SIP - zła data i czas na losowych telefonach
: 02 paź 2019, 15:30
Hello,
Mam problem z datą i godziną na niektórych telefonach w centrali u klienta. Większość z nich wyświetla poprawnie godzinę i datę, ale niektóre z nich niestety nie.
Wszystkie telefony to SIP CP-7821 z tą samą wersją oprogramowania (Release 12.5(1)SR3). Skonfigurowałem serwer NTP na routerze i w sekcji „Voice register global”.
Przywracanie ustawień fabrycznych na 'złych' telefonach niestety nie pomogło. Wszystkie telefony rejestrują się normalnie, jedynym problemem jest niewłaściwa data/godzina.
Próbowałem zmienić i/lub usunąć serwer NTP i strefy czasowe na routerze i w sekcji „Voice register global” (za każdym razem wykonywałem 'create profile'). Bez rezultatów.
Jakieś pomysły?
Mam problem z datą i godziną na niektórych telefonach w centrali u klienta. Większość z nich wyświetla poprawnie godzinę i datę, ale niektóre z nich niestety nie.
Wszystkie telefony to SIP CP-7821 z tą samą wersją oprogramowania (Release 12.5(1)SR3). Skonfigurowałem serwer NTP na routerze i w sekcji „Voice register global”.
Przywracanie ustawień fabrycznych na 'złych' telefonach niestety nie pomogło. Wszystkie telefony rejestrują się normalnie, jedynym problemem jest niewłaściwa data/godzina.
Próbowałem zmienić i/lub usunąć serwer NTP i strefy czasowe na routerze i w sekcji „Voice register global” (za każdym razem wykonywałem 'create profile'). Bez rezultatów.
Jakieś pomysły?