Może na tym forum znajde troszkę informacji.
Tworzę system geolokalizacyjny (GPS/podawanie adresów) dla użytkowników sieci IPv6.
System składa się z trzech komponentów:
1. Serwer lokalizacyjny (odbiera dane od klientów o ich położeniu, zapisuje je do BD i wyświetla przy pomocy Google Maps API dowolny zestaw lokalizacji z bazy)
2. Klient (pobiera dane z modułu GPS lub prosi użytkownika o podanie adresu pobytu i wysyła je do serwera)
3. "DHCP" (prosta aplikacja nasłuchująca na adresie multicastowym i odpowiednim porcie zapytań o adres IP serwera lokalizacyjnego - jak nadchodzi zapytanie odpowiedniej treści to w odpowiedzi wysyłany jest adres serwera)
Wszystko to działa idealnie ... ale gdy funkcjonuje na jednym kompie. Nie moge poradzić sobie z wysyłaniem multicastów w sieć LAN.
Kod c# odpowiedzialny za wysył danych:
Kod: Zaznacz cały
public static void StartMulticastConversation()
{
m_ClientTarget = new UdpClient(1000, AddressFamily.InterNetworkV6);
m_GrpAddr = IPAddress.Parse("FF02:0:0:0:0:0:0:1");
IPEndPoint ClientOriginatordest = new IPEndPoint(m_GrpAddr, 2000);
TargetSendData(m_ClientTarget, ClientOriginatordest);
}
Drugi komp jest podpięty kabelkiem krosowanym i ping między kompami po IPv6 lata, natomiast aplikacja "nie chce" wysłać nic w sieć.
(snifuje ruch na drugim kompie podłączonym bezpośrednio)
CZY KTOŚ WIDZI W TYM CO ROBIE JAKIEŚ BŁĘDY LUB NIEDOPATRZENIA ? CO MOGE SPRAWDZIĆ?
PS: WIN7, wyłączona zapora, wyłączony AVirus
Proszę o pomoc
dzieki
KB
Tak mniej więcej to wygląda:
[/code]