CCIE.pl

site 4 CCIE wannabies
Dzisiaj jest 16 gru 2017, 23:40

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post #46 : 22 paź 2015, 13:18 
Offline
wannabe
wannabe
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 00:31
Posty: 93
Dzieki.
A klient? Putty/SCRT i taby?
Stare posty widze ze bylo putty bez tabow, teraz widze pare postow z SCRT. Moze kolega od zdanego DC powie co mial :)

Sorry za lame pytania. Pierwszy raz i juz stres przyszedl :oops:


Na górę
 Tytuł:
Post #47 : 22 paź 2015, 13:27 
Offline
CCIE
CCIE

Rejestracja: 17 gru 2010, 15:23
Posty: 788
Lokalizacja: Dublin
Cytuj:
Dzieki.
A klient? Putty/SCRT i taby?
Stare posty widze ze bylo putty bez tabow, teraz widze pare postow z SCRT. Moze kolega od zdanego DC powie co mial :)

Sorry za lame pytania. Pierwszy raz i juz stres przyszedl :oops:
Nie bylo zadnego SCRT tylko putty

PS Kiedy podejscie do laba ja planuje marzec/kwiecien

Pozdro,


Na górę
 Tytuł:
Post #48 : 22 paź 2015, 13:33 
Offline
wannabe
wannabe
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 00:31
Posty: 93
Cytuj:
PS Kiedy podejscie do laba ja planuje marzec/kwiecien

Pozdro,
za 8 dni :shock:

W marcu bede robil drugie podejscie :P


Na górę
 Tytuł:
Post #49 : 22 paź 2015, 13:36 
Offline
CCIE
CCIE

Rejestracja: 17 gru 2010, 15:23
Posty: 788
Lokalizacja: Dublin
Cytuj:
Cytuj:
PS Kiedy podejscie do laba ja planuje marzec/kwiecien

Pozdro,
za 8 dni :shock:

W marcu bede robil drugie podejscie :P
O to życzę powodzenia, daj znać na forum jak wrażenia po egzaminie.

Na czym labowałeś do laba, wynajmowałeś racka od INE, czy masz dostęp w pracy do sprzętu?

Pozdro,


Na górę
 Tytuł:
Post #50 : 22 paź 2015, 13:43 
Offline
wannabe
wannabe
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 00:31
Posty: 93
Dzieki.

1300 tokenow INE
100h IPexpert

UCS mam w produkcji. Ale i tak tego boje sie najbardziej. Ale jako ze lab jest na miejscu, to powinno to szybko chodzic.


Na górę
 Tytuł:
Post #51 : 23 paź 2015, 15:45 
Offline
member
member

Rejestracja: 10 lis 2008, 16:43
Posty: 47
Z relacji kolegów którzy zdawali niecałe 2 tygodnie temu RS w Brukseli są już 2 monitory.


Na górę
 Tytuł:
Post #52 : 23 paź 2015, 17:46 
Offline
CCIE
CCIE
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2008, 14:21
Posty: 300
Lokalizacja: Singapore, SG
Cytuj:
UCS mam w produkcji. Ale i tak tego boje sie najbardziej.
UCS to chyba najprostszy z tego wszystkiego - o ile Active Directory używasz u siebie. W sumie z godzinkę mi może zajął (włącznie z butowaniem itd).
Bój się innych rzeczy, jak np. OTV i nietypowych (produkcyjnie) FEXów :)

Edit: I pamiętaj, że najprostsze rzeczy - jak "który port do którego VDC" - mogą Ci popsuć cały egzamin. Więc najpierw przeczytaj wszystkie pytania, i spróbuj sobie mentalnie/na kartce rozrysować "czego te chamy-z-Brukseli ode mnie chcą" (i patrz, czy konfig już nie jest popsuty). Jasne, zajmie Ci to 45-60 minut. Ale będziesz mógł wszystko robić "liniowo" (w odpowiedniej kolejności) i unikniesz sporej części troubleshootingu-w-trakcie. I pamiętaj, że niektórych rzeczy po prostu nie wolno Ci zrobić (przeczytaj nie tylko pytania, ale i "opis egzaminu", tam jest sporo punktów za które się oblewa).
Jeśli o 15:00-15:30 doszedłeś do VMware, to właściwie masz zdany egzamin.


Na górę
 Tytuł:
Post #53 : 24 paź 2015, 09:12 
Offline
wannabe
wannabe
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 00:31
Posty: 93
Cytuj:
UCS to chyba najprostszy z tego wszystkiego - o ile Active Directory używasz u siebie. W sumie z godzinkę mi może zajął (włącznie z butowaniem itd).
Bój się innych rzeczy, jak np. OTV i nietypowych (produkcyjnie) FEXów :)
Tego akurat jakos sie boje najmniej (zebym nie wykrakal). UCS moze nie trudne, ale zajmuje czas. Storage, tez tutaj moze byc ciekawie. Ale jak juz wyczaje czy chca fcoe, czy fcoe-npiv, fcoe-npv i bede mial VFC up, to juz jestem u siebie.
Cytuj:
Edit: I pamiętaj, że najprostsze rzeczy - jak "który port do którego VDC" - mogą Ci popsuć cały egzamin.
limit resource module m1,f1,f2
no limit resource module m1,f1,f2
moze tak :P No chyba ze VDC juz bedą i w pytaniu mi jakos tego zabronia
Cytuj:
I pamiętaj, że niektórych rzeczy po prostu nie wolno Ci zrobić (przeczytaj nie tylko pytania, ale i "opis egzaminu", tam jest sporo punktów za które się oblewa).
i tego sie obawiam, ze mimo tego ze wszystko bedzie ok, esxi wstanie, to i tak obleje, bo cos nie doczytam.

Cytuj:
Z relacji kolegów którzy zdawali niecałe 2 tygodnie temu RS w Brukseli są już 2 monitory.
Super, dzieki


Na górę
 Tytuł:
Post #54 : 07 lis 2015, 23:08 
Offline
wannabe
wannabe
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 00:31
Posty: 93
Dwa dni w Brulseli, 4 w PL i u siebie. Niestety failed.
FEXy,vPC, OTV i inne zadzialo mi wszystko. Troche braklo do zdania, ale jakos nie martwie.
Egzamin nie byl trudny, nie zrobilem OCZU jak zobaczylem pytania. Wtopilem raczej na konfigurowaniu dodatkow do glownych featerow. Zbootowanie blade'a nie znaczy ze zdasz :)

Oczywiscie zdawalem sobie z tego sprawe, ale jak zobaczylem jak oni mi kazą konfigurowac ruch SAN i jak ma on biec, to sie rozesmialem. Pomysl tak niedorzeczny, ze brak mi slow.
Zdawalem laba w Redhacie i VMware i tam takich glupot nie bylo.

Mialem isc na drugi egzamin w marcu, ale juz zaboowalem na poczatek stycznia.


Na górę
 Tytuł:
Post #55 : 07 lis 2015, 23:24 
Online
CCIE
CCIE

Rejestracja: 30 lis 2006, 08:44
Posty: 3883
Lab to lab. Nie zniechęcaj się.

Nie chodzi o to, żeby było wspaniale - chodzi o to, żeby sprawdzić Twoje umiejętności konfiguracji i wiedzę.

Takie podejścia są ważne - miałem to samo z SP.


Na górę
 Tytuł:
Post #56 : 08 lis 2015, 09:21 
Offline
wannabe
wannabe
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 00:31
Posty: 93
Ja sie nie zniechecam. Jakbym to zrobil to bym drugiego laba juz nie kupil.
Jestem troche zaskoczony poziomem laba i topologią oderwaną od rzeczywistosci.

Dodatkowo, jest troche niejasności w pytaniach i musialem chodzi do proktora, ktory mowil potem: a to wez sobie to tak a to tak. Na topologii nic nie ma, w pytaniu nic i badz tu madry. I skad ja mam wiedziec ze pozniej ocenianie bylo wiarygodne.

Mialem tez dwa pytania, ktore sie jakos nawzajem nit tyle wykluczaly, ale bylo cos nie tak poprzez slowo ONLY. I znowu do proctora, a on mowi: tym sie nie przejmuj. Jako mnie to za bardzo nie przekonuje.

Za 2000$ oczekujesz jednak dobrego przygotowania zebys mogl zrobic to, co autor mial na mysli.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
This Website is not sponsored by, endorsed by or affiliated with Cisco Systems, Inc. Cisco, Cisco Systems, CCDA, CCNA, CCDP, CCNP, CCIE, CCSI, CCIP, the Cisco Systems logo and the CCIE logo are trademarks or registered trademarks of Cisco Systems, Inc. in the United States and certain other countries. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl