Serwis pogwarancyjny
Serwis pogwarancyjny
Witam
Chciałem się zorientować w jakich firmach macie wykupiony serwis pogwarancyjny.
Mam ponad 100 urządzań na terenie całej polski z serwisem 4h 8h bądź 24h.
Oczywiście chodzi mi o firmy godne polecenia.
Będę wdzięczny jeżeli ktoś nawet na priv napisze w jaki sposób ma naliczane opłaty serwisowe
pzdr
Chciałem się zorientować w jakich firmach macie wykupiony serwis pogwarancyjny.
Mam ponad 100 urządzań na terenie całej polski z serwisem 4h 8h bądź 24h.
Oczywiście chodzi mi o firmy godne polecenia.
Będę wdzięczny jeżeli ktoś nawet na priv napisze w jaki sposób ma naliczane opłaty serwisowe
pzdr
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2010, 13:01 przez Janosik, łącznie zmieniany 1 raz.
Właśnie tego mogłem się spodziewać . Chciałem jakoś ograniczyć liczbę potencjalnych oferentów. Najlepiej do takich którzy na bank to robią i to robią dobrze i w dobrej cenie.Seba pisze:Jezeli mowa o Cisco, to zapewne u wszystkich partnerow cos takiego mozna przedyskutowac, z naciskiem na Gold i Silver.
Spodziewałem się ze może ktoś już obniżał opex i zna ten aspekt rynku.
Niestety nie zawsze dostaje się techniczne zadania.
Goldow w PL jest z dziesieciu, wiec znowu taka wielka ilosc to nie jest... Istotna kwestia jak te urzadzenia sa rozlokowane geograficznie; np. jesli to okolice Wa-wy, to szukasz partnerow z Wa-wy, a jak Krakow, to szukasz takich co operuja (siedziba lub oddzial) w tej okolicy.
DKolejna rzecz, to co w usludze chcesz miec, bo jest duza roznica miedzy support/wymiana zabawek, a pelnym Managed Services.
DKolejna rzecz, to co w usludze chcesz miec, bo jest duza roznica miedzy support/wymiana zabawek, a pelnym Managed Services.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
A. Einstein
A. Einstein
Tak jak pisałem cała Polska.Seba pisze:Goldow w PL jest z dziesieciu, wiec znowu taka wielka ilosc to nie jest... Istotna kwestia jak te urzadzenia sa rozlokowane geograficznie; np. jesli to okolice Wa-wy, to szukasz partnerow z Wa-wy, a jak Krakow, to szukasz takich co operuja (siedziba lub oddzial) w tej okolicy.
DKolejna rzecz, to co w usludze chcesz miec, bo jest duza roznica miedzy support/wymiana zabawek, a pelnym Managed Services.
Chodzi o wymianę uszkodzonych modułów/urządzeń + "usunięcie wad funkcjonalnych i użytkowych oprogramowania".
Jak się nic nie dowiem to prawdopodobnie zapytam właśnie złotych partnerów.