Rejestracja SNT - dostęp do tools Cisco
Rejestracja SNT - dostęp do tools Cisco
Witam
Pytanie do znawców SmartNet-ów.
Kupuję urządzenia Cisco od autoryzowanego dystrybutora, a następnie sprzedaje je na podstawie umowy klientowi końcowemu.
Chciałbym uzyskać dostęp np. do softu ze strony Cisco, do czego muszę mieć zarejestrowany na siebie jakiś SmartNet.
Słyszałem, że mogę zarejestrować serwisy kupione przez klienta końcowego na siebie, ale jakoś nie ufam tej informacji. Czy nie pozbawi to klienta końcowego możliwości korzystania z tych narzędzi Cisco?
Jak to najlepiej rozgryźć?
Pytanie do znawców SmartNet-ów.
Kupuję urządzenia Cisco od autoryzowanego dystrybutora, a następnie sprzedaje je na podstawie umowy klientowi końcowemu.
Chciałbym uzyskać dostęp np. do softu ze strony Cisco, do czego muszę mieć zarejestrowany na siebie jakiś SmartNet.
Słyszałem, że mogę zarejestrować serwisy kupione przez klienta końcowego na siebie, ale jakoś nie ufam tej informacji. Czy nie pozbawi to klienta końcowego możliwości korzystania z tych narzędzi Cisco?
Jak to najlepiej rozgryźć?
- peper
- CCIE / Site Admin
- Posty: 5005
- Rejestracja: 13 sie 2004, 12:19
- Lokalizacja: Warsaw, PL
- Kontakt:
Kontrakt może być podpięty do więcej niż jednego profilu na cisco.com
Szkoła DevNet: https://szkoladevnet.pl
Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE
"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"
Facebook: https://www.facebook.com/Piotr.Wojciechowski.CCIE
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/peper
Twitter: https://www.twitter.com/PiotrW_CCIE
"Zapomniałem że od kilku lat wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
w stu tysiącach jednakowych miast giną jak psy"
przedłużenie SNT
Nie chciałem zakładać nowego tematu.
Mam taki problem z SNT na Controller Cisco 5508
Klient końcowy posiada 2 letni SNT 8x5xNBD na licencję na 25 APK-ów, który kończy się 25 lipca 2012.
Teraz dokupił licencję na kolejne 25 APK-ów i również chce SNT 8x5xNBD na 2 lata.
Problem w tym, że wymogiem jest aby oba SNT kończyły się w jednakowym terminie.
Dodam skromnie, że dystrybucja ma z tym problem.
Mam taki problem z SNT na Controller Cisco 5508
Klient końcowy posiada 2 letni SNT 8x5xNBD na licencję na 25 APK-ów, który kończy się 25 lipca 2012.
Teraz dokupił licencję na kolejne 25 APK-ów i również chce SNT 8x5xNBD na 2 lata.
Problem w tym, że wymogiem jest aby oba SNT kończyły się w jednakowym terminie.
Dodam skromnie, że dystrybucja ma z tym problem.
Chodzi o to żeby wykupić SNT na 2 lata od np. od 10 lutego 2012 do 10 lutego 2014.
Wiadomo że będzie obejmował 25 nowych apków, ale nie chcę płacić za pelne 2 lata na posiadane już 25 apków, na ktore mam SNT jeszcze przez 6 miesięcy.
Czyli 25 na 2 lata + 25 na np. 18 miesięcy i 3 dni - tak żeby wszystkie 50 kończyly się 10 lutego 2014
Wiadomo że będzie obejmował 25 nowych apków, ale nie chcę płacić za pelne 2 lata na posiadane już 25 apków, na ktore mam SNT jeszcze przez 6 miesięcy.
Czyli 25 na 2 lata + 25 na np. 18 miesięcy i 3 dni - tak żeby wszystkie 50 kończyly się 10 lutego 2014
Od April 27, 2010 większość punktów dostępowych posiada gwarancję lifetime.
Kupowanie na nie serwisów nie ma wielkiego sensu, jeżeli zależy tobie na szybkiej wymienia możesz zainwestować i zbudować niewielki stock urządzeń 1-2 szt.
Nie wyrzucaj forsy w błoto.
Pozdrawiam
mhuba
Kupowanie na nie serwisów nie ma wielkiego sensu, jeżeli zależy tobie na szybkiej wymienia możesz zainwestować i zbudować niewielki stock urządzeń 1-2 szt.
Nie wyrzucaj forsy w błoto.
Pozdrawiam
mhuba
Re: Rejestracja SNT - dostęp do tools Cisco
Kontrakt SmartNet jest kontraktem bezpośrednim między Cisco a klientem końcowym i to on nim zarządza (lub partner w jego imieniu). Jeśli klient końcowy się zgodzi, to możesz podpiąć do swojego profilu CCO numer tego kontraktu, a następnie klient (lub partner) powinien włączyć Ci dostęp do wsparcia technicznego. Generalnie obie rzeczy da się uzyskać otwierając case'a w CSCC.radziosz pisze:Witam
Słyszałem, że mogę zarejestrować serwisy kupione przez klienta końcowego na siebie, ale jakoś nie ufam tej informacji. Czy nie pozbawi to klienta końcowego możliwości korzystania z tych narzędzi Cisco? Jak to najlepiej rozgryźć?
--
T.
Re: przedłużenie SNT
Po zamówieniu kontraktu można przesunąć datę jego startu (maksymalnie 90 dni od wysyłki z fabryki) otwierając case'a w cs-support lub SCC, w zależności od tego, czy status zamówienia nie jest "complete", czy jest.radziosz pisze:Nie chciałem zakładać nowego tematu.
Mam taki problem z SNT na Controller Cisco 5508
Klient końcowy posiada 2 letni SNT 8x5xNBD na licencję na 25 APK-ów, który kończy się 25 lipca 2012.
Teraz dokupił licencję na kolejne 25 APK-ów i również chce SNT 8x5xNBD na 2 lata.
Problem w tym, że wymogiem jest aby oba SNT kończyły się w jednakowym terminie.
Dodam skromnie, że dystrybucja ma z tym problem.
Ewentualnie można zakupić serwis na czas inny niż wielokrotność lat, czyli na przykład na rok i dwa miesiące.
--
T.
Nie wszyscy kupują serwisy tylko po to żeby mieć szybką wymianę sprzętu na nowy, bo tym sposobem mogłem kupić na zapas ze 2 szt i miałbym od ręki i byłoby taniej.mhuba pisze:Od April 27, 2010 większość punktów dostępowych posiada gwarancję lifetime.
Kupowanie na nie serwisów nie ma wielkiego sensu, jeżeli zależy tobie na szybkiej wymienia możesz zainwestować i zbudować niewielki stock urządzeń 1-2 szt.
Nie wyrzucaj forsy w błoto.
Pozdrawiam
mhuba
Chodzi o dostęp do TAC
Re: przedłużenie SNT
trymer pisze:Po zamówieniu kontraktu można przesunąć datę jego startu (maksymalnie 90 dni od wysyłki z fabryki) otwierając case'a w cs-support lub SCC, w zależności od tego, czy status zamówienia nie jest "complete", czy jest.radziosz pisze:Nie chciałem zakładać nowego tematu.
Mam taki problem z SNT na Controller Cisco 5508
Klient końcowy posiada 2 letni SNT 8x5xNBD na licencję na 25 APK-ów, który kończy się 25 lipca 2012.
Teraz dokupił licencję na kolejne 25 APK-ów i również chce SNT 8x5xNBD na 2 lata.
Problem w tym, że wymogiem jest aby oba SNT kończyły się w jednakowym terminie.
Dodam skromnie, że dystrybucja ma z tym problem.
Ewentualnie można zakupić serwis na czas inny niż wielokrotność lat, czyli na przykład na rok i dwa miesiące.
Czy mógłbyś trochę rozwinąć temat w jaki sposób i z kim się kontaktować w tej sprawie, ponieważ dystrybucja rozkłada ręce. Czekają na odpowiedź od cisco, a ci raczej się nie spieszą z odpowiedzią.
--
T.
Re: przedłużenie SNT
Upraszczając, jeżeli przesunięcie daty startu serwisu chcesz wykonać zaraz po jego zamówieniu, to wysyłasz mail'a na cs-support-emea@cisco.com (można to zrobić na stronie Cisco: http://tools.cisco.com/csmt/index.jsp) z prośbą o zmianę i podajesz dokładną datę, od której serwis ma startować i na wszelki wypadek, kiedy ma się kończyć. Jak serwis wykupujesz na rok, to na przykład podajesz, że ma wystartować 15 maja 2012 i zakończyć się 14 maja 2013.radziosz pisze:trymer pisze: Czy mógłbyś trochę rozwinąć temat w jaki sposób i z kim się kontaktować w tej sprawie, ponieważ dystrybucja rozkłada ręce. Czekają na odpowiedź od cisco, a ci raczej się nie spieszą z odpowiedzią.
Jeżeli przesunięcie daty startu robisz już jakiś czas po zamówieniu (tutaj niestety nie jestem w stanie powiedzieć ile po zamówieniu, bo jest to kwestia wewnętrznych systemów Cisco), to trzeba otworzyć case'a w Cisco Service Contract Center i w nim poprosić o to samo, co powyżej. Ta metoda może być trudniejsza do przejścia, ale ponoć się daje zrobić.
Jest jeszcze jeden sposób, przynajmniej w teorii, bo nie testowany. Przy zamawianiu serwisu należy w polu "Ordering Processing Notes" wpisać prośbę o zmianę terminu startu serwisu (strona 19 dokumentu, który jest tutaj: http://www.cisco.com/web/ordering/cs_in ... rGuide.pdf).
Mam nadzieję, że to pomoże, choć trochę
--
T.
Re: przedłużenie SNT
To wszystko jest bardzo pomocne i dziękuje za podpowiedzi, ale nie o taka informację mi chodziło.trymer pisze:Upraszczając, jeżeli przesunięcie daty startu serwisu chcesz wykonać zaraz po jego zamówieniu, to wysyłasz mail'a na cs-support-emea@cisco.com (można to zrobić na stronie Cisco: http://tools.cisco.com/csmt/index.jsp) z prośbą o zmianę i podajesz dokładną datę, od której serwis ma startować i na wszelki wypadek, kiedy ma się kończyć. Jak serwis wykupujesz na rok, to na przykład podajesz, że ma wystartować 15 maja 2012 i zakończyć się 14 maja 2013.radziosz pisze:trymer pisze: Czy mógłbyś trochę rozwinąć temat w jaki sposób i z kim się kontaktować w tej sprawie, ponieważ dystrybucja rozkłada ręce. Czekają na odpowiedź od cisco, a ci raczej się nie spieszą z odpowiedzią.
Jeżeli przesunięcie daty startu robisz już jakiś czas po zamówieniu (tutaj niestety nie jestem w stanie powiedzieć ile po zamówieniu, bo jest to kwestia wewnętrznych systemów Cisco), to trzeba otworzyć case'a w Cisco Service Contract Center i w nim poprosić o to samo, co powyżej. Ta metoda może być trudniejsza do przejścia, ale ponoć się daje zrobić.
Jest jeszcze jeden sposób, przynajmniej w teorii, bo nie testowany. Przy zamawianiu serwisu należy w polu "Ordering Processing Notes" wpisać prośbę o zmianę terminu startu serwisu (strona 19 dokumentu, który jest tutaj: http://www.cisco.com/web/ordering/cs_in ... rGuide.pdf).
Mam nadzieję, że to pomoże, choć trochę
--
T.
Postaram się opisać to dokładnie, zgodnie z rzeczywistością.
2-letni SNT8x5xNBD na controller CT5508 na 25 APK-ów kończy się dokładnie 15.10.2012.
Klient dokupił w grudniu 2011 licencję na rozszerzenie o kolejne 25 APK-ów i też chce SNT8x5xNBD na 2 lata.
Żeby to wszystko ogarnąć i uprościć, pasuje wykupić SNT na
25 APK_ów od np. 1.02.2012 do 31.01.2014 i drugi na kolejne
25 APK-ów od 16.10.2012 do 31.01.2014
I właśnie nie wiem jak to ugryźć.
Sorry że tak drążę temat, ale jestem w tym zielony jak trawa na wiosnę.