Zakup używanego switcha Cisco Catalyst

Wszystko co nie mieści się w pozostałych kategoriach
Wiadomość
Autor
Newlo1
fresh
fresh
Posty: 4
Rejestracja: 16 kwie 2015, 12:35

Zakup używanego switcha Cisco Catalyst

#1

#1 Post autor: Newlo1 »

Witam

Jestem mocno zielony w temacie switchy Cisco Catalyst, w obecnej chwili w firmie mamy Cisco SG 300/500. Potrzebuję rady dotyczącej zakupu używanych Catalystów. Mam na oku WS-C3560G-48TS-E, ale nie wiem na co mam zwrócić uwagę przy zakupie używanych switchy. Może jakiś inny model używany byłby lepszy niż ten co wypisałem. Cena max za switch to 3600 zł.
Dzięki z góry za pomoc.

Pozdrawiam

saiqard
wannabe
wannabe
Posty: 385
Rejestracja: 09 lip 2012, 22:10
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

#2

#2 Post autor: saiqard »

Zapomniałeś napisać, do czego potrzebujesz te switche ;)

Newlo1
fresh
fresh
Posty: 4
Rejestracja: 16 kwie 2015, 12:35

#3

#3 Post autor: Newlo1 »

Mają obsługiwać nową siedzibę, na początek bez jakieś skomplikowanej konfiguracji, kilka vlanów. Wraz z nauką co potrafią może jakieś bardziej zaawansowane rozwiązania.

saiqard
wannabe
wannabe
Posty: 385
Rejestracja: 09 lip 2012, 22:10
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

#4

#4 Post autor: saiqard »

Newlo1 pisze:Mają obsługiwać nową siedzibę, na początek bez jakieś skomplikowanej konfiguracji, kilka vlanów. Wraz z nauką co potrafią może jakieś bardziej zaawansowane rozwiązania.
3560 to urządzenia L3. Jeśli potrzebujesz tylko do VLANów(bez wprowadzania routingu między nimi realizowanego przez switch), to wystarczy Ci urządzenie L2, czyli 2960

wedrzynalf
wannabe
wannabe
Posty: 58
Rejestracja: 22 kwie 2008, 14:28

Re: Zakup używanego switcha Cisco Catalyst

#5

#5 Post autor: wedrzynalf »

Newlo1 pisze:Witam