CCME + CUE + SIP/SCCP
: 04 gru 2018, 16:18
Cześć,
Mam problem z połączeniami przychodzącymi od operatora siptrunkiem na centralę z 3845 z CME 8.6 i modułem NM-CUE przekazywanymi na telefony SIPowe.
Po wybraniu opcji przez dtmf, połączenie jest przekazywane dalej, słychac sygnał dzwonienia ale po odebraniu na telefonach SIP (9971) nie ma audio, jeśli koncówka jest telefonem SCCP (7940) głos jest w obu kierunkach.
Próbowałem z codekami i trancodingiem, ale nie daje efektu.
Czy mieliście taki problem? Jak można to rozwiązać?
SIP TRUNK >alaw> CME 8.6 >transcoding na ulaw> NM-CUE >ulaw> SIP - CISZA
SIP TRUNK >alaw> CME 8.6 >transcoding na ulaw> NM-CUE >alaw> SIP - CISZA
SIP TRUNK >alaw> CME 8.6 >transcoding na ulaw> NM-CUE >ulaw> SCCP - OK
Mam problem z połączeniami przychodzącymi od operatora siptrunkiem na centralę z 3845 z CME 8.6 i modułem NM-CUE przekazywanymi na telefony SIPowe.
Po wybraniu opcji przez dtmf, połączenie jest przekazywane dalej, słychac sygnał dzwonienia ale po odebraniu na telefonach SIP (9971) nie ma audio, jeśli koncówka jest telefonem SCCP (7940) głos jest w obu kierunkach.
Próbowałem z codekami i trancodingiem, ale nie daje efektu.
Czy mieliście taki problem? Jak można to rozwiązać?
SIP TRUNK >alaw> CME 8.6 >transcoding na ulaw> NM-CUE >ulaw> SIP - CISZA
SIP TRUNK >alaw> CME 8.6 >transcoding na ulaw> NM-CUE >alaw> SIP - CISZA
SIP TRUNK >alaw> CME 8.6 >transcoding na ulaw> NM-CUE >ulaw> SCCP - OK