jest CUCM czy CME?
Przeczytaj pytanie ze zrozumieniem. Rzecz właśnie w tym, że autor nie ma CUCM/CUCME tylko chce to zrobić "ręcznie".
Ostatnio zmieniony 16 maja 2016, 23:36 przez Kyniu, łącznie zmieniany 1 raz.
Always start with why do you need this?, not how will we do it?.
CCNA: R&S, Security, Wireless, Collaboration. MCSE: Cloud Platform and Infrastructure, Server Infrastructure.

aw
wannabe
wannabe
Posty: 83
Rejestracja: 23 lut 2007, 04:05
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

#4

#4 Post autor: aw » 16 maja 2016, 23:36

Hej Kuba,
w skrócie pliki cnf to pliki, z których telefon pobiera sobie ustawienia konfoguracyjne.
Jeśli nie masz Call Managera to musisz taki plik ręcznie stworzyć. Poniżej artukuł o konfiguracji telefonu Cisco Sip 79X1 dla Asterska. Osobiście nigdy tego nie robiłem, ale powinno wystarczyć.
http://www.voip-info.org/wiki/view/Aste ... es+for+SIP
no stress

Awatar użytkownika
vrankom
wannabe
wannabe
Posty: 1075
Rejestracja: 21 lis 2006, 10:27
Lokalizacja: Warsaw
Kontakt:

Re: 7911 unprovisioned SIP

#5

#5 Post autor: vrankom » 18 maja 2016, 08:54

Ja robilem i uzywam, jedyny problem to NAT, nie kazda wersja softu umie sobie z tym poradzic

@JakubS jak bedziesz mial problem ze stworzeniem pliku to daj znac cos sie pomysli :D chociaz przyklad od @aw wg. mnie wyczerpuje temat

/V.

ODPOWIEDZ