Cześć.
Używamy wersji CME 12.0 na Routerze 2911.
Mam dwa pytania:
NR 1. Wykorzystujemy B-ACD i Tcl Call-Handling Applications do prostej zapowiedzi - 3 opcje wyboru.
Działa to obecnie w następujący sposób:
1. Klient dzwoni na numer firmy XXXXXXXXXXX
2. Odsłuchuje zapowiedź.
3. Po wybraniu 1 przekierowuje go do osoby z numerem wewnętrznym ZZ
Po wybraniu 2 przekierowuje go do osoby z numerem wenwętrznym YY
itd.
Czy jest możliwość konfiguracji B-ACD, aby zapowiedź działa wielostopniowo czyli np.
1. Klient dzwoni na numer firmy XXXXXXXXXXX
2. Odsłuchuje zapowiedź.
3. Po wybraniu 1 otrzymuję kolejna zapowiedz glosowa
3.1 Po wybraniu 1 przekierowuje go do osoby z numerem wewnętrznym ZZ
3.2 Po wybraniu 2 przekierowuje go do osoby z numerem wenwętrznym YY
4. Po wybraniu 2 otrzymuję inna zapowiedz glosowa
itd
NR 2. Czy w momencie oczekiwania (bo wszyscy konsultanci sa zajeci) klient co jakiś czas może otrzymać informację, który jest w kolejce ?
CME - wieloetapowe zapowiedzi i informacja o pozycji w kolejce
Re: CME - wieloetapowe zapowiedzi i informacja o pozycji w kolejce
Cześć,
NR 1.
z tego co wiem BACD nie przewiduje takiej konfiguracji, ale można udostępnić różne aplikacje AA pod różnymi numerami. Potrzebny byłby dodatkowo skrypt odgrywający "główne menu" i pozwalający wybrać numery, pod którymi byłyby uruchamiane osobne aplikacje BACD. Kiedyś robiłem podobną modyfikację BACD. Trochę programowania w TCL jest, ale da się zrobić bez większych komplikacji.
NR 2.
takiej opcji nie kojarzę. Są one dostępne w bardziej rozbudowanych rozwiązaniach (np. UCCX). BACD ma służyć do obsługi bardzo prostych scenariuszy obsługi dzwoniących.
pozdrawiam
NR 1.
z tego co wiem BACD nie przewiduje takiej konfiguracji, ale można udostępnić różne aplikacje AA pod różnymi numerami. Potrzebny byłby dodatkowo skrypt odgrywający "główne menu" i pozwalający wybrać numery, pod którymi byłyby uruchamiane osobne aplikacje BACD. Kiedyś robiłem podobną modyfikację BACD. Trochę programowania w TCL jest, ale da się zrobić bez większych komplikacji.
NR 2.
takiej opcji nie kojarzę. Są one dostępne w bardziej rozbudowanych rozwiązaniach (np. UCCX). BACD ma służyć do obsługi bardzo prostych scenariuszy obsługi dzwoniących.
pozdrawiam