Cucm 9.1.2.13900-10

Problemy związane z Unified Communications
Wiadomość
Autor
ŁukaszR
fresh
fresh
Posty: 5
Rejestracja: 27 sty 2014, 17:36

Cucm 9.1.2.13900-10

#1

#1 Post autor: ŁukaszR »

Witam wszystkich


Mam taki problem strasznie rwie mi połączenia. Jak puszczam pinga na maszyny centrali straszny (ze swojej stacji ) duży jest czas czasami ok. 260ms a czasami nawet do 450ms.

ping z jednej maszyny do drugiej jest
P

Czy mogą to być problemy z interfejsem na samych maszynach.
Na maszynie były instalowane tylko VMware Tools
Ostatnio zmieniony 10 sty 2022, 19:14 przez ŁukaszR, łącznie zmieniany 1 raz.

sayeret
wannabe
wannabe
Posty: 57
Rejestracja: 10 cze 2007, 12:08
Lokalizacja: Kraków

Re: Cucm 9.1.2.13900-10

#2

#2 Post autor: sayeret »

To może powiedź coś o topologi jaką masz w sieci, czy jest jakiś QoS, jak wyglądają VLANy etc. Na czym stoi ten CUCM?

ŁukaszR
fresh
fresh
Posty: 5
Rejestracja: 27 sty 2014, 17:36

Re: Cucm 9.1.2.13900-10

#3

#3 Post autor: ŁukaszR »

cucm to VM, siec podzielona na vlany, do czasu instalacji VMware Tools było wszystko dobrze. Maszyny otworzone z backup i wszystko jest OK, podejrzewam problemy z sieciówką na vm

ODPOWIEDZ